Mitä merkkejä olette huomanneet tai mitä miten itse ilmennätte kiinnostusta?
Mistä tietää, että toinen on kiinnostunut sinusta
86
1239
Vastaukset
- Anonyymi
Itse huomannut et monet kiinnostuneet käyttäytyy ihan päinvastaisella tavalla kuin luulis ja alkaa välttelemään ja käyttäytymään töykeästi/oudosti. Itsekin tehnyt tätä aikoinaan.
Mut yleisesti varmaan se että katsoo sua paljon, haluaa jutella ja saada sun huomion.- Anonyymi
joo, toi kakkosvaihtoehto
- Anonyymi
Mieluiten suoraa puhetta.
- Anonyymi
Mä huomaan olevan todella tarkkaavainen kaikille pienillekin hiusten sipaisuille.
En huomaa sellaista oikeastaan mistään, jos ei tule juttelemaan usein ja ole sellainen flirtti tai jotain. Hienovaraiset eleet menee ihan ohi. Itsekään en uskalla sitä näyttää, muulla kuin ehkä hymyllä ja katseilla...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Eikä viimeaikoina kukaan ole näyttänyt olleen kiinnostunut tippaakaan.
Perjantai-iltaa Susi ja huomasin että minusta oli paljon tuolla sinun ketjussasi spekuloitu huh huh 🙈😳. Kirjoitan tänne mieluummin jos tämä ei vaikka herätä niin suurta huomiota. Olisi kiva kuulla sun oma mielipide kaikesta kun oon vähän ymmälläni mitä tässä olen nyt tehnyt ja mitä tapahtunut. Mutta josko haluat kertoa oman näkemyksesi niin ois kyllä tosi kiva. En itse ymmärrä yhtään jotenkin miten minusta tuli niin suuri kohu. Ja siis eihän minuun ole pakko tutustua eikä kirjoitella missään tapauksessa. :) Kohta lähden katsomaan täysikuun taikaa ulos ja samalla happihyppelylle. 😊✨✨😊 Sama kuu se paistaa siellä sinunkin suunnillasi ainakin pilvien takana loistaa.
🐇 Anonyymi kirjoitti:
Perjantai-iltaa Susi ja huomasin että minusta oli paljon tuolla sinun ketjussasi spekuloitu huh huh 🙈😳. Kirjoitan tänne mieluummin jos tämä ei vaikka herätä niin suurta huomiota. Olisi kiva kuulla sun oma mielipide kaikesta kun oon vähän ymmälläni mitä tässä olen nyt tehnyt ja mitä tapahtunut. Mutta josko haluat kertoa oman näkemyksesi niin ois kyllä tosi kiva. En itse ymmärrä yhtään jotenkin miten minusta tuli niin suuri kohu. Ja siis eihän minuun ole pakko tutustua eikä kirjoitella missään tapauksessa. :) Kohta lähden katsomaan täysikuun taikaa ulos ja samalla happihyppelylle. 😊✨✨😊 Sama kuu se paistaa siellä sinunkin suunnillasi ainakin pilvien takana loistaa.
🐇Hyvää perjantai iltaa kaninen...
Mä en ole sen spekuloinnin takanana ollenkaan, enkä ymmärrä, miksi joku muu käyttää energiaansa siihen, että pohtii näitä mun suhteita kaikkiin ihmisiin täällä.
Kun minäkin olen ollut vain iloinen, että olet tullut tänne kirjottelemaan ja juttelemaan ja tutustumaan. Ehkä ei kannata välittää kaikista väliin huutelijoista täällä niin paljon, kun niitä kuitenkin aina on näkemyksineen ja tulkintoineen asioista, joista eivät mitään tiedä.
Siellä on todella kaunis täysikuu ja tähtiä taivaalla. Nauti ihanasta talvi-illasta ulkona. 😊🌕✨ Olet aina tervetullut juttelemaan mulle. 💚😊- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvää perjantai iltaa kaninen...
