Veriteko Kajaanissa.

Anonyymi-ap

Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.

79

6276

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kainuulaiset naiset ovatkin melko miehekkäitä.

• Anonyymi

Varmaan mannekiini tökkimässä

• Anonyymi

uhri oli kuollut

• Anonyymi

Kuolinsyynä hengenlähtö

• Anonyymi

ei kai tämä se sama ole ketä epäilivät ja kuva oli kadulta jostain keskusta? sekin nuori tyttö

• Anonyymi

Vaikka naiset ovat lähteneet Kajaanista laatu korvaa määrän.

• Anonyymi

Kuka on uhri?

• Anonyymi

Ei ole samanlainen teko.

• Anonyymi

Yksi elätti vähemmän.

• Anonyymi

Psykotar asialla.

• Anonyymi

Kivat tatskat NOT

• Anonyymi

Moona näytti olevan Iltalehden kuvassa oikeudessa. P.M. delas.

• Anonyymi

Mikähän oli motiivi tai uhrin ja tämä tekijäprinsessan suhde?

• Anonyymi

No kuka se uhri on

• Anonyymi

Surkeaa porukkaa

• Anonyymi

Oliko persu todennäköisesti on

• Anonyymi

Taisi olla vassari chillaaja

• Anonyymi

Äänestäkää vasemmistoa ja vihreitä niin saatte huumeiden käyttöhuoneita ydinkeskustaan niin ei tarvitse puukotella syrjässä Keskuskadulla.

• Anonyymi

Kukaan vähänkään älykäs ei äänestä vihreitä!

Vasemmistoa voi äänestää.

Demarit on kusisakki, joka Suomen on tähän tilaan saattaneet!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi
        UUSI

Hekoheko.

• Anonyymi

Kyse on vain ja ainoastaan vallilupauksensa rikkoneesta prrsuista. Persut ovat syynä kaikkeen????

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä vaan

• Anonyymi

Jos äänestää vihhervasemmistoa, voi olla varma, että nykyinen kehitys jatkuu!

• Anonyymi

Ei nyt kuitenkaan unohdeta raakkujen tosijulmaa kohtaloa !

Onko enää eds kynttilävalvojia paikalla!

• Anonyymi

Onko kyseessä ollut poliittinen riita siitä pitäisikö vasemmistoliiton edetä Leninin vai Stalinin linjalla?

• Anonyymi

Moona ukkoineen ovat täysiä nistejä. Linnaan joutas se spurgu patrikainen kans.

• Anonyymi

Kyllä. Pelkkää jätettä koko porukka

• Anonyymi

Toivottavasti näkisi nämä vaikka Intiassa voisi järjestää traktorin renkaista rovion.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti näkisi nämä vaikka Intiassa voisi järjestää traktorin renkaista rovion.

Sanovat että kumi ei jätä palaessa DNA jälkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elukka on elukka vaikka ihmisenä on syntynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elukka on elukka vaikka ihmisenä on syntynyt.

Tuo on loukkaavaa eläimiä kohtaan.

• Anonyymi

Näin se sebutex kuntouttaa. Omalla painollaan hoitaa. Jotkut aina itekevät ,että kyllä mä sitten kun joku auttaa niin nousen jaloilleen. Ne ei tajuu että se on vain itsestä kiinni nouseeko vai ei. Jos haluaa elämältä jotain muuta niin se on itse tehtävä .Nyt tämäkin ihmiskohtalo päättyi näin ,kun ei ollut kanttia muuttaa elämänsä suuntaa. Jospa teistä edes joku ottaa nyt opiksi ja tekee sen. Jokainen pystyy vain jos tahtoo. Moni on muuttunut ,kun on tahtoa ollut. Voimia surussa ja uskokaa itseenne niin voitte muuttua.

• Anonyymi

Täällä Kajaanissa on yhtä paskaa olla mitä sodassa veriteot ovat kummassakin paikassa perusteltuja.

• Anonyymi

Perustele väitteesi.

Sodassa siviilit saa terästä niskaan. Narkkien kesken ensisijaisesti narkit ja siviilit vain luulevat, että teot on kohdistuneet tavalliseen kansaan, kunnes joku asiaa valaisee.

Virkavallan tulisi antaa medialle tietoa, että kyseessä on vanhat virkavallan tuntemat tai erityisesti epäsäännöllistä elämää vakituisesti viettänyt seurue.

Näillä pienillä lisätiedoilla tavallinen kansa ei olisi elämästä ja elämänlaadusta Kajaanissa huolissaan ja epätietoinen.

