Sinua vielä täällä muistelen
anna anteeksi sua ymmärtänyt en
olin sielultani rikki, lapsi kohtalon
joka silloin tiennyt ei mitä rakkaus on
Muistan kuinka toisillemme luvattiin
Sua ilman kuolen tai joudun helvettiin
kanssasi sain täällä hetken olla onnellinen
kaikki kaunis katoaa nyt mä tiedän sen
Miks kaikki kaunis katoaa?
rakkaat viedään meiltä liian aikaisin
en rauhaa sielulleni saa
vaik sut sydänmeeni silloin hautasin
Laulu jota kuuntelen
8
365
Vastaukset
- Anonyymi
Eve 😍🥰
- Anonyymi
Eveä kuunneltiin parhaan ystävän kanssa joskus. Tämä ystävä oli sieltä lapsuudesta asti, mutta on katkaissut välit joitain vuosia sitten. Ihmisiltä ei tule odottaa mitään, niin ei joudu pettymään. Toisaalta olen ymmärtänyt itsessäni eräitä asioita, miksi olen tietynlaisia a-sosiaalisia vetänyt puoleeni. Millaisissa olosuhteissa synnyin/vartuin. Mikä asema itselläni oli siinä perheessä ja miten olen joutunut luopumaan omasta itsestäni, vain säilyäkseni hengissä. Se ja muutama muu tekijä on tehnyt minusta sellaisen, mikä tänä päivänä olen.
- Anonyymi
En oo ikinä yhdistänyt tätä ja fbtä.
- Anonyymi
Mitäköhän siitäkin tulisi?❤️
- Anonyymi
Joku muu edelleen on hän, kaipuusi kohde
- Anonyymi
Jos vielä oot vapaa, lähdetään.
- Anonyymi
Sulle kaikkeni annan...
- Anonyymi
My dying breed ♥️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4726723Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1983998Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112553Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit302164Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1481521Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?791376Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861228- 711204
- 681196
- 481129