Mä en ole sen spekuloinnin takanana ollenkaan, enkä ymmärrä, miksi joku muu käyttää energiaansa siihen, että pohtii näitä mun suhteita kaikkiin ihmisiin täällä.
Kun minäkin olen ollut vain iloinen, että olet tullut tänne kirjottelemaan ja juttelemaan ja tutustumaan. Ehkä ei kannata välittää kaikista väliin huutelijoista täällä niin paljon, kun niitä kuitenkin aina on näkemyksineen ja tulkintoineen asioista, joista eivät mitään tiedä.
Siellä on todella kaunis täysikuu ja tähtiä taivaalla. Nauti ihanasta talvi-illasta ulkona. 😊🌕✨ Olet aina tervetullut juttelemaan mulle. 💚😊Täällä ainakin tosiaan näkyy todella upea ja kaunis valopallo ja tähtiä myös ja kiitos paljon, nautin kyllä kun pääsen tuonne metsäpolulle katselemaan järven äärelle. Ei ole edes pelottavan pimeää kun kuu-ukko valaisee. 🤗 Ehkä vähän arkana nyt kirjoittamaan sinne sun ketjuun mutta voithan sinäkin joku hetki kirjoittaa tai jotain. Pitää varmaan kerätä rohkeutta ja uskallusta ettei taas vaan saa mitään huomiota vaan saisi kirjoittaa siinä missä muutkin ihan rauhassa. Nauti vapaaillasta herkkujen kera ja katsele kuuta vaikka ikkunasta jos näkyy. 🌠💙
🐇 Anonyymi kirjoitti:
🐇Niin ja, sillä on vaikutusta, kun sä juttelet mulle kun minä olen täällä ollut suurennuslasin alla pitkään. Joitain kiinnostaa kovasti, miten minä mokaan kaikkien ihmisten kanssa täällä tutustumiset ja muuta. Ja jotkut tulee ja sotkee tarkoituksella...
Monen näköistä tässä on vuosien mittaan saanut nähdä ja kokea.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin ja, sillä on vaikutusta, kun sä juttelet mulle kun minä olen täällä ollut suurennuslasin alla pitkään. Joitain kiinnostaa kovasti, miten minä mokaan kaikkien ihmisten kanssa täällä tutustumiset ja muuta. Ja jotkut tulee ja sotkee tarkoituksella...
Monen näköistä tässä on vuosien mittaan saanut nähdä ja kokea.Voidaanhan me koittaa joissain näissä muissa ketjuissa jutella tai keksiä joku oma tapa. Puhuit jostain anonyymista spostista, sun profiili on siis toi mustasusi mutta se ei aukea vaan pyörittää ja hakee hakee niin en näe sitä johon vois kirjoittaa. Siellä se varmaan olisi. Niin järkeilen. :) Joo huomaan että noissa ketjuissasi ihmiset provosoituvat hyvin helposti ihan kaikesta. Vaikkei mitään syytä edes ole ja keksii jotain toisten välille myös omassa mielikuvituksessaan. 😅
🐇 Anonyymi kirjoitti:
Voidaanhan me koittaa joissain näissä muissa ketjuissa jutella tai keksiä joku oma tapa. Puhuit jostain anonyymista spostista, sun profiili on siis toi mustasusi mutta se ei aukea vaan pyörittää ja hakee hakee niin en näe sitä johon vois kirjoittaa. Siellä se varmaan olisi. Niin järkeilen. :) Joo huomaan että noissa ketjuissasi ihmiset provosoituvat hyvin helposti ihan kaikesta. Vaikkei mitään syytä edes ole ja keksii jotain toisten välille myös omassa mielikuvituksessaan. 😅
🐇Joo, noin juuri se menee, ja on mennyt jo pitkään. Mun ketjut on ollu magneettina kaikenmaailman ihme analysoijille ja provoilijoille, trolleille. Monesti miettinyt, että yrittävätkö vaan savustaa mua täältä ulos, vai mitä lie taustalla on, kun pitää olla ilkeitä...
