Moikka!
Onko jäseniä paikalla? Oletteko vielä aktiivisesti järjestämässä tapahtumia? Ostin ekan räsäni viime viikonloppuna ja intoa urheiluautokerhoon olisi kovasti.
Ystävällisin terveisin,
Repe
Skoda vRS club Finland
11
316
Vastaukset
- Anonyymi
Heip! Kyllä meillä itäautomiittinki on Sallassa kesällä, tervetuloa Skodasi kanssa.
T. Juha- Anonyymi
Ei sinne Skoda kanssa pääse.
Miitinki on vain itäautoille Toyotille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinne Skoda kanssa pääse.
Miitinki on vain itäautoille Toyotille.Onpa tosi mahtavaa, kun sait ympättyä Tojotan mukaan myös tähän ketjuun.
Simply clever!
- Anonyymi
Kusenpolttamat kottikärryt kokoontuu rinkirunkku clubinsa tapahtumiin :Dddddd
- Anonyymi
Skoda ei ole mikääm kärry!!!
- Anonyymi
Menkää niillä Skodilla kyykyttämään Bemuja biimerimiittiin! ;D
- Anonyymi
Ei skoodalla pääse. Öljynkulutus, jakoketju/remmi ja kilinkolin-dsg.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei skoodalla pääse. Öljynkulutus, jakoketju/remmi ja kilinkolin-dsg.
Ainakin ahveniston moottoriradalle ei pääse jos auto vuotaa öljyä maahan. Nim. Räsäilyt peruttu
- Anonyymi
Tere Skoda juht! Kuidas teie autol Skoda läheb? Õli söömine? Kas sajab vihma? Tule külla! Öige
- Anonyymi
Valitettavasti vRS Club Finland on lopetettu (viime vuonna ilmeisesti) eikä tapahtumia enää järjestetä, samoin kotisivuilla ollut keskusteluforum on ajettu alas.
Facebookissa on edelleen ryhmä siihen liittyen, mutta sinne voi mennä kuka vain eikä ole enää varsinainen clubi. - Anonyymi
Varje lördag kväll finns det ”meeting”, mötr, i ratsplatsen nära Borgå. Vällkom! Tack! Palle Runkqvist
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O432228Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on272030Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1941573Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn631571Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok841349Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81271- 131214
Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191184Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?211118- 151101