Miten ihanaa olisi soittaa sulle nyt, ihan vaan kysellä kuulumisia.
hei rakas mitä kuuluu
12
347
Vastaukset
- Anonyymi
Sen kun tekisit repeäisin liitoksistani.
- Anonyymi
Olen lukenut näitä aika vähän nyt.
- Anonyymi
Hyvällä tavalla toivottavasti?
- Anonyymi
Se olisi minustakin ihanaa.
- Anonyymi
Ja minulle kuuluu pääosin hyvää. Yksi projekti on alkamassa. Kerään vielä inspistä siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minulle kuuluu pääosin hyvää. Yksi projekti on alkamassa. Kerään vielä inspistä siihen.
Kuulostaa hyvältä. Valoisuus vaikuttaa kaikkeen hyvällä tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopetahan ne kiusaamisprojektit jo ,apgubbe olet seurannassa!Sinut vois lähettää vaikka Venäjälle,häiritsemästä kunnon ihmisiä! Myös ne sun kaverit samantien!Tollaset mielisairaat pitäis saada vastuuseen teoistaan! Ja vankilaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopetahan ne kiusaamisprojektit jo ,apgubbe olet seurannassa!Sinut vois lähettää vaikka Venäjälle,häiritsemästä kunnon ihmisiä! Myös ne sun kaverit samantien!Tollaset mielisairaat pitäis saada vastuuseen teoistaan! Ja vankilaan!
Vaikutat kunnon ihmiseltä.
- Anonyymi
Siis mikset sinä soita ???
- Anonyymi
Minulla on ikävä, minulla on ikävä sinua.
Mitä haluat minun tietävä? Kerro. - Anonyymi
Kunpa hän tekisi niin. Tai laittaisi edes viestin.
- Anonyymi
Alan lähentelee tonnin tamperelaista tyyliin jaa nii mulle vai.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3902957SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis662334Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781989Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1161706- 1401572
- 691189
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021039Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön268993Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li12992- 40864