Tosi harmi, kun tää palsta meni yhdessä vaiheessa rikki, ja nuo profiilisivut, ei kaikki toimi enää normaalisti... se email on kuitenkin palstaprinssi gmail com... :)
Jutellaan vaan ihan missä vain. Kävitkö muuten ulkoilemassa? 😊✨- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Joo, noin juuri se menee, ja on mennyt jo pitkään. Mun ketjut on ollu magneettina kaikenmaailman ihme analysoijille ja provoilijoille, trolleille. Monesti miettinyt, että yrittävätkö vaan savustaa mua täältä ulos, vai mitä lie taustalla on, kun pitää olla ilkeitä...
Tosi harmi, kun tää palsta meni yhdessä vaiheessa rikki, ja nuo profiilisivut, ei kaikki toimi enää normaalisti... se email on kuitenkin palstaprinssi gmail com... :)
Jutellaan vaan ihan missä vain. Kävitkö muuten ulkoilemassa? 😊✨Joo siis suurimman osan sivut aukeaa mutta se sun profiili ei jostain syystä aukea. Ois ollut kiva nähdä se. 😊 Ja joo hei koitetaan kumpikin miettiä mikä ois mukavin tapa ja saat sinäkin ehdottaa mikä sulle ois mieluisin vai se että sinne ketjuun vaan välillä mutta luulen että aika harvoin sit tulee sinne josko se on tuollaista ollut jo pitkään. Tosi harmi kuulla. Mun piti syödä yksi leipä että jaksan lähteä kun iski pieni nälkä niin nyt just teen lähtöä. Eli kohta olen jo ulkona. 🌠🌠🤗
🐇 Anonyymi kirjoitti:
Joo siis suurimman osan sivut aukeaa mutta se sun profiili ei jostain syystä aukea. Ois ollut kiva nähdä se. 😊 Ja joo hei koitetaan kumpikin miettiä mikä ois mukavin tapa ja saat sinäkin ehdottaa mikä sulle ois mieluisin vai se että sinne ketjuun vaan välillä mutta luulen että aika harvoin sit tulee sinne josko se on tuollaista ollut jo pitkään. Tosi harmi kuulla. Mun piti syödä yksi leipä että jaksan lähteä kun iski pieni nälkä niin nyt just teen lähtöä. Eli kohta olen jo ulkona. 🌠🌠🤗
🐇Mua kanssa poika houkutteli lähtemään ulos, tähtiä tiirailemaan. Voi olla että haukkaan myös jotain nyt ja lähden ulos. ✨
Mun mielestä on ihan turvallista sinne mun omaan ketjuunkin vastailla. Vaikka näkyy profiilin ilmoitukset toimivan paremmin näissä muiden ketjuissa, se on hyvä asia, kun silloin näen että mulle on vastattu. (Omassa ketjussani en saa ilmoituksia...)
Mietitään tätä vielä.. Jos alkaa taas joku ulkopuolisten kiusaaminen, niin ehdottomasti siirryttävä toisaalle. 😊- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mua kanssa poika houkutteli lähtemään ulos, tähtiä tiirailemaan. Voi olla että haukkaan myös jotain nyt ja lähden ulos. ✨
Mun mielestä on ihan turvallista sinne mun omaan ketjuunkin vastailla. Vaikka näkyy profiilin ilmoitukset toimivan paremmin näissä muiden ketjuissa, se on hyvä asia, kun silloin näen että mulle on vastattu. (Omassa ketjussani en saa ilmoituksia...)
