Uutta avantouimapaikkaa ja venerantaa ja taas ruopataan velekarahalla. Tehhäänkö vielä muutama tie tuonne korpeen valmiiksi jos vaikka joku joskus alkais rakentaan?
Raha polttelee näpeissä
10
486
Vastaukset
- Anonyymi
No nythän on tulossa vaalit. vaihdetaan koko remmi, niin josko homma paranee. muistakaa että ette äänestä nykyään valtuustossa olevia.
- Anonyymi
Komia on asfalttikenttä kattivankkurin takana, kyllä tuolla kelpaa räkänokkien sladitella bemareillaan. Tuntuu että ensimmäisenä käydään auraamassakin lumisateisen jälkeen kyseinen velkarahalla tehty autio parkkipaikka vai mikä tuo nyt sitten onkaan.
- Anonyymi
Enntinen uimapaikka oli luontainen nuorison kokoontumispaikka
Puretaan se pois ja tehdään uusi.
Keskustapuolueen johtamalla kunnalla on rahaa.
Rahaa on...
Velkarahaa- Anonyymi
Sitä kepu hoki viime eduskunnan aikana: rahaa on eikä velkoja tarvitse maksaa takaisin. Se oli sitä Saarikon talousoppia.
- Anonyymi
Taas on kaivuri hilattu lahden jäälle. mikä intohimo tonkia rantoja? Viime keväänä salmelanrannan puolella ja nyt kaivuri vastarannalla odottaa tonkimista.
- Anonyymi
Pittäähän sitä kaivurikaverilla olla jotain puuhaa talvella.
- Anonyymi
Paljonkohan tuo uusi perseen liotus paikka maksaa, kun kaivuri ja rakennustyöt lasketaan yhteen.
- Anonyymi
Mahanmuuttajat käy siel paskalla YÖKS
- Anonyymi
Samat paskat te valitsette sinne valtuustoon, kokkarit, persut, kepu ja kristilliset saarnaamaan .
- Anonyymi
Jospa ei valittaisi ketään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1203775Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5753271- 991971
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa221474Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821404Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396- 1071217
- 471169
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1291156- 901129