Avautua IRL ihan oikeasti? Mietin keinoja siihen koska en vain enää jaksa että meidän välit jatkuu näin. Tiedän ettet halua rehellisesti mitään myöntää. En tiedä pelkäätkö paljastuvasi vai mikä on?
Sitä toivon että voisimme puhua
Mitä sanoisit jos uskaltaisin
69
929
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kiinnosta enää.
- Anonyymi
No miksei kiinnosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksei kiinnosta?
Olet kiero paskanpuhuja johon ei voi luottaa yhtään. Et sovi minun luonteelleni. Itse ole rehellinen ja suora.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kiero paskanpuhuja johon ei voi luottaa yhtään. Et sovi minun luonteelleni. Itse ole rehellinen ja suora.
Valehtele lisää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtele lisää
Minkä ihmeen takia sinä änkeät huikkimaan näihin palstaäijän monologeihin väliin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ihmeen takia sinä änkeät huikkimaan näihin palstaäijän monologeihin väliin?
Aika ding dongii
- Anonyymi
Odotan innolla 🫣
- Anonyymi
Tarvitsen vain keinon siihen että miten pääsisin siihen tilanteeseen että pystyn käymään asian läpi. Nyt se toinen häiritsee tässä kun mietin että olette jo yhdessä että miten voin sorkkia enää omia asioitani tähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarvitsen vain keinon siihen että miten pääsisin siihen tilanteeseen että pystyn käymään asian läpi. Nyt se toinen häiritsee tässä kun mietin että olette jo yhdessä että miten voin sorkkia enää omia asioitani tähän.
Soita vaikka 🤷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soita vaikka 🤷
En taida uskaltaa. Joku sanoi että kirjoita kirje sulle mutta häpeän sitäkin niin paljon tai eniten sitä mitä vastaisit. Jotenkin pitäisi saada sanottua. Tämän kautta jo niin paljon sanottu ja IRL välit ihan nolla. Nyt olet vielä entisestään niitä kuihduttanut niin sitä vaikeampi on vedota siihen että osoitat vielä tunteita. Ihan syvältä tämä on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En taida uskaltaa. Joku sanoi että kirjoita kirje sulle mutta häpeän sitäkin niin paljon tai eniten sitä mitä vastaisit. Jotenkin pitäisi saada sanottua. Tämän kautta jo niin paljon sanottu ja IRL välit ihan nolla. Nyt olet vielä entisestään niitä kuihduttanut niin sitä vaikeampi on vedota siihen että osoitat vielä tunteita. Ihan syvältä tämä on
Minulla ainakin on vielä tunteita (häneen). Irl yhteys on poikki, enkä itsekään uskalla lähestyä enää.. pelkään reaktiota. 🫣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saahan asioista keskustella vaikka olisi suhteessa toiseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mun mielestä kuulostaa vähän oudolta, yritätkö vedota tähän monologimieheen (ja olet mies itsekin) että vaihtaa ehtii?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mun mielestä kuulostaa vähän oudolta, yritätkö vedota tähän monologimieheen (ja olet mies itsekin) että vaihtaa ehtii?
Hän vaan siirtyi taas seuraavaan monologiin ja kaikki alkoi alusta ns. Lisäys. 😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olisin kirjeen kannalla, jos tilanne on jännittynyt välillänne, jätä kirjeeseen yhteystietoja, että voi sit vaikka kirjoitella sinulle päin, josko uskaltaisi paremmin avautua kirjoittamisella kuin puhumalla sinulle? Itselle (miehenä) ainakin tällainen toimisi hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa varmaan sitten ottaa se oma kumppani mukaan noihin keskusteluihin.
- Anonyymi
Me ollaan kyllä paljastuttu jo toisillemme. Kyse on siitä mitä sillä tiedolla tekee.
- Anonyymi
Sano muuta. Tämä on vain ahdistavaa että asia on näin. Onko se sinusta ihan ok?
- Anonyymi
Sillä tekee sen, että halutaan tavata. Olipa lopputulos mikä tahansa.
- Anonyymi
No se nimenomaan pitäisi keskustella oikeasti. Tyhmää esittää loppuelämä ettei muka mitään tiedetä! Pitäisi saada aikaan avoin, lämminhenkinen, rauhallinen ja rohkeakin keskustelu. Toisaalta olisiko keskustelu lopulta edes kovin vaikea, jos molemmat olisi ymmärtäväisellä, empaattisella ja avoimella asenteella keskustelun samalla puolella.