Mietitään tätä vielä.. Jos alkaa taas joku ulkopuolisten kiusaaminen, niin ehdottomasti siirryttävä toisaalle. 😊Täällä käyty ulkona ja olipa kaunis ja upea taivas ja mukava ilmakin. Tuli oikein hyvä mieli ja ehkä vielä myöhemmin terassilla käyn vielä ihailemassa kuuta. Jos lähdit poikasi kanssa ulos niin nauttikaa samoista ✨✨ja 🌝 sielläkin. Saako sulle kirjoittaa sitä spostia jos sattuu tuntumaan siltä vai onko epämukavuusaluetta jo sulle? :)
🐇 Anonyymi kirjoitti:
Täällä käyty ulkona ja olipa kaunis ja upea taivas ja mukava ilmakin. Tuli oikein hyvä mieli ja ehkä vielä myöhemmin terassilla käyn vielä ihailemassa kuuta. Jos lähdit poikasi kanssa ulos niin nauttikaa samoista ✨✨ja 🌝 sielläkin. Saako sulle kirjoittaa sitä spostia jos sattuu tuntumaan siltä vai onko epämukavuusaluetta jo sulle? :)
🐇Mä olen tässä odottanu pojan vastausta... Mutta en tiedä onko mennyt nukkumaan, vai pelaileeko vaan, kun ei huomaa... 😄 No jos vielä haluaa lähteä niin kyllä ilmoittaa... Upea tähtitaivas odottaa✨
Saat kirjoittaa, jos se on sinusta luontevaa. Toki mua jännittää vähän, kun olet uusi ihminen, mutta se on ihan normaalia sekin. 😊Anonyymi kirjoitti:
Täällä käyty ulkona ja olipa kaunis ja upea taivas ja mukava ilmakin. Tuli oikein hyvä mieli ja ehkä vielä myöhemmin terassilla käyn vielä ihailemassa kuuta. Jos lähdit poikasi kanssa ulos niin nauttikaa samoista ✨✨ja 🌝 sielläkin. Saako sulle kirjoittaa sitä spostia jos sattuu tuntumaan siltä vai onko epämukavuusaluetta jo sulle? :)
🐇Teitkö pitkänkin lenkin ulkona? 😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Teitkö pitkänkin lenkin ulkona? 😊
Kävin sellaisen mun aika vakioreitin ja lenkin ja järven rannalla ihan ihailemassa myös valoja ja luontoa, siellä myös vähän kyykkäilin ja venyttelin haha mun lempparipaikka kun oli ihan yksin niin pienet taukovenyttelyt kuun valossa. Mietin kyllä että hauska jos joku tulee ja näkee 😂🙈. En enää kovin pitkää viitsinyt näin myöhään ettei ihan piristy ja unet mee koko yöltä mut just sopiva.
Kyllä muakin vähän jännittää kirjoittaa jos kirjoitan mutta toisaalta uskaltaa edes vähän kertomaan jotain elämästään ja yli päänsä ihan arkisista asioista joita ei täällä viitsi ettei vaan joku satu tunnistamaan kun ei voi ikinä tietää ketä täällä käy. Mun työkin vähän sellainen etten halua tuoda täällä esille. Ja myöskään mitään parisuhde historiaa tms ei jotenkin halua yhtään paljastaa. Toisaalta ois ihan kiva jotain pintapuolisesti alkuun kertoa ja vähän tietäis kuka kirjoittelee. 😊😊 Ja mullakin suht anonyymi sposti löytyy.
🐇 Anonyymi kirjoitti:
Kävin sellaisen mun aika vakioreitin ja lenkin ja järven rannalla ihan ihailemassa myös valoja ja luontoa, siellä myös vähän kyykkäilin ja venyttelin haha mun lempparipaikka kun oli ihan yksin niin pienet taukovenyttelyt kuun valossa. Mietin kyllä että hauska jos joku tulee ja näkee 😂🙈. En enää kovin pitkää viitsinyt näin myöhään ettei ihan piristy ja unet mee koko yöltä mut just sopiva.
Kyllä muakin vähän jännittää kirjoittaa jos kirjoitan mutta toisaalta uskaltaa edes vähän kertomaan jotain elämästään ja yli päänsä ihan arkisista asioista joita ei täällä viitsi ettei vaan joku satu tunnistamaan kun ei voi ikinä tietää ketä täällä käy. Mun työkin vähän sellainen etten halua tuoda täällä esille. Ja myöskään mitään parisuhde historiaa tms ei jotenkin halua yhtään paljastaa. Toisaalta ois ihan kiva jotain pintapuolisesti alkuun kertoa ja vähän tietäis kuka kirjoittelee. 😊😊 Ja mullakin suht anonyymi sposti löytyy.
🐇Kuulostaa kivalta lenkkeilypaikalta 😊 Mä oon tässä odotellu että lähteekö poika kaveriksi ulos, mutta on tainnut simahtaa jo... No. Ehtii sinne huomennakin 😄
Joo, ja toki jännittää tuntemattomalle kirjoitella, mutta ei paineita. 😊 Vastaan varmasti, jos viestiä saan ja odotan sitä. 🤗- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🐇Ja huomaan että mun on jo tähän jonkun ketjuun anteeksi vaan kenen ketjuun tulin sotkemaan, toiv ei ota kovin pahalla mutta pahoittelut siis niin paljon rennompi fiilis kirjoittaa ja enemmän omana itsenäni ettei tarvi koko ajan miettiä miten nyt laitan ettei vaan tuu jotain tai joku ymmärrä väärin. Ja mua ei kyllä tarvi jännittää. Uskon että huomaat sen aika pian. Luulisin ainakin niin ja oon kuullut sellaista. :)
🐇 Anonyymi kirjoitti:
Ja huomaan että mun on jo tähän jonkun ketjuun anteeksi vaan kenen ketjuun tulin sotkemaan, toiv ei ota kovin pahalla mutta pahoittelut siis niin paljon rennompi fiilis kirjoittaa ja enemmän omana itsenäni ettei tarvi koko ajan miettiä miten nyt laitan ettei vaan tuu jotain tai joku ymmärrä väärin. Ja mua ei kyllä tarvi jännittää. Uskon että huomaat sen aika pian. Luulisin ainakin niin ja oon kuullut sellaista. :)
🐇Heh, no sehän on positiivista kuulla. Mä jännitän aina alkuun kaikkia joita en tunne. Joitain enemmän kuin joitain toisia. Me nyt ollaan vähän tässä tutustuttukin jo :)
Minuakaan ei tarvitse yhtään jännittää. 😊- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Heh, no sehän on positiivista kuulla. Mä jännitän aina alkuun kaikkia joita en tunne. Joitain enemmän kuin joitain toisia. Me nyt ollaan vähän tässä tutustuttukin jo :)
Minuakaan ei tarvitse yhtään jännittää. 😊Kuuntelin musiikkia ja huilin vähän ulkoilun jälkeen ja juttelin puhelimessa myös hetken, en vielä nyt yöllä sulle kirjoita. Katsotaan milloin yllätän sut toiv positiivisesti kun saat spostia. Mut huomasin että sua harmittaa siellä ettei se sun erityinen ihminen sanotaan näin ole juuri nyt yhteyttä pitänyt ilmeisesti niin aktiivisesti ja tyylikin jotenkin erilainen, uskon että tuntuu pahalta ja mietit kovasti asiaa. 😔🙁 Olette te kyllä jo pitkään täällä jaksaneet kirjoitella. Tehän voisitte jo olla vaikka Whatsappissa ja soitella jne kyllä tuon yli vuoden perusteella. Tosi ikävä että joku siinä nyt junnaa tai joku mättää ehkä. Ja miten sen sais selville.
🐇 Anonyymi kirjoitti:
Kuuntelin musiikkia ja huilin vähän ulkoilun jälkeen ja juttelin puhelimessa myös hetken, en vielä nyt yöllä sulle kirjoita. Katsotaan milloin yllätän sut toiv positiivisesti kun saat spostia. Mut huomasin että sua harmittaa siellä ettei se sun erityinen ihminen sanotaan näin ole juuri nyt yhteyttä pitänyt ilmeisesti niin aktiivisesti ja tyylikin jotenkin erilainen, uskon että tuntuu pahalta ja mietit kovasti asiaa. 😔🙁 Olette te kyllä jo pitkään täällä jaksaneet kirjoitella. Tehän voisitte jo olla vaikka Whatsappissa ja soitella jne kyllä tuon yli vuoden perusteella. Tosi ikävä että joku siinä nyt junnaa tai joku mättää ehkä. Ja miten sen sais selville.
🐇No toki siihen koukutuin, kun sitä niin pitkään oli, mutta kuten se yksi, joka meitä oli seurannut sivusta, totesi että hänen mielestä siinä oli koko ajan jotain pielessä ja yritti mun silmiä avata. Eihä se koskaan mulle halunnu sähköpostiakaan laittaa, kun pyysin. Eikä sillä, että se pakollista olisikaan, mutta jäi kovin etäiseksi se homma, vaikka kuvitelin että olis halunnu tutustua muhun paremminkin. Täältä on mahdoton siirtyä whatsappiin, jos ei missään muualla ensin pysty vaihtaa numeroita yms. Ei hän selvästikään halunnu musta mitään. En stressaa enää asialla... Ei sitä saa selville millään, kun ei se kirsikka koskaan halunnu mistään jutella sen syvällisemmin.
Oletko sä kohta käymässä nukkumaan. 😊 Mä arvasin että poika kohta laittaa viestiä mulle uudelleen ja nyt se vasta olis lähdössä ulos ja mua kyllä vähän jo väsyttäiskin. 😄Anonyymi kirjoitti:
Kuuntelin musiikkia ja huilin vähän ulkoilun jälkeen ja juttelin puhelimessa myös hetken, en vielä nyt yöllä sulle kirjoita. Katsotaan milloin yllätän sut toiv positiivisesti kun saat spostia. Mut huomasin että sua harmittaa siellä ettei se sun erityinen ihminen sanotaan näin ole juuri nyt yhteyttä pitänyt ilmeisesti niin aktiivisesti ja tyylikin jotenkin erilainen, uskon että tuntuu pahalta ja mietit kovasti asiaa. 😔🙁 Olette te kyllä jo pitkään täällä jaksaneet kirjoitella. Tehän voisitte jo olla vaikka Whatsappissa ja soitella jne kyllä tuon yli vuoden perusteella. Tosi ikävä että joku siinä nyt junnaa tai joku mättää ehkä. Ja miten sen sais selville.
🐇Minäkin tykkään kuunnella paljon musiikkia. Samalla selailen nettiä. Tai katselen musiikkivideoita. 😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minäkin tykkään kuunnella paljon musiikkia. Samalla selailen nettiä. Tai katselen musiikkivideoita. 😊
Vielä tuossa tyhjensin tiskikoneen ja muutama uusi likainen astia jo uudestaan sisään huuhteluun. 😊 Mä taisin piristyä tuolla pikku pakkasessa eli vielä varmaan tunti niin sitten ehkä uni tulee vähän veikkaan. Niin siis sitä tarkoitin että oisi sulle aluksi sitä spostia anonyymina ja sit olisitte voineet jatkaa wa jos ois tuntunut siltä tai miten vaan.
Mua harmittaa kyllä sun puolesta, et uskokaan. Voisinpa jotenkin auttaa sen ihmisen kanssa vaan en taida voida mitenkään. Mut sulle oli joku selvästi tuttu nainen laitellut aika rohkeaa viestiä ehkäpä se piristää. En voinut olla huomaamatta 😳🙈😂😂. Oisko siinä sitten ihan jo irl ihminen kun jo noin läheisesti sulle juttelee. Musiikkia on tosi hyvä kuunnella iltaisin ja joskus öisin jos ei uni tule, toki aina mutta iltaisin se tuntuu vielä erityisemmältä. Voin kertoa sitten mun musiikkitaustasta siellä yksityisemmin, täällä ei uskalla sitäkään tehdä, :)
🐇 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä tuossa tyhjensin tiskikoneen ja muutama uusi likainen astia jo uudestaan sisään huuhteluun. 😊 Mä taisin piristyä tuolla pikku pakkasessa eli vielä varmaan tunti niin sitten ehkä uni tulee vähän veikkaan. Niin siis sitä tarkoitin että oisi sulle aluksi sitä spostia anonyymina ja sit olisitte voineet jatkaa wa jos ois tuntunut siltä tai miten vaan.
