Nykyaikaiset Sthil-sahalaipat on valmistettu saksalaisesta seoksesta, joka tarkoittaa noin 5220 tai 0,20 hiiltä.
Laipan jatkaminen hitsaamalla
13
225
Vastaukset
- Anonyymi
Hiiltä ei voi hitsata.
- Anonyymi
Varmaan joudut hitsaamaan ketjuakin. Jos metallista lähtee rälläkkä kipinöitä, niin kyllä siihen aina jotenkin hitsi tarttuu. Jään sahaukseen on joskus tullut tehtyä jatkettu laippa.
- Anonyymi
miten temun laipat..?
- Anonyymi
Oliko tässä jossakin kysymys?
- Anonyymi
Taas on kyse turhasta aktivointialoituksesta...
Ja taas alkoi jännittämään mistä on kyse seuraavassa aloituksessa... - Anonyymi
Ellei kysymystä niin mikä? Aie? Hääyöaie? Luulisi että olisi jotain muuta mielessä mutta miten vaan.
- Anonyymi
Tykki 66" [162 cm] .404 .063 180 vetolenkillä maksaa 800 e.
- Anonyymi
Voisko alumiinilaminaattia jatkaa sikaflexillä liimaamalla
- Anonyymi
- Anonyymi
Oli korkea aika saada lankunsahausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli korkea aika saada lankunsahausta.
Tuo on kiilllotettuna 5000 dollarin pöydänkansi
- Anonyymi
Hyvä video. Suomen tehokasvatetuista metsistä tuskin löytyy samanlaisia runkoja. Täällä hötöpuita selluksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä video. Suomen tehokasvatetuista metsistä tuskin löytyy samanlaisia runkoja. Täällä hötöpuita selluksi.
Havukannesta ei saa 5 kiloa kiillotettuna. Jos tammestaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273573- 412419
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362234Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72017Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381449
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591240- 131239
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451235