- Anonyymi
En ehdi tähän keskusteluun. Myöhemmin.
- Anonyymi
Nyt olisin täällä, jos kiinnostaa.🌳
- Anonyymi
En pelkää aijon ottaa asian puheeksi toisella tavalla ihan lähiaikoina koska se vaivaa kumpaakin
Minä olen tajunnut paljon viimeisen kk aikana
Asioita ja ymmärtänyt miten monta kertaa on mennyt vinoon ja väärin .
Haluan olla suora ja rehellinen .
Mutta tosaalla meilloin yhteydet- Anonyymi
Se on totta. Yritän kyllä itsekin. Mut miten se toinen
- Anonyymi
Mä haluaisin jutella. Tunteiden paljastuminen ei ole nyt se pääpointti. Molemmilla on tunteita, se tiedetään. Jotenkin tämä jumitilanne pitäisi saada aukeamaan, vaikka parisuhde välillämme ei ole mahdollinen. Itse haluaisin välit samaan, mitä se oli ennen molemminpuolista tunteiden paljastumista, koska silloin ei tarvinnut tuskailla kuin omien tunteiden kanssa. Se ei liene kuitenkaan nyt mahdollista. Tämä paikka ahdistaa, koska se saa etenkin vastapuolen vainoharhaiseksi. Luulemaan että minä olen v-ttuilevien viestien tai toisaalta niiden toisenlaisten takana ( väärien, toki itselläkin niitä on ollut). Siksi helpointa olisi tavata kerran jos toisenkin jossain ja nähdä että ihan ihmisiä tässä ollaan, ilman että mitään pahaa on ainakaan hampaankolossa tällä puolella. Ihan vaikka vastapuolen valitsemassa paikassa, mutta ehkei nyt kuitenkaan kenenkään kotona.
- Anonyymi
Niin ihmisiä ollaan. Mikä siinä pelottaa? Minua ei mikään. Laita viestiä, niin tavataan.
- Anonyymi
Todellakin pitäisi. Tässä tulee väärinymmärryksiä vain ihan liikaa.
Oletko hylkäämässä minut kokonaan tai ajatteletko ettet koskaan haluaisi mitään enempää kanssani. - Anonyymi
Kun tietää, että parisuhde ei ole mahdollinen, ei siinä ole mitään keskustelemista. Unohda koko juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun tietää, että parisuhde ei ole mahdollinen, ei siinä ole mitään keskustelemista. Unohda koko juttu.
Asian voi käsitellä läpi vaikkei parisuhteeseen olisi aikomustakaan
- Anonyymi
Jos olet hän keneltä kuulostat niin minä haluan keskustella! Ollaanhan me keskusteltu aiemminkin vaikka kuinka paljon päivittäin. No ei nyt tästä aiheesta, mutta kuitenkin. Eli missä nähdään? /sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin pitäisi. Tässä tulee väärinymmärryksiä vain ihan liikaa.
Oletko hylkäämässä minut kokonaan tai ajatteletko ettet koskaan haluaisi mitään enempää kanssani.En tietystikään ole hylkäämässä. Enhän minä muuten täällä aikaani viettäisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet hän keneltä kuulostat niin minä haluan keskustella! Ollaanhan me keskusteltu aiemminkin vaikka kuinka paljon päivittäin. No ei nyt tästä aiheesta, mutta kuitenkin. Eli missä nähdään? /sivusta
En itse enää tiedä. Ei vissiin missään. 😭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En itse enää tiedä. Ei vissiin missään. 😭
Miten niin? Vai soitellaanko?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tietystikään ole hylkäämässä. Enhän minä muuten täällä aikaani viettäisi.
Ei herran jumala..-sivusta
- Anonyymi
Sanoisin että ota mut syliisi ja suutele minua.
- Anonyymi
Olet liian iso
- Anonyymi
Mä en tarvis ees suudelmaa, mut pari kivaa sanaa, jos se taas siitä lähtis soljumaan eteenpäin. HH
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet liian iso
Miksi et sano tuota rehelisesti mulle vaikka haluasit
Niin tehdä?