Kajaani, Suomen väkivaltaisin kaupunki. Vetäkää media hanskaan

• Anonyymi

Tätä se huumemyönteinen ilmapiiri joka on pesiytynyt myös politiikkaan aiheuttaa. Vähätellään ja puolustellaan huumeiden käyttöä.

• Anonyymi

Työssä kuolee vuosittain 320 ihmistä työtapaturmassa mikä on vaarallista on suhteellista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työssä kuolee vuosittain 320 ihmistä työtapaturmassa mikä on vaarallista on suhteellista.

Vankilassa ei kuole yhtäkään eikä rättipäitä koskaan ikinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vankilassa ei kuole yhtäkään eikä rättipäitä koskaan ikinä.

Irak on ollut ja mennyttä mutta kuka tietää jos vaikka Iranissa pääsee toteuttamaa fantasioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet varmaan työnvieroksuja ja huumausaineiden puolustaja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kotona kuolee moninkertaisesti https://yle.fi/a/3-8778217

• Anonyymi

KELA kiittää.

• Anonyymi

Ei se linnassa istuminen tule yhtään halvemmaksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se linnassa istuminen tule yhtään halvemmaksi.

Niinpä , se suvakkiämmien järjestys on saanut aikaan käytännön jossa linnakundit elelevät kuin lepokodissa ilman työvelvoitetta televisioiden , kuntosalien ja viikonloppuvapaiden helpottaessa raskaan rangaistuksen suorittamista ..rangaistuksen josta automaattisesti vähennetään vähintään toinen puoli .. ja siitä ensikertalaisuudestakin oli joku sääntö jota arkijärjellä on vaikea ymmärtää ...

• Anonyymi

Aika hyvä juttu kiitos

• Anonyymi

Tekijä halus ,että yhteiskunta kustantaa seuraavat 10v.

• Anonyymi

Tekijä vapaana alle kahdessa vuodessa. Eka kerta, esittää enkeliä niin tuomio puolet. Koevapaudessa ennen joulua. Sellaista täällä Suomessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekijä vapaana alle kahdessa vuodessa. Eka kerta, esittää enkeliä niin tuomio puolet. Koevapaudessa ennen joulua. Sellaista täällä Suomessa.

Näinpä. Sitten tullaan kovana takas, että minä se olen jotain. Vaviskaa. Pääsee eläkkeelle, koska töihin ei tule pääsemään.
        Saa nähdä miten tulee saamaan mies ystäviä. Jos on yhtään järkeä. Niin kiertäkää kaukaa. Tiiä vaikka olette seuraavana listalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinpä. Sitten tullaan kovana takas, että minä se olen jotain. Vaviskaa. Pääsee eläkkeelle, koska töihin ei tule pääsemään.
        Saa nähdä miten tulee saamaan mies ystäviä. Jos on yhtään järkeä. Niin kiertäkää kaukaa. Tiiä vaikka olette seuraavana listalla.

Afrikassa kaikki ovat kissojen ruokaa mitä eteen tulee siitä on selvittävä kaikki ovat loppujenlopuksi elikoita torskoista nisäkkäisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Afrikassa kaikki ovat kissojen ruokaa mitä eteen tulee siitä on selvittävä kaikki ovat loppujenlopuksi elikoita torskoista nisäkkäisiin.

Ihmisten on selvittävä elämistä ja aseista tämä on luonnonlaki 2025

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisten on selvittävä elämistä ja aseista tämä on luonnonlaki 2025

Yksi hullu tappoi Norjassa lähemmäksi sata henkilöä aseilla eikä nyt puhuta ihmisistä vaan henkilöistä joilla on nimi siviilisääty pankkitunnukset velkaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän niitä miesystäviä ole jos ja kun on samojen aineiden käyttäjiä. Ja niitähän taitaa riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän niitä miesystäviä ole jos ja kun on samojen aineiden käyttäjiä. Ja niitähän taitaa riittää.

No niin on. Olet oikeassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai löytää vankilasta Jumalan ja miehen 😂😂Niin noo onhan Jumalakin mies. Mutta ei enää hengissä. Kun kaikkihan ne ihmeen tavalla tulee siellä uskoon. Vissiin tuomio lyhenee sillä keinoin. Kun sanoo, olen tullut uskoon. Tai niin ne kuvittelee. Teko pyhät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai löytää vankilasta Jumalan ja miehen 😂😂Niin noo onhan Jumalakin mies. Mutta ei enää hengissä. Kun kaikkihan ne ihmeen tavalla tulee siellä uskoon. Vissiin tuomio lyhenee sillä keinoin. Kun sanoo, olen tullut uskoon. Tai niin ne kuvittelee. Teko pyhät.

