PS- lain ja järjestyksen puolue?

Anonyymi-ap

Perussuomalaiset peräänkuuluttavat lakia, järjestystä ja kovempia tuomioita - toisille -ei omille.

Omille ei olla niin ankaria. Toistuvasti tuomittuja äänestellään Europarlamenttiin asti.

Kun ei nuhteettomia riitä ehdolle, niin persuissa pääsee vaaleihin kaiken maailman nikoja kuten tämä 8 vuotiaasta tyttöä vietellyt, viestitellyt ja groomannut, joka ehdolla jämsäläistenkin äänestettäväksi aluevaaleissa ja Jyväskylässä kuntavaaleissa. Miehen mukaan vaalipäällikkö oli toivotellut tervetulleeksi vaikka oli kertonut tuoreet tuomiot.

11

449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Keski-Suomalaisten Persuehdokkaiden tuoreitten rikostuomioiden teksteissä on niin hävytöntä ja sakeaa tavaraa, että niiden tänne kirjoittamisesta jää saman tien kiinni filtteriin.

• Anonyymi

"Olen seurannut pitkään politiikka ja halusin nyt itse hypätä tähän kelkkaan kohti parempaa ja turvallisempaa isän maata."

Olis huoleton kun Persut turvallista isänmaamme

• Anonyymi

Keskusta-puolueella puheenjohtajakin on rikoksesta tuomittu kriminaali.

• Anonyymi

Mites Demareiden entinen pääminesteri.Tuomioita oli
        tälläkin.

• Anonyymi

Sekoilu seis
      Pervoilu pois

Persujen vaaliohjelman mukaan melkein mennään

• Anonyymi
      • Anonyymi

Sitten tämä puukottaa sankari henkilöesittelyssään peräänkuuluttaa hyviä roolimalleja nuorisolle ja perinteisten arvojen kunnioittamista.

Melko karseeta tuubaa

• Anonyymi

Iltapäivä lehti kehitteli persujen vanhaa - "jotain rajaa" - hokemaa.

PS ehdokkaiden pitäisikin noudattaa - "jotain suojaikärajaa" -

• Anonyymi

Kannatan perussuomalaisten näkemyksiä maahanmuuttopolitiikassa. Työperäinen maahanmuutto on tervetullutta. Ministeri Rantanen on mielestäni hoitanut työnsä ryhdikkäästi ja älykkäästi.

Valitettavasti samaa ei voi sanoa useista puolueen jäsenistä.
      Liekö syynä vähäinen koulutustaso vai jotkin muut syyt, niin perussuomalaisiin on pesiytynyt kaikenkirjavaa sakkia, joista montakaan en äänestäisi vaaleissa.
      Nämä epämääräiset öyhöttäjät vievät uskottavuuden. En kykene löytämään yhtään varteenotettavaa ehdokasta ko puolueesta, jota voisin kunnallisvaaleissa äänestää.

• Anonyymi

Perussuomalaisten kunta- ja aluevaaliehdokas J.K. käyttäytyi uhkaavasti suorassa videolähetyksessä Kuopiossa lauantaina. Hän sanoi lähetyksessä tappavansa "tuon jätkän" ja tappavansa "tuon yrittäjän".

Tapaus on virallisen syytteen alainen.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      49
      3684
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3385
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2661
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2328
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1829
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1719
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      182
      1698
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      384
      1427
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1317
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1128
    Aihe