Holiday Club Punkaharju/ Viikko 26/ Ensimmäinen käyttöoikeus 21-28.6.2025, Savonlinna
Holiday Club Punkaharju/ Viikko 26/ Ensimmäinen käyttöoikeus 21-28.6.2025, Savonlinna
8
260
Vastaukset
- Anonyymi
- Anonyymi
Ravintola Hiekkalahti Myytävänä Huutokaupassa
- Anonyymi
Hiekkalahti Pizzeria Myynnissä
- Anonyymi
Vanha Kylpylä Kulennoinen Myytävänä
- Anonyymi
Kulennoistenjärven rannalle rakennetuissa tasokkaissa loma-asunnoissa voit nauttia mökkeilyn riemuista koko perheen kesken.
Kodikkaasti sisustettu ja valoisa Holiday Club Punkaharjun loma-asunto on käytettävissäsi kaikkina vuodenaikoina.
Asut ja lomailet mukavasti, keskellä luontoa. Varustelu tekee loma-asunnosta toimivan, keittiö ja pesutilat ovat korkeatasoiset.
Loma-asunnoissa on myös sauna, takka sekä poreamme
Huonekuvaus ja varustelu:
- Anonyymi
Kulennoistenjärven rannalle rakennetuissa tasokkaissa loma-asunnoissa voit nauttia mökkeilyn riemuista koko perheen kesken.
Kodikkaasti sisustettu ja valoisa Holiday Club Punkaharjun loma-asunto on käytettävissäsi kaikkina vuodenaikoina.
Asut ja lomailet mukavasti, keskellä luontoa. Varustelu tekee loma-asunnosta toimivan, keittiö ja pesutilat ovat korkeatasoiset.
Loma-asunnoissa on myös sauna, takka sekä poreamme
Huonekuvaus ja varustelu: - Anonyymi
Kulennoisten Retkiluistelu Spa Harjujuoksupaikka Vuokralle Kuussa 2025
- Anonyymi
Varokaa Savonlinnassa kiusaaja Jaana Kinnusta. Petollinen kuten Rolf Nordmo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284