Huumepäissään taidatte itse kirjoitella näitä epäjohdonmukaisuuksianne, arvon rouva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huumepäissään taidatte itse kirjoitella näitä epäjohdonmukaisuuksianne, arvon rouva.

Itse taidat olla, koska noin myöhään kirjoitat. Herraseni.

• Anonyymi

En syö mitään muuta kuin kanaa vihanneksia ja kalaa

• Anonyymi

Miten tämä liittyy tennikseen?

• Anonyymi

Mihin unohtui pihvit ja jäätelöt?

• Anonyymi

Kävisikö SetäMies?

• Anonyymi

Voikin nämä nuoret tajuaisi, että on parempaa ja helpompaa elämää tarjolla ilman päihteitä. Pitkä ja kivinen tie on se. Ja jos joskus pohja kosketuksen kautta tulee järkiinsä ja alkaa elämään ihmisiksi niin sieltä nouseminen on sitä vaikeampi mitä enemmän on vuosia mennyt roju maailmassa.

• Anonyymi

Nämä nuoret oppii osin vanhemmilta hällä väliä ja kaikki mulle heti - maailmassa että huumeet on ok.

• Anonyymi

Tähän se johtaa, kun kuunnellaan barokkimusiikkia ja pelataan Afrikan Tähteä...!

• Anonyymi

Ei sentään tällä kertaa kalakeitosta johtunut puukottaminen

• Anonyymi
      UUSI

Oliko iso rahti hame

• Anonyymi
        UUSI

Ei, mutta heidän orja kuulemma.

• Anonyymi
      UUSI

Tottakai tässä kurjuudessa. Seuraava uhri saisi olla Riikka Purra.

• Anonyymi
      UUSI

Kantiksia huumeiden käyttäjiä.Varma tieto

• Anonyymi
      UUSI

Tämän olisi pitänyt mennä toisin päin

• Anonyymi
      UUSI

Hyvähän se että naisetkin enenevässä määrin alkavat kaivaa itsestään esiin tappajaa. Jos on kerran tarkoitus naistenkin käydä ihan sotaa. Ettei tunnu ylitsepääsemättömältä kynnykseltä. Hengenpäästö.

• Anonyymi
        UUSI

...naisetkin?
        enemmistönä ko. tapauksissa vuosittain jo pitkään.

• Anonyymi
      UUSI

Sopiva henkilö vasemmistoliiton ehdokaaksi vaaleihin.

Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelkkailijat

Oliko kelkkailijat ähtäriläisiä.
      Ähtäri
      22
      3522
    2. Kyllä mä sua rakastan mutta ei me voida olla me

On tuhat syytä miksei vaan voida olla. Pitää sunkin hyväksyä se . Parempi kun ei nähdäkään enää, sattuu liikaa. Naiselle
      Ikävä
      104
      1704
    3. Mikset laita viestiä?

Sille sun ikävän kohteelle?
      Ikävä
      104
      1328
    4. Tiesitkö mies että musta tulee sun vaimo?

Niinpä, aika järisyttävä uutinen
      Ikävä
      66
      1064
    5. Manipuloitu Raamattu

Manipuloitu Raamattu https://www.youtube.com/watch?v=XOZ4C8qWWrQ Tässä leikkaamattomassa videossa Mauro Biglino käsitte
      Hindulaisuus
      317
      1002
    6. Jos sattumalta

kohdataan ja näet että minäkin näen sut niin a. lähdetkö pois b. sanot hei tai muuta c. katsot hiljaa ja odotat mitä
      Ikävä
      71
      941
    7. Kertokaapa miehet

Nyt sitten minkälainen nainen on mieleenne? Tuli siis mieleen tuosta toisesta aloituksesta. Jossa nainen ei saisi olla l
      Sinkut
      143
      935
    8. Lähtee järki sun kanssa mies

Mitä ihmettä sä minusta haluat? Ole rehellinen, ei tätä kestä erkkikään.
      Ikävä
      60
      912
    9. Martina instassa kehuu omia nuorekkaita kasvojaan..

Kyllä on sitten nuorekas,not! Täynnä täytaineita tämä nainen ja näyttää joka päivä enemmän samalta kun joku naisista B
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      856
    10. Kerrohan minulle nainen viisain

Että mikä minun ongelma oikeasti on?
      Ikävä
      67
      842
    Aihe