Perussuomalaiset peräänkuuluttavat lakia, järjestystä ja kovempia tuomioita - toisille -ei omille.
Omille ei olla niin ankaria. Toistuvasti tuomittuja äänestellään Europarlamenttiin asti.
Kun ei nuhteettomia riitä ehdolle, niin persuissa pääsee vaaleihin kaiken maailman nikoja kuten tämä 8 vuotiaasta tyttöä vietellyt, viestitellyt ja groomannut, joka ehdolla jämsäläistenkin äänestettäväksi aluevaaleissa ja Jyväskylässä kuntavaaleissa. Miehen mukaan vaalipäällikkö oli toivotellut tervetulleeksi vaikka oli kertonut tuoreet tuomiot.
PS- lain ja järjestyksen puolue?
11
449
Vastaukset
- Anonyymi
Keski-Suomalaisten Persuehdokkaiden tuoreitten rikostuomioiden teksteissä on niin hävytöntä ja sakeaa tavaraa, että niiden tänne kirjoittamisesta jää saman tien kiinni filtteriin.
- Anonyymi
"Olen seurannut pitkään politiikka ja halusin nyt itse hypätä tähän kelkkaan kohti parempaa ja turvallisempaa isän maata."
Olis huoleton kun Persut turvallista isänmaamme - Anonyymi
Keskusta-puolueella puheenjohtajakin on rikoksesta tuomittu kriminaali.
- Anonyymi
Mites Demareiden entinen pääminesteri.Tuomioita oli
tälläkin.
- Anonyymi
Sekoilu seis
Pervoilu pois
Persujen vaaliohjelman mukaan melkein mennään - Anonyymi
Persuilla sopii rikoksentekijä ehdokkaita 13 tusinaan.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c463c22c-1c7f-4503-8341-72eb5313ee8a
Nuori ps-julli puukottaa naista rintaan matkalla kaljavarkaisiin.
Vaalipäällikkö myöntää rötösten olleen tiedossa, mutta ei sillä niin väliä.- Anonyymi
Sitten tämä puukottaa sankari henkilöesittelyssään peräänkuuluttaa hyviä roolimalleja nuorisolle ja perinteisten arvojen kunnioittamista.
Melko karseeta tuubaa
- Anonyymi
Iltapäivä lehti kehitteli persujen vanhaa - "jotain rajaa" - hokemaa.
PS ehdokkaiden pitäisikin noudattaa - "jotain suojaikärajaa" - - Anonyymi
Kannatan perussuomalaisten näkemyksiä maahanmuuttopolitiikassa. Työperäinen maahanmuutto on tervetullutta. Ministeri Rantanen on mielestäni hoitanut työnsä ryhdikkäästi ja älykkäästi.
Valitettavasti samaa ei voi sanoa useista puolueen jäsenistä.
Liekö syynä vähäinen koulutustaso vai jotkin muut syyt, niin perussuomalaisiin on pesiytynyt kaikenkirjavaa sakkia, joista montakaan en äänestäisi vaaleissa.
Nämä epämääräiset öyhöttäjät vievät uskottavuuden. En kykene löytämään yhtään varteenotettavaa ehdokasta ko puolueesta, jota voisin kunnallisvaaleissa äänestää. - Anonyymi
Perussuomalaisten kunta- ja aluevaaliehdokas J.K. käyttäytyi uhkaavasti suorassa videolähetyksessä Kuopiossa lauantaina. Hän sanoi lähetyksessä tappavansa "tuon jätkän" ja tappavansa "tuon yrittäjän".
Tapaus on virallisen syytteen alainen.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493684
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342661Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262328- 201829
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821698
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841427- 271317
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91128