Mikä sai sut

Anonyymi-ap

Rakastumaan häneen ja miten pitkään siinä meni? Mikä nyt on tilanne?

88

1074

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hän on kerrassaan mainio tyyppi, hyväluonteinen ja älykäs. Tilanne ei ole mikään nyt.

• Anonyymi

ihana mies mutta välillemme ei tullut mitään koskaan eikä tule 😌 ihastuin syvästi se jokin hänessä oli mitä ei muissa ole ja mitä olen aina ns etsinyt/ollut vailla c: no ehkä sitä vielä joskus ihastuu jne

• Anonyymi

Eli sun kohdalla naisena esiintyvä mies aina melkein, mutta sitten et kuitenkaan mene jatkoon ns. Näitä olit ja olet ihana juttuja on sitten kiva kirjoitella nostamaan itsetuntoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sun kohdalla naisena esiintyvä mies aina melkein, mutta sitten et kuitenkaan mene jatkoon ns. Näitä olit ja olet ihana juttuja on sitten kiva kirjoitella nostamaan itsetuntoa

ei häntä kiinnosta vttu eksää kiinnostaa enemmän.. ei jatkoon tommoset

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ei häntä kiinnosta vttu eksää kiinnostaa enemmän.. ei jatkoon tommoset

Jaa no onpa surku juttu mies tms

• Anonyymi

Kaikki hänessä sai minut tuntemaan näin.

• Anonyymi

Mä ihastuin hänen luonteeseensa. Meidän välillä on lämpöä ja vetovoimaa. Mä en ihastunut heti, kun tavattiin vaan vasta reilu vuosi myöhemmin. Nyt nää tunteet on voimistunut ja mua pelottaa, että mä satutan itseni, mut nyt on myöhäistä, enkä mä pääse näistä tunteista enkä tiedä, että haluanko edes.

• Anonyymi

Mutta olette edelleen yhdessä? Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei me olla edes oltu yhdessä.

• Anonyymi

Mullakin kävi samoin ja tunteet on niin syvät etten pääse ikinä irti. En voi unohtaa. Se mies on aina ajatuksissani❤️Kumpa näkisin hänet vielä, olisi paljon sanottavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei me olla edes oltu yhdessä.

Oliko tämä mieheltä vai naiselta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko tämä mieheltä vai naiselta?

Mä oon nainen, hän on mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko oikeasti, että nämä palstaäijän puheet, joita aina kuvittelet naisen kirjoittamaksi voisi liittyä esim sellaiseen, että kirjoittelee täällä menemään kumppanistaan. Ketä pidät näin tyhmänä ja epävakaana antitoivevävy?😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mullakin kävi samoin ja tunteet on niin syvät etten pääse ikinä irti. En voi unohtaa. Se mies on aina ajatuksissani❤️Kumpa näkisin hänet vielä, olisi paljon sanottavaa.

Olet äijäparka kirjoitellut itsestäsi jo vuosikymmeniä tod etovaan tyyliin ”se miehenä”. Mikä järki on kirjoitella päivät pitkät itsensä kanssa itsestään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko oikeasti, että nämä palstaäijän puheet, joita aina kuvittelet naisen kirjoittamaksi voisi liittyä esim sellaiseen, että kirjoittelee täällä menemään kumppanistaan. Ketä pidät näin tyhmänä ja epävakaana antitoivevävy?😆

Raskas ja maaninen ihminen hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet äijäparka kirjoitellut itsestäsi jo vuosikymmeniä tod etovaan tyyliin ”se miehenä”. Mikä järki on kirjoitella päivät pitkät itsensä kanssa itsestään?

Tuo oli kyllä ensimmäinen tänään laittamani viesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo,mies varattu.tyttö elää haave maailmassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo tiedän!Mutta tää on kivaa!Ei tapa mua,vaan päinvastoin tekee musta vielä vahvemman kun koskaan!!!sitä saa mitä tilaa!Kyllä on nyt niin että tää guppen jutut menee yli..Eli ap.Kyllä tämänkin ois voinut hoitaa,kuinMies!Mutta onneksi tajuan et mä oon hyvä ihminen, enkä ikinä voisi tehdä kellekään näin!Mut se juju täs onkin..Kyllä multaa on heitetty niskaan ja todella törkeällä tavalla.Niin ei tarvitse enää kahta kertaa miettiä,mis mennään!Ja sit vielä,kun täs on mukana ystäviä,ei oo mun ystäviä ikinä enään.joku raja!Hei te!En oo ees vihainen.Mun vuosi tulee kivaa vauhtia!!!Ja aion nauttia sen.Jotenkin tuntuu hyvältä!😄🤩🤗😚😻🙈💯💖🙏

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi teet noin...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi teet noin...

