Rengasliikke antikainen

Anonyymi-ap

Tämäkin loppuu Lieksassa
Amalia kamalia lauluja laulaa pärjää vain ja Mikkonen

29

1267

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä helkatin antikainen ? Ei kukaan ole moisesta kuullutkaan lieksassa.

• Anonyymi

Olihan se siinä entisen Vianorin paikalla. Tuli sieltä aikoinaan ostettua edullisia renkaita, mutta nyt meni nettihommiksi, kun muilla on vain arvokkaita renkaita.

• Anonyymi

Käytös kuin rantajätkällä, ei mikään ihme jotta-asiakkaat äänesti jaloillaan.

"Entinen asiakas"

• Anonyymi

Aivan sika koko ukko

• Anonyymi

Olen ostanut renkaani jo vuosia Vuonisjärveltä Tepolta.

• Anonyymi

Siellä toinen töppö teppo

• Anonyymi

Voihan sitä käydä Nurmes, Joensuu ja netti kauppa jos oman kylä kaupat ei natsaa.

" Entinen asiakas"

• Anonyymi

Siinä koppi jollekkin alkaa renkaita luukuttaa edullisesti.

• Anonyymi

Eikös Pankakoskella myydä ilman valoja renkaita???

• Anonyymi

Tuleekohan liiketila myyntiin. Siihen saisi varmaan sellaisen edullisen korjaamon ja kahvilan. Vitosen pizzoja odottaville asiakkaille.

• Anonyymi

Kirpputori! Se homma Lieksassa osataan, tai tietysti toisena vaihtoehtona kebab kuminauhan jalostamo, joka myy sivutuotteen pizzaa. Joku pizza Enrico tulee Turkista ja tekee kyseistä hommaa.

• Anonyymi

Eipä ihme, että lopettaa toimintansa, asiakaspalvelu oli kyllä ala-arvoista. Asiakkaat kaikkosivat. Pari kertaa kysyin rengastarjousta, ensimmäisellä kerralla kävin paikan päällä, kaveri puhui koko ajan puhelimeen ja ojensi paperilapun jossa rengashintoja ja jatkoi puheluaan. Toisen kerran soitin, että haluaisin ostaa renkaat sitä ja sitä kokoa nyt, sanoi että soittaa myöhemmin, ei kuulunut, niin kävin renkaat muualta.

Nettikaupoista saa renkaat kyllä kätevästi, paikkakunnalla on paikkoja jossa kumit saa vanteille ja tarvittaessa allelaitettunakin. Ei tule ikävä tätä entistä Vianoria.

• Anonyymi

Onneksi loppui.
      Juoru pesä

• Anonyymi

Siellä oli aina ilmaisen kahvin pummaajia? Mitään eivät ostaneet, kunhan veivät asiakkaiden istumapaikat kahvia killittäessään.

• Anonyymi

Mitä, eikö kaikki Antikaiset olekkaan luotettavia.

• Anonyymi

Lie suuri osa korjaamo yrittäjistä samanlaisia.

• Anonyymi

Ei tuu iso vahinko Lieksalle tästä.

• Anonyymi

Tälle palstalle kirjoittavilla näyttää perkeleet riekkuvan yläpään sisällä päivästä toiseen, sillä mitään muuta asiaa ei milloinkaan ole kuin halventaa ja solvata milloin ketäkin ja mitäkin.
        Siinä se on elämänsä tarkoitus ja päämäärä.

• Anonyymi

Elämässä pitää olla periaatteita ja päämääriä. Elä ota niin vakavasti. Kaikki mitä tänne kirjoitetaan on pääsääntöisesti sitä hirteis huumoria ja varsin älykästä.

• Anonyymi

Tosikot ei ymmärrä, veitikat ymmärtää.😉

• Anonyymi

Onneksi lähti liittoon koko ukko

• Anonyymi

Pitäisi katsoa peiliin siinävaiheessa kun työntekijät lähtee ja ei enää tyytyväisiä asiakkaita käy.

• Anonyymi

Onko tämä sukua Outokummun Antikaiselle?

• Anonyymi

Johtaja lähti, mutta romuja jäi piha täyteen? Tietysti kaupungin kontolle jäi romujen raivaus?

• Anonyymi

Ei kai se ole Sähköntietä pidemmälle päässyt.

• Anonyymi

Tottakai vohveli ukko jättää paikat paskaa täyteen.

• Anonyymi

Miksi oikeasti lopetti? Hävisikö asiakkaat, työntekijät vai molemmat? Oliko jokin muu syy?

• Anonyymi

Jos puhuu kolmeen puhelimeen ja samalla vittuilee työntekijöille sekä asiakkaalle yhtäaikaa niin mitä sinä tekisit. Minä laitoin tossua toisen eteen ja vaihdoin rengas liikettä.

• Anonyymi

Jos on kova ikävä, niin tekee se remppahommia käteisellä ja perävalotakuulla. Ehkä kannattaa kuitenkin jättää se ennakkomaksusuorittamatta, jos ei kaipaa turhaa jännitystä elämään.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1853
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1640
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1215
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1098
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      978
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe