Sinulle sänkykumppaniksi?
Kelpaisiko kaivattusi
37
515
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Joo.
- AnonyymiUUSI
Vastaisin sinulle, että Joo.
- AnonyymiUUSI
Kyllä se on niin että minä en kelpaisi hänelle.
- AnonyymiUUSI
Miten niin? Toki olen vähän ujo seksin suhteen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska en kelpaa hänelle mihinkään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska en kelpaa hänelle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska en kelpaa hänelle mihinkään.
Älä nyt, olette vain jumissa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska en kelpaa hänelle.
Kelpaat tietenkin seksiin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska en kelpaa hänelle.
Noinko sinä luulet minun ajattelevan sinusta. Minä olen luullut että sinä haluat itsesi ikäisen ihmisen elämääsi ja minun haluat vain auttavan sinua.
- AnonyymiUUSI
Täällä palstalla on ihan outoja kysymyksiä.
- AnonyymiUUSI
Kyllä.
- AnonyymiUUSI
Kelpasi joskus. Tulevaisuudessa annan itseni vain miehelle jolla on muutakin kuin peenis ja ego
- AnonyymiUUSI
voisin hoidella
- AnonyymiUUSI
Sänky on haram. Sohva halal.
T. kyborgi
Allahin on suurin
https://m.youtube.com/watch?v=HEqMvIBc2zw - AnonyymiUUSI
Lähikaupan myyjätärtä kun mietin tässä alkuviikolla niin oli pakko vetäistä. Eli siitä voi päätellä kaiken olennaisen. Mä liimautuisin kiinni partneriini jos sellaisen saisin. Siinä olisi tositunteet kehissä.
- AnonyymiUUSI
Vielä kerran yritän saada vastaukseni läpi tähän eli jos tällä tarkoitetaan, että pelkästään sänkykumppaniksi, niin ei.
- AnonyymiUUSI
Siitäkö se kiikasti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siitäkö se kiikasti
Mikä kiikasti, ettei pelkästään sänkykumppaniksi?
Mikä kaivattu se olis jos ei kelpais? Outoja kyssäreitä.
- AnonyymiUUSI
Miten voisin häntä kaivata, jos hän on kainalossa? Joutuisin pyytämään, että voitko siirtyä kauemmas, omalle tyynylle edes, käydä välillä jääkaapilla, kävellä unissaan, ravata vessassa... sitten saisin kaivata jälleen.
- AnonyymiUUSI
🧔🏻♂️
🙏🏻
🩳Kyllä
👣- AnonyymiUUSI
Ihana ❤️rakastan sua tumma mies.
- AnonyymiUUSI
Tietenkin. Muut ei sitten kelpaisikaan.
- AnonyymiUUSI
Kyllä. Kelpaisi edelleen.
- AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
Ei...elämän kumppaniksi
- AnonyymiUUSI
En etsi sänkykumppania. Etsin sellaista joka olisi ystävä ja rakas minulle. Pidän halailusta ja yhdessä harrastamisesta. Monista sellaisista asioista joita voisimme tehdä yhdessä.
- AnonyymiUUSI
Vielä kysyt! Enemmän kuin mitään muuta maailmassa. Lapin kulta ❤️
- AnonyymiUUSI
🍺
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🍺
( •ᴗ•)⸝🍻⸜(•ᴗ• )
- AnonyymiUUSI
Olen vain tosi ystävä
T: vaimo - AnonyymiUUSI
Toki kelpaisi ja hänestä tuleekin sellainen...🩷❤️🤍🩶
- AnonyymiUUSI
Kyllä tuohon mahtuu viereen kuolaamaan ja kuorsaamaan. Itse olen syväuninen kunhan vain nukahdan.
- AnonyymiUUSI
Mieluiten toki nukun yksin.
- AnonyymiUUSI
Kaikki haluaa sen miehen petiin.
- AnonyymiUUSI
Ei varmasti kaikki, ainakin yksi on joka sanoo et en pane.
- AnonyymiUUSI
Minä haluan olla hänen ikioma ja ainoa miehensä. Se tarkoittaa että nukkuisimme myös aina yhdessä ja vierekkäin samassa sängyssä. Että kai me sitten olisimme sänkykumppaneita. Se on seuraamus, ei syy yhdessäololle. On kieroutunutta kun joillekin syy on sänkykumppanuus eikä seuraamus. Se on hyvin psykopaattista. Toista ei oikeasti rakasteta ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3282717Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.281961Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e1411787Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano601481Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat
Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko1621004- 68989
Mitä sanoisit jos uskaltaisin
Avautua IRL ihan oikeasti? Mietin keinoja siihen koska en vain enää jaksa että meidän välit jatkuu näin. Tiedän ettet ha69939- 69929
- 55840
Farmi Suomi: Ari Koivunen tekee "ongelmallisen" päätöksen eläimille - Lloyd Libiso kieltää jyrkästi!
Oho, heti “kriisiä” pukkaa Farmilla! Uusi kausi starttaa tv:ssä torstaina. Jaksaako Farmi Suomi kiinnostaa? Lue lisää,14839