Kysy mieluummin miksi tämä tarinaäijä pitää tietyntyyppisiä ihmisiä otteessaan näillä tarinallisuuksilla? Eikö täällä saa keskustella ilmiöistä, taakse poistu?

• Anonyymi

Katson yleensä ensin onko vastavuoroisuutta. Ajan kanssa se selviää. Siitä voi sitten päätellä päästääkö irti vai ei.

• Anonyymi

No oletko päästänyt irti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No oletko päästänyt irti

Ei voinut muutakaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voinut muutakaan.

Alussa voi näyttää vähän vaikealta, vaikka tunteita olisikin. Kannattaisi kuitenkin puhua, kun huomaa itsessä tunteiden heränneen.

• Anonyymi

Hän oli ihana mies, mutta mielestäni hän ei lopulta halunnut olla kanssani. Olisin halunnut, mutta voi olla, että hänellä on toisenlainen näkemys.

• Anonyymi
        UUSI

Olisittepa puhuneet.

• Anonyymi

Häneltä aloitus. Meni noin puoli vuotta ennekuin tajusin että taidan olla rakastunut. Sitten onkin ollut yhtä tunteiden vuoristorataa. Välissä on ollut ihan umpirakastunut ja välissä yrittänyt olla olematta niin umpirakastunut ja joku järjen tapainenkin yrittänyt olla kuvioissa.
      Nyt tuntuu ettei tätä hulluutta enää jaksa kukaan mutta miten voi olla näin kauheaa päästää jostain ihmisestä irti. Kuin maailmanloppu tulisi. Omasta läheisestä rakkaastaan ei ole ollut näin vaikea.

• Anonyymi

Kiellät omat tunteesi häntä kohtaan. Miksi pitää taistella tätä tunnetta vastaan?

• Anonyymi

Nii.i. Just samaa pohdin minäkin tänään. Omasta läheisestä rakkaastaan ei ole ollut näin vaikeaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiellät omat tunteesi häntä kohtaan. Miksi pitää taistella tätä tunnetta vastaan?

Varattuna pakko kieltää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varattuna pakko kieltää

Muttet onnistunut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muttet onnistunut?

En onnistunut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En onnistunut

Rakastatko puolisoasi ja olet rakastunut tässä toisessa haavekuvaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastatko puolisoasi ja olet rakastunut tässä toisessa haavekuvaan?

Ei se ole vain haavekuvaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole vain haavekuvaa

Rakastatteko toisianne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastatteko toisianne?

Minä ainakin häntä. Hänestä en tiedä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

koska hän on varattu.miksi oot noin sinisilmäinen??eikö hän aina keksinyt jotain teko syitä,tai kiire kun tapasitte???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ainakin häntä. Hänestä en tiedä

Tyhjästä rakastuit yllättäen?

• Anonyymi

Huomionosoitukset täytyy olla molemminpuolisia. Rakastua voi nopeaakin, mutta kyllä oikeassa rakkaudessa molemmat tekee työtä suhteen edistymiseksi.

• Anonyymi

totta!Mutta olemme sillein erilaisia,että mä en petä enkä kuseta miehiä,jotka yrittää iskeä mua,mulla on muutenkin vain miesystäviä,3 naisystävää.En tuu toimeen naistenkaan.. oon aina tykännyt enemmän miesten maailmasta,kuin naisten..En tarkoita pahaa sillä..ja mulla on oikeesti oikeita hyviä mies ystäviä!Ja ollaan ystäviä,ei mitään Pano paska hommia!Siksi ymmärrän hyvin miesten maailmaa!En ole kiinnostunut mistään juoruilusta,meikkaamisesta,ym..Miestenkaa on vaan niin helpompaa!Ei pahalla Naiset!Ei voi ikinä yleistää,mullakin nää muutamat naiset on kans vähän (äijiä).Entä sä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

