miksi pieksämäen aseman junien aikataulu ja vaunujen järjestys näytöllä ei näy ykkös raiteella.jää arvauksen varaan junien kulku.eikä aseman ovet ole itsestään aukeavat.rullatuoli ihmisen on mahdoton päästä asemarakennukseen ja hissille.sekä lippuautomaatille.tehkää viimein jotakin asian hyväksi.
aseman näytöt.
Anonyymi-ap
5
173
Vastaukset
- Anonyymi
matkustaja ei tajua että nyt ollaan pieksämäellä
- Anonyymi
Rullatuoli-ihminen joutuu kiertämään luiskan kautta asematunneliin.
Jos näytöissä ei näy mitään tai näkyy väärää informaatiota niin siitä kannattaa laittaa palautetta valtion liikenteenohjausyhtiö Fintrafficille jonka vastuulle ne näytöt kuuluvat. - Anonyymi
Taitaa olla purkuun menossa koko asemarakennus jollain aikataululla. Ei kannata satsata taloon missä suurin osa tiloista on tyhjinä.
- Anonyymi
Yläkerrassa tehdään remonttia.
- Anonyymi
Putin tulee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1997004- 1592076
- 1131708
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551268Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢551150Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001084Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71026Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253971- 41959