- Anonyymi
Helpompi tavata sattumalta, kun muutenkin silloin siellä
- Anonyymi
Et ole varmaan hän, ketä ajattelen, mutta itse sanoisin samaa, että haluaisin keskustella. Mutta en uskalla ja se on vaikeaa. Pelkään hänen reaktiotaan ja sitä että mitä hän sanoisi siihen. Ja se, että välit voisi mennä huonompaan suuntaan. Tunteiden paljastaminen on aina riski, oli tilanne mikä tahansa. Se voi olla hyvä riski tai se voi olla huono. Ei voi tietää etukäteen. Siksi pitäisi puhua. En voi/pysty mennä eteenpäin ennen ku tiedän mitä hän ajattelee minusta ja meistä.
- Anonyymi
Kyllä minuakin pelottaa mutta jotain on tehtävä
- Anonyymi
Kun voi puhua jostain muusta ensin. Vaikka tästä paikasta ja oikoa pahimmat väärinkäsitykset ja ihan irl- juttuja. Voin olla aktiivisempi puhuja. Ekä sun tarvi paljastaa mitään, mitä et halua. Ja voit taas häipyä, kun haluat. En suutu. Olis edes jotain eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun voi puhua jostain muusta ensin. Vaikka tästä paikasta ja oikoa pahimmat väärinkäsitykset ja ihan irl- juttuja. Voin olla aktiivisempi puhuja. Ekä sun tarvi paljastaa mitään, mitä et halua. Ja voit taas häipyä, kun haluat. En suutu. Olis edes jotain eteenpäin.
En ole vielä valmis keskustelemaan asiasta. Otan sitten yhteyttä kun olen valmis keskustelemaan. Olen aika hukassa itseni kanssa ja sen suhteen että mitä haluan ja kenet. On kaksi potentiaalista vaihtoehtoa mielessäni. Vastasin kuin hänelle. Vaikka tuskin hän täällä on.
- Anonyymi
Sulla oli hetki sitten oikein hyvä tilaisuus puhua mun kanssa. Mutta pistit sen sun saman levyn pyörimään, kuten joka päivä. Ja kun ei sun kanssa saa viestitellä vapaalla, niin ei mulla ole keinoja tätä lähteä selvittämään perinpohjaisesti.
Mulle riittäisi se, että sanoisit, että 'ei tää oo sun vika, elä ota tätä henkilökohtaisesti, kaikki on hyvin.' Tiistaina sun olisi jo kuulunut pahoitella, heti tuoreeltaan. Jos tilanne olisi toisinpäin, olisin välittömästi varmistanut, ettei jää epäselvyyksiä meidän välille.
Mun on pitänyt tänään kiskoa sulta vastauksia, en jaksa enää lypsää. Kolme päivää oon tätä miettinyt ja murehtinut. Ja jos en olisi tullut tiistaina sulle juttelemaan, et olisi kai koskaan mulle kertonut asiasta. En ymmärrä. En kertakaikkiaan tajua sua. Vttu, että on pska olo. En ole suuttunut, oon vaan surullinen. - Anonyymi
Sanoisin, että Go for it! Ja hyvä sua.
- Anonyymi
Mä pelkään, et meidän keskustelu menisi näin.
Minä:" Moikka! Onks sulla aikaa? Meidän pitäisi jutella."
Hän "Joo"
Minä:" Onks meidän välillä jotain?"
Hän:" Joo"
Minä:" Mut tää on vähän vaikea tilanne?"
Minä:" Et jatketaan kuten tähänkin asti?"
Minä:" Oli kiva jutella."
Hän:" Joo."
🙈- Anonyymi
Tätä minäkin jännitän ja pelkään.
- Anonyymi
Vaihtaisin yhden repliikin kohtaan: Minä:" Et jatketaan kuten tähänkin asti?" ” näin; Minä: Haluutko mun numeron?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihtaisin yhden repliikin kohtaan: Minä:" Et jatketaan kuten tähänkin asti?" ” näin; Minä: Haluutko mun numeron?
Meillä on toistemme numerot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on toistemme numerot.
No miksi sitten et käytä sitä? Ei mitenkään pahalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi sitten et käytä sitä? Ei mitenkään pahalla.
Ollaan molemmat varattuja.