totta!Mutta olemme sillein erilaisia,että mä en petä enkä kuseta miehiä,jotka yrittää iskeä mua,mulla on muutenkin vain miesystäviä,3 naisystävää.En tuu toimeen naistenkaan.. oon aina tykännyt enemmän miesten maailmasta,kuin naisten..En tarkoita pahaa sillä..ja mulla on oikeesti oikeita hyviä mies ystäviä!Ja ollaan ystäviä,ei mitään Pano paska hommia!Siksi ymmärrän hyvin miesten maailmaa!En ole kiinnostunut mistään juoruilusta,meikkaamisesta,ym..Miestenkaa on vaan niin helpompaa!Ei pahalla Naiset!Ei voi ikinä yleistää,mullakin nää muutamat naiset on kans vähän (äijiä).Entä sä?

Etkö muka naisena esiintyvä äijä ole koskaan havainnut, että miehet ne vasta kovia onkin juoksuttamaan juoruja?🤔

• Anonyymi

Meillä oli molemmilla tunteita ja kummatkin kipuili asian kanssa vähän yli puoli vuotta. Kummatkin varattuja ja mies teki irtioton ja lähti muualle. Jätti mut yksin tunteitteni kanssa sanomatta hyvästejä edes. Aikaa on niin vähän kulunut tuosta muutama viikko ja tuntuu ettei tästä selviä. Ehkä itellä tunteet oli syvemmät niin siksi on paska olo

• Anonyymi

Sekosin hänestä täysin. Hän oli ihana, raikas tuulahdus purppurataivaalta. Ihmeellinen. En pystynyt ajattelemaan realistisesti, hän oli vast'ikään eronnut pitkästä suhteesta, hajalla, eikä halunnut sitoutua. Tunnetasolla tuo asia kuitenkin satutti minua syvästi. Nosti hylätyksi tulemisen ja kelpaamattomuuden traumat pintaan. Myöhemmin olen miettinyt, että kunpa olisin keskittynyt muihin asioihin elämässäni tuolloin. Olisin laittanut oman elämäni järjestykseen, muttei minusta ollut silloin siihen. Nyt mietin vähän toisin. Ehkä oli tärkeää, että oppisin jotain ja saisin hoidettua traumojani. Toiset selkeästi kulkee tietä, jota ei helpoksi voi kutsua.

• Anonyymi

Teidän oli tarkoitus kohdata että saat elämäsi kuntoon? Ehkä teidän aika tulee vielä kun tuntuu että löysitte toisenne kaaoksen keskellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teidän oli tarkoitus kohdata että saat elämäsi kuntoon? Ehkä teidän aika tulee vielä kun tuntuu että löysitte toisenne kaaoksen keskellä.

sitä toivon minäkin!

• Anonyymi

Tilanne on tämä:
      Hän ei ole vielä suudellut minua, mutta silmälasini ovat kyllä huurtuneet jo pari kertaa 😂

• Anonyymi

Mitä tarkoittanee tuo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoittanee tuo?

Lähellä on oltu kylmässä säässä. Lemmenliekki roihusi❤️

• Anonyymi
        UUSI

😂😂 hassu olet

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂 hassu olet

No en oo, eikä mulla edes ole silmälaseja 😂
        🤓

• Anonyymi
        UUSI

Paremminkin aurinkolasit huurtuneet tarkoitin 🤓

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoittanee tuo?

Että mies on kova hönkimään ruutua vasten?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Että mies on kova hönkimään ruutua vasten?

Ei ollut ruutua vasten, ihan livessä😂oli alkuajan tunnelma tuo. Nyt ollaan jo pitemmällä. Muhinoitu niin että ei tiedä vaikka raskaana. Onneksi rempan jälkeen tulee yks ylimääräinen huone sen varalta.
        Oon flunssassa etten päässyt nyt katsomaan työn edistymistä mut terkkuja vaan sinne ja ole varovainen ettei satu mitään❤️

• Anonyymi

Tilanne on odottava.

• Anonyymi

Sitä kysyn itseltäni. Olisipa se joku muu.

• Anonyymi

Ei sitä osaa selittää. Ne kahdenkeskiset hetket olleet jotenkin niin latautuneita, ihania, upeita. Koko muu maailma häviää niissä hetkissä. Tuntuu omalta, mieheltä.

