Olet mielessäni, kielletty ihastukseni. Kun katsot minua silmiin, sydämeni sulaa. En tiedä sinusta paljoakaan - tiedän että jos näkisin sinut sopivassa paikassa, lähestyisin jotenkin.
Näimme eilen ja
35
816
Vastaukset
- Anonyymi
Hän (mies) ei ikinä katso minua silmiin, enään. Paremminkin välttelee. Välttelyä ennen huomasin jännittämisen oireita, kun oltiin samassa huoneessa. Oisin vain halunnut halata häntä.
- Anonyymi
Mikä se paikka voisi olla? Turhauttaa, jos molemminpuolista, eikä kumpikaan uskalla tehdä aloitetta.
- Anonyymi
Aloitteen tekemisessä on mutkia matkassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitteen tekemisessä on mutkia matkassa.
Mikä mutkan suoristaisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä mutkan suoristaisi?
Se että näkisimme jossain missä voisin lähestyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että näkisimme jossain missä voisin lähestyä.
Kai sitä vähän voi lähestyä ihan missä vaan. Heipat sanoa edes?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai sitä vähän voi lähestyä ihan missä vaan. Heipat sanoa edes?
Ei ihan joka paikassa voi. Hän on joskus koskettanut minua käteen - yritän olla kuvittelematta liikoja. Ehkä hän oli vain ystävällinen tai se oli vahinko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihan joka paikassa voi. Hän on joskus koskettanut minua käteen - yritän olla kuvittelematta liikoja. Ehkä hän oli vain ystävällinen tai se oli vahinko.
Tokko tuo kärvistelemällä paranee. Ei muutaku tuttavuutta tekemään. Jos ei ihan arkajalka oo, niin varmasti ees jotenkin reagoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tokko tuo kärvistelemällä paranee. Ei muutaku tuttavuutta tekemään. Jos ei ihan arkajalka oo, niin varmasti ees jotenkin reagoi.
Se ei olisi sopivaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se kärvistely asiaa paranna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei olisi sopivaa.
Miten muuten eksyin palstalle?
- Anonyymi
Olet joskus hipaissut minua käteen. Oliko se ystävällisyyttä vai vahinko vai jotain enemmän. Minä tunsin enemmän.
- Anonyymi
Sen voi saada vaikuttamaan vahingolta.
- Anonyymi
Voi ihana, kuvittele kuinka tälläinen vanhempi mies sulaa sun edessä jäätyy ,,, vaikka vaan kuvittelen että meillä on jotain menossa...
- Anonyymi
Missä näimme eilen?
- Anonyymi
Hänet näin työpaikalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänet näin työpaikalla.
Omassa vai hänen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omassa vai hänen?
Hänen työpaikallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen työpaikallaan.
Kerro aloittajaäijä siitä tyäpaikasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro aloittajaäijä siitä tyäpaikasta
En kerro!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kerro!
Ai onko ap mies? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai onko ap mies? 🤔
En kerro!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kerro!
No, päättelen, että olet nainen ja tapasit miehen tämän työpaikalla. Kuten jokaisella tapaamisella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, päättelen, että olet nainen ja tapasit miehen tämän työpaikalla. Kuten jokaisella tapaamisella.
En kerro onko päätelmäsi oikea vai väärä.
- Anonyymi
Tiedän pitkän sotilashistoriaurasi olevan oikeassa komento, keskuksessa tallessa, sillä tuo on asia, mistä itse voit antaa tietoja julkisuuteen, vain prologisia muistoja. Julkaisussa, kuin julkaisussa.
T. Runkkari
Ravhallisesti, tvruallisesti.
https://m.youtube.com/watch?v=mk5Dwg5zm2U - Anonyymi
Kielletty ihastus🙀äkkiä pois täältäkin
- Anonyymi
Mihin tuli kiire
- Anonyymi
Katsoiko hän pitkään sinua silmiin?
- Anonyymi
Riittävän pitkään että en unohda sitä katsetta. Jouduin kääntämään omani pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riittävän pitkään että en unohda sitä katsetta. Jouduin kääntämään omani pois.
Huomenna taas. Katselen sua taas.
- Anonyymi
Mikä olisi sopiva paikka?
- Anonyymi
Ei ainakaan työpaikkasi.
- Anonyymi
26.4. Eräs paikka.
- Anonyymi
😥💔
- Anonyymi
Miksi tuollaiset hymiöt.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856314
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303793törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283150Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691706- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859