Näkikö kukaan? Sanaharkkana tilanne pysyi, mutta siinä oli joku liinapäinen maahanmuuttaja ja kiukkuinen nainen vastakkain. Tilanne kesti ja kesti. Naisilla oli kasseja ja toisella joku koirakin.
Nujakka torin kulmilla to klo 12?
24
376
Vastaukset
- Anonyymi
Olennainen tieto tuo että oli kassejakin mukana. Olivat siis tulossa kaupasta eikä vasta menossa sinne.
- Anonyymi
Etkö ottanut videolle ja ladannut tiktokkiin.
- Anonyymi
Näin tuon ja kaupasta oli tulossa ja keskustelivat.
- Anonyymi
Eli nujakka olikin kahden ihmisen välinen normaali keskustelu. Hämeessä ei normaalisti keskustella ventovieraiden kanssa muuten kuin jos tulee riitaa niin tämä varmaan sotkenut tämän silminnäkijän pään. Ellei viina sitten myös todennäköistä sekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli nujakka olikin kahden ihmisen välinen normaali keskustelu. Hämeessä ei normaalisti keskustella ventovieraiden kanssa muuten kuin jos tulee riitaa niin tämä varmaan sotkenut tämän silminnäkijän pään. Ellei viina sitten myös todennäköistä sekin.
Saattoi olla mun vaimo se toinen tuntomerkit sopii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattoi olla mun vaimo se toinen tuntomerkit sopii.
Tai mun mies tuntomerkit sopii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai mun mies tuntomerkit sopii.
Se huivipäinenkö?
- Anonyymi
Tai mun kassi
- Anonyymi
Tai mun koira
- Anonyymi
Avaaja ihme kyylä. Miten voi kiinnostaakin niin paljon että täytyy oikein nettiin juoruta.
- Anonyymi
Nykyajan juorupalsta on tää. Täällä kerrotaan kuulumiset, tietty ilman henkilötietoja, ettei sorruta kunnianloukkauksiin.
Ja tuolla jutulla on iso merkitys. Totta kai haluan tietää, onko torilla nujakoitu ja milloin.
- Anonyymi
NÖÖÖÖÖT!
- Anonyymi
Kumpi nujakan voitti?
- Anonyymi
Kumpikin jatkoi omia teitään eri suuntaan, mutta kotimainen varoitti ulkolaista, että pysy poissa silmistäni vähän aikaa. Oli se ulkolainen kyllä sanaharkassa altavastaajana noin muutenkin. Mutta olipa äänekäs riita, toria lähestyessä kuuli jo korttelin päästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpikin jatkoi omia teitään eri suuntaan, mutta kotimainen varoitti ulkolaista, että pysy poissa silmistäni vähän aikaa. Oli se ulkolainen kyllä sanaharkassa altavastaajana noin muutenkin. Mutta olipa äänekäs riita, toria lähestyessä kuuli jo korttelin päästä.
Mitä kaikkea ne huusi?
- Anonyymi
Eilen illalla Tiiriön ABC:llla sisään tuli nuori nainen joka oli täysin sekava. Itki ja huusi yhtä aikaa. Vaikutti kuin olisi ollut jossain psykoosissa tai sitten vaan huumeiden vaikutuksen alaisena.
Se nainen itki ja huusi ja pyöri ympäriinsä ja välillä makasi lattialla. Kukaan ei tohtinut mennä kysymään että mikä hätänä kunnes paikalle tuli vartija jolloin se nainen juoksi ulos ja ulkona jatkoi juoksemistaan.- Anonyymi
Mitä se huusi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se huusi?
Pahasti.
- Anonyymi
Jos sillä oli vaikka joku hätä eikä kukaan auttanut tai edes mennyt kysymään. Kyllä ihmiset on kylmiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sillä oli vaikka joku hätä eikä kukaan auttanut tai edes mennyt kysymään. Kyllä ihmiset on kylmiä!
Mikä hätä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä hätä?
No vaikka kakkahätä, eikä löytänyt vessaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vaikka kakkahätä, eikä löytänyt vessaa.
Se menisit varmaan puskakakalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se menisit varmaan puskakakalle.
Ei oo puskii
- Anonyymi
Se on hyvä että näistä kirjoitellaan. Tiedetään mitä tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172393
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42776
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44745Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164732Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684