• Anonyymi

Rakastuin häneen ja olin eroamassa pitkästä suhteesta ja olin vähän hajalla. Tunteet sahasivat ja olin täysin hullaantunut hänestä. Meni siinä puoli vuotta ja viestittelimme myöhemmin. Minun olisi pitänyt ensin laittaa itseni kuntoon. Olisi kiva joskus jutella.

• Anonyymi

Kukaan muu ei ole saanut tuntemaan näin. Tässä on jonkinlainen sielullinen yhteys jonka edessä on aika ihmeissään, eikä ajalla ole merkitystä. Rakkaus vain syvenee mitä enemmän oppii toista tuntemaan. Näin itse tunnen.

• Anonyymi

❤️❤️

• Anonyymi

Ei se ollut mikään yksittäinen juttu, koko mies sai minut rakastumaan. Ihastuin muutaman tapaamiskerran jälkeen, tunteet roihusi kunnolla ehkä vajaan puolen vuoden päästä ensitapaamisesta.

Tällä hetkellä tunnetilat menee aaltoillen. Mihinkään se syvä perustunne ei katoa, mutta välillä, kun on huonompi olo itsellä, yritän pyristellä hänestä eroon koska kaikki tuntuu niin toivottomalta. Lopulta palaan kuitenkin aina takaisin siihen normaaliin tilaan, jossa on vaikea edes kuvitella elämää, jossa hän ei kulkisi sydämessäni mukana koko ajan.

• Anonyymi

otan osaa..Jotkut miehet on mitä on..Voimia sulle!

• Anonyymi

Näen että jos yrität hänestä irti, järkkyy sinun perusturvallisuuden tunne. Koska jotta pystyy irrottautumaan vanhasta, täytyy kohdata uutta. Ja se on pelottavaa. Ai mistä tiedän? Sama tilanne itselläni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näen että jos yrität hänestä irti, järkkyy sinun perusturvallisuuden tunne. Koska jotta pystyy irrottautumaan vanhasta, täytyy kohdata uutta. Ja se on pelottavaa. Ai mistä tiedän? Sama tilanne itselläni.

Minulla se on ennemminkin päinvastoin.
        Hän on minulle se "uusi". Vanha tuttu on yksinolo. Irrottautumispyrkimykset ehkä ennemminkin sarjassamme "jos vetäydyn itse pois, hän ei voi satuttaa minua" ja uskon puutetta siihen, että edes "ansaitsisin" hänet.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla se on ennemminkin päinvastoin.
        Hän on minulle se "uusi". Vanha tuttu on yksinolo. Irrottautumispyrkimykset ehkä ennemminkin sarjassamme "jos vetäydyn itse pois, hän ei voi satuttaa minua" ja uskon puutetta siihen, että edes "ansaitsisin" hänet.

=AUTO-ANNA+--.+-_#dial"mdlbds. , cmd whois ∆~~ bY 1män from xiaomi lite 11 ne 5g+ se Clumi valkea ja ei varmaan kauaan menisi jotain2600KPO, "AMNESIA 60- *~ .+ cmd# ipv6 2i57 7018 oven user AVIO SKYS svk+ webd --+? !!!! !!!! door .txt ¥tee .and walk walk .... |=.€ tc.C ipv, .9.1 0001 *asD ;yhä Ääää demo krew .ISO Ceee vevo dream off n ig M CC AAA aaaaaHhh sreeaaaaaM DD a ❤

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

otan osaa..Jotkut miehet on mitä on..Voimia sulle!

No onhan ne, onnea sulle naisena esiintyvä äijä tällaiseen lähtemättömän vaikutuksen tekemisen kokemukseen kuvitteellisten lukuisien tapaamisten merkeissä

• Anonyymi

Tilanne on epäselvä, kun sovittu ei sopinutkaan.

