Sinua vielä täällä muistelen
anna anteeksi sua ymmärtänyt en
olin sielultani rikki, lapsi kohtalon
joka silloin tiennyt ei mitä rakkaus on
Muistan kuinka toisillemme luvattiin
Sua ilman kuolen tai joudun helvettiin
kanssasi sain täällä hetken olla onnellinen
kaikki kaunis katoaa nyt mä tiedän sen
Miks kaikki kaunis katoaa?
rakkaat viedään meiltä liian aikaisin
en rauhaa sielulleni saa
vaik sut sydänmeeni silloin hautasin
Laulu jota kuuntelen
8
346
Vastaukset
- Anonyymi
Eve 😍🥰
- Anonyymi
Eveä kuunneltiin parhaan ystävän kanssa joskus. Tämä ystävä oli sieltä lapsuudesta asti, mutta on katkaissut välit joitain vuosia sitten. Ihmisiltä ei tule odottaa mitään, niin ei joudu pettymään. Toisaalta olen ymmärtänyt itsessäni eräitä asioita, miksi olen tietynlaisia a-sosiaalisia vetänyt puoleeni. Millaisissa olosuhteissa synnyin/vartuin. Mikä asema itselläni oli siinä perheessä ja miten olen joutunut luopumaan omasta itsestäni, vain säilyäkseni hengissä. Se ja muutama muu tekijä on tehnyt minusta sellaisen, mikä tänä päivänä olen.
- Anonyymi
En oo ikinä yhdistänyt tätä ja fbtä.
- Anonyymi
Mitäköhän siitäkin tulisi?❤️
- Anonyymi
Joku muu edelleen on hän, kaipuusi kohde
- Anonyymi
Jos vielä oot vapaa, lähdetään.
- Anonyymi
Sulle kaikkeni annan...
- Anonyymi
My dying breed ♥️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1863525Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562196- 432062
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4491189Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59994