- Anonyymi
Puhuin näin ensimmäisenä vuonna opiskellessani suomea. Vastasi kaikkeen sanalla "Joo" 😂😂😂 sori sivusta
- Anonyymi
Mitäs tää nyt meinas?😃🙄 Miksi ihmeessä hän nyt noin puhuisi? Vähän ehkä liioiteltua, itse joskus jännittäessäni saatan käyttää paljon sanaa "joo", siitä on muodotunut elämäni varrella varmaan jonkinlainen "turvasana" itselle ja häpeän kyllä niitä tilanteita kun käytän sitä liikaa mutta en mä nyt ihan tuollanen oo sentään 🫣🤯😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs tää nyt meinas?😃🙄 Miksi ihmeessä hän nyt noin puhuisi? Vähän ehkä liioiteltua, itse joskus jännittäessäni saatan käyttää paljon sanaa "joo", siitä on muodotunut elämäni varrella varmaan jonkinlainen "turvasana" itselle ja häpeän kyllä niitä tilanteita kun käytän sitä liikaa mutta en mä nyt ihan tuollanen oo sentään 🫣🤯😳
Tän voi kääntää toisinkin päin. Se voisin olla minä, joka vastaisi "Joo". Mä en tiedä, pystytäänkö tai halutaanko me puhua tarkemmin.
Kyllä hän osaa puhua, ei hän tuollainen ole muuten. Ehkä mulla on huonoja kokemuksia, jotka nyt projisoin häneen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Puhuin näin ensimmäisenä vuonna opiskellessani suomea. Vastasi kaikkeen sanalla "Joo" 😂😂😂 sori sivusta
Esitätkö nyt palstaäijä ja aloittaja dialogissasi eikantasuomalaista? Ja naista arvatenkin, kuten hömppäteatteriisi kuuluu
- Anonyymi
Avautuminen selkeyttäisi asioita paljonkin.
- Anonyymi
Tuskin liittyy mitenkään mihinkään minun juttuihini, mutta kuitenkin. Voisin sanoa, että ihan tällaista tilannetta ei ole ollut aiemmin ja nolottaa, mitä kaikkea sitä kuvittelee tai ymmärtää väärin. Olen monesti miettinyt, mitä sanoisin tai kysyisin. Hän varmaan pettyisi siihen, millainen olen.
- Anonyymi
Mitä vtun väliä.
- Anonyymi
Itse olen asiat selvittänyt täällä 😅 Se riittää, en lähesty enää ikinä mitenkään.
- Anonyymi
Täällä nyt ei mikään selviä, älä tee vääriä johtopäätöksiä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ketä pidät niin tyhmänä, että hän on täällä näiden raapustusten ohjailtava? Taidat olla sitä itse. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä tein tietysti johtopäätökseni, kuinka muuten.
- Anonyymi
💚💚💚💚💚
- Anonyymi
Mä itse olisin pullopostin kannalla 🍾
- Anonyymi
Sitä olen toivonut, että voisimme puhua toistemme kanssa.
- Anonyymi
Oletko sanonut sen hänelle suoraan että haluat keskustella hänen kanssaan?
- AnonyymiUUSI
Älä vaan toivo, vaan tee. Kyllä kuka tahansa järkevä(hkökin) ihminen kykenee keskustelemaan asiallisesti, kun on turvallinen ja rauhallinen ilmapiiri.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä vaan toivo, vaan tee. Kyllä kuka tahansa järkevä(hkökin) ihminen kykenee keskustelemaan asiallisesti, kun on turvallinen ja rauhallinen ilmapiiri.
Pidät siis tätä ihmistä jolle mielestäsi lässytät isällisesti vähintään hieman epäjärkevänä? Ei mitenkään käy ilmaisutyylistäsi ilmi, eipä
- AnonyymiUUSI
Ei sun kans voi puhua sä se paha ihminen olet et ole koskaan mitään hybää minulle halunnu tai muille ihmisille arsisti taidat olla tää oli nyt game over ja se on sun vika kun pelleilit enään en sua jaksa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3282697Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.281931Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e1381741Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano581468- 68979
Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat
Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko161979Mitä sanoisit jos uskaltaisin
Avautua IRL ihan oikeasti? Mietin keinoja siihen koska en vain enää jaksa että meidän välit jatkuu näin. Tiedän ettet ha69929- 69909
- 55840
Farmi Suomi: Ari Koivunen tekee "ongelmallisen" päätöksen eläimille - Lloyd Libiso kieltää jyrkästi!
Oho, heti “kriisiä” pukkaa Farmilla! Uusi kausi starttaa tv:ssä torstaina. Jaksaako Farmi Suomi kiinnostaa? Lue lisää,14819