• Anonyymi

Keitetään samassa kattilassa sulle kahvivesi,
      mulle teevesi
      ja sitten juodaan ja luetaan lehtiä ja herätään
      ja tarkistetaan mikä päivä on,
      että ollaanko hyvällä tuulella.
      Silloin kun ei olla hyvällä tuulella, ollaan hiljaa.
      Mikä puheenporina meillä raikuu aamusta iltaan muuten kun saadaan olla kahdestaan❤️

• Anonyymi
        UUSI

Anteeksi ❤️Tämä oli sulle. Ikävissäni kuvittelin tuon pari päivää sitten. Et varmaan tunnistanut😔

👩🏻‍🦳

• Anonyymi
        UUSI

huuhkajassa 2 jam 57™ phoneTMkaja18 + os, ---
        .jarORA */ svk julkinen tiedote add ja heti now u
        p CbD/luvattu* ∆§ lp10 h,... ***** !!!! ?* - 2025' ∆h ?
        Flyers DA valikkoon samalla ™$ finnair "fairyE ..A00
        rtH 7+ ! ??? .WOW unix ke C om java | ∆∆∆ miamiF

• Anonyymi
        UUSI

#-7018!??|

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

#-7018!??|

onko,se.2025

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi ❤️Tämä oli sulle. Ikävissäni kuvittelin tuon pari päivää sitten. Et varmaan tunnistanut😔

👩🏻‍🦳

Keskity siihen avomieheesi vain.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Keskity siihen avomieheesi vain.

Näin teen ❤️

• Anonyymi
      UUSI

rakastumaan? difficult!

• Anonyymi
      UUSI

meni0

• Anonyymi
      UUSI

+sa/taxi∆^g∆§å

• Anonyymi
      UUSI

Katseista se lähti, enkä ymmärrä yhtään miten ja miksi ne tunteet vaan heräs. Kummallinen juttu, kun en ole mikään helposti ihastua.
      Sit onkin menty sellasta vuoristorataa, että huh huh. Välillä maailman ihaninta ja välillä niin tuskasen raastavaa.

• Anonyymi
        UUSI

Ja ihan liian kauan kestänyt tällaisenaan.

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Tel+WHATSAPP+-_#Ƥ- ??? ?? ! ? googlessa
      ...!! ,g+map$ CbD /joints, .....!! Kajaani ∆ */ js

• Anonyymi
      UUSI

RUN.

• UUSI

𝐋𝐲𝐡𝐲𝐭 minihame ja paljaat koipireidet aiheutti akuutin rakastumisen. Siinä meni noin neljä tuntia tanssiessa, kunnes oltiinkin jo peuhaamassa paljaina hetekalla. Sitten oltiin yhdessä noin 21 ihanaa vuotta, peuhaten, kunnes erottiin.

• Anonyymi
      UUSI

Puoli vuotta meni ja jäi käteen❤️

• Anonyymi
      UUSI

Hyvältä näyttää :)...

• Anonyymi
      UUSI

Se tapahtu nopeesti. Aistin vaan jotain niin tuttua, mut silti niin vierasta. Tilanne nyt ei ole mikään.

• Anonyymi
        UUSI

Ei mikään sul on housuissas 😘

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mikään sul on housuissas 😘

Ai katos joo. Sinne se meni piiloon.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      377
      3104
    2. Veriteko Kajaanissa.

Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.
      Kajaani
      31
      2675
    3. Anna vihje jonka vain te tiedätte

Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e
      Ikävä
      172
      2116
    4. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      60
      1551
    5. Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat

Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko
      Sinkut
      199
      1310
    6. Taitaa olla kaikki ohi

Meidän väliltä.
      Ikävä
      95
      1133
    7. Olet kamalin ihminen mitä tiedän M

Toivottavasti ei ikinä nähdä enää.
      Ikävä
      68
      1079
    8. Mikä sai sut

Rakastumaan häneen ja miten pitkään siinä meni? Mikä nyt on tilanne?
      Ikävä
      87
      1062
    9. Mitä sanoisit jos uskaltaisin

Avautua IRL ihan oikeasti? Mietin keinoja siihen koska en vain enää jaksa että meidän välit jatkuu näin. Tiedän ettet ha
      Ikävä
      69
      1010
    10. Farmi Suomi: Ari Koivunen tekee "ongelmallisen" päätöksen eläimille - Lloyd Libiso kieltää jyrkästi!

Oho, heti “kriisiä” pukkaa Farmilla! Uusi kausi starttaa tv:ssä torstaina. Jaksaako Farmi Suomi kiinnostaa? Lue lisää,
      Tv-sarjat
      16
      965
    Aihe