IL: Asunnolla Sayed Hadi Husseini oli muun muassa suudellut nuorempia poikia, hieronut heitä, koskettanut takapuolesta ja vaihtanut vaatteita siten, että pojat näkivät hänen sukuelimensä. Lisäksi hän oli yrittänyt koskea 12-vuotiaan sukuelintä.
Mies oli myös esitellyt lapsille tekopenistä, jota säilytti asunnollaan.
Käräjäoikeus tuomitsi Sayed Hadi Husseinin kahden vuoden vankeusrangaistukseen
Yksittäinen tapaus
21
276
Vastaukset
- Anonyymi
Kuokkalan matuja, Kuokkalan matuja. Pari vuotta nyt pois satamassa huohottamasta
- Anonyymi
Oliko sukulaisesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko sukulaisesi?
Sun äitis aasi
- Anonyymi
Kortesuon heebo
- Anonyymi
Kaikki matut töihin, niin ei hallitse seksi ensimmäisenä ja ainoana asiana elämää.
- Anonyymi
Vaan sulle ei edes rahasta onneton
- Anonyymi
Kaikenlaiset viiksivallu Boratit seurailee kauppakeskuksissa!
- Anonyymi
Monikulttuurisuus on rikkaus. Ei mulla muuta.
T. Stubido- Anonyymi
Katos garvagouraa
- Anonyymi
Elukanhan olisi pitänyt olla oikeastaan katolinen eikä musu. Kuoripoikia värväämässä.
- Anonyymi
Kyllä oli paremmat ajat ennen Sipilän vieraiden saapumista vuonna 2015...
- Anonyymi
Yksittäinen tapaus perussuomalaisten kunta ja aluevaalilistalla 188
- Anonyymi
Tuota samaa osaa tehdä kyllä kantiksetkin.
- Anonyymi
Niko Hakasalo! Perussuuomalaiset. Ei ole yksittäistapaus.
- Anonyymi
Tällaiset muslimit ei kuulu Suomeen.
- Anonyymi
Ainoastaan kristittyjä pakolaisia Suomeen. Min. Rantanen on ykkönen! 💙💛💙💛PS
- Anonyymi
Onko hän kristitty pakolainen?
- Anonyymi
Kuten pastori Bazaramba?
- Anonyymi
Kohta on kuntavaaleissa persujen ehdokkaana.
- Anonyymi
Husseinit tykkää pojista.
- Anonyymi
Näitä Suomi just kaipaakin
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk893707Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921959Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871783- 1441642
- 1621483
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981453Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671402Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001324- 861287