Mun takiako? Oot Rakas ♥️
Hoi Sinä Lakkoileva Mies
11
241
Vastaukset
- Anonyymi
Se on leipuri.
- Anonyymi
Sun takia jauhotoukka leivät loppuu kaupasta
🥨🐛- Anonyymi
Sainio mä uuden nimen 😂
Mut eipä se kotona tehtykään ilmasta ole, nykyisil sähkönhinnoilla... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sainio mä uuden nimen 😂
Mut eipä se kotona tehtykään ilmasta ole, nykyisil sähkönhinnoilla...Sait😂jauhotoukka tästä päivästä lähtien. Onko mitään yhteneväisyyttä?
Ootko yhtä söpö? Ja ootko muuten mies?
🐛 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sait😂jauhotoukka tästä päivästä lähtien. Onko mitään yhteneväisyyttä?
Ootko yhtä söpö? Ja ootko muuten mies?
🐛*Sainko uuden... piti lukee tos edellisessä. Nainen olen ja vähintäänkin yhtä söpö ku toi kuvatus ;)
- Anonyymi
Menkää hiivapäät töihin sieltä🤭
- Anonyymi
En mä enään lakkoile 🤔
- Anonyymi
Leivo sitten äläkä ihmettele. Vaasan &Vaasan ohuet oli lopussa😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leivo sitten äläkä ihmettele. Vaasan &Vaasan ohuet oli lopussa😂
Sähän vedät vaan lörtsyy 😂
- Anonyymi
Kortistossa on hyvä olla...ei rasitu polla
- Anonyymi
Saatana
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1785005Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194397Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522511
- 271929
- 221757
- 341743
- 681741