Mua harmittaa kyllä sun puolesta, et uskokaan. Voisinpa jotenkin auttaa sen ihmisen kanssa vaan en taida voida mitenkään. Mut sulle oli joku selvästi tuttu nainen laitellut aika rohkeaa viestiä ehkäpä se piristää. En voinut olla huomaamatta 😳🙈😂😂. Oisko siinä sitten ihan jo irl ihminen kun jo noin läheisesti sulle juttelee. Musiikkia on tosi hyvä kuunnella iltaisin ja joskus öisin jos ei uni tule, toki aina mutta iltaisin se tuntuu vielä erityisemmältä. Voin kertoa sitten mun musiikkitaustasta siellä yksityisemmin, täällä ei uskalla sitäkään tehdä, :)
🐇Niin ja poika oli lähdössä sittenkin kuuta ja tähtiä katsomaan, jaksoitkohan vielä mukaan 🌝✨✨...siellä ainakin piristyy tieten mutta ehkä liikaakin sitten jo.
🐇 Anonyymi kirjoitti:
Niin ja poika oli lähdössä sittenkin kuuta ja tähtiä katsomaan, jaksoitkohan vielä mukaan 🌝✨✨...siellä ainakin piristyy tieten mutta ehkä liikaakin sitten jo.
🐇Olin jo lähdössä, mutta joku vinkkasi mun ketjussa ja laittoi linkin mistä saa seurata suorana, rakettilaukaisua, jossa on ihmisiä kyydissä. Katson sen ja lähden sitten katselemaan tähtiä vähäksi aikaa 😊✨
https://www.youtube.com/watch?v=yf8uN4VGCCs- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olin jo lähdössä, mutta joku vinkkasi mun ketjussa ja laittoi linkin mistä saa seurata suorana, rakettilaukaisua, jossa on ihmisiä kyydissä. Katson sen ja lähden sitten katselemaan tähtiä vähäksi aikaa 😊✨
https://www.youtube.com/watch?v=yf8uN4VGCCsHei jännää vau ja kiitos linkistä mullekin, pitääpä ehdottomasti katsoa myös. Ja sen jälkeen jännittäviä yöjuoksuja teille pojan kanssa taivaan tähystelyyn, tulee varmasti hauskaa.
Anonyymi kirjoitti:
Hei jännää vau ja kiitos linkistä mullekin, pitääpä ehdottomasti katsoa myös. Ja sen jälkeen jännittäviä yöjuoksuja teille pojan kanssa taivaan tähystelyyn, tulee varmasti hauskaa.
Kiitos ja ole hyvä. Kiva jos kiinnostaa katsoa. :) Oli hieno laukaisu.
Anonyymi kirjoitti:
🐇Se joka tuli siihen viimeksi kirjoittelemaan, on ihan omanlaisensa tapaus. Hänestä ei kannata välittää. Hänellä on mies ja kirjottelee aika ronskeja aina tuonne, eikä pelkästään mulle aina. En tunne häntäkään live puolelta ollenkaan. Asuu kai etelä-Suomessa. Hän on ollut tuollainen alusta saakka, enkä tiedä miksi. 😅
Mulle on kanssa musiikki todella tärkeää, ollut ihan lapsesta asti. Olisi mukava kuulla siitäkin enemmän, että mitä se merkitsee sulle, ja millaista musiikkia tykkäät kuunnella. Se kertoo ihmisestä aika paljon. 😊Anonyymi kirjoitti:
🐇Oikein hyvää yötä sinulle ja mukavia unia. 😊🌕✨💙
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Oikein hyvää yötä sinulle ja mukavia unia. 😊🌕✨💙
Heipä hei ja minähän olin nukahtanut jo sillä välin kun olit kuutamokävelyllä niin nyt vasta huomasin nämä. Kiitos siis näin jälkikäteen. 🙏🏻🤗 Musiikin pariin nukkuu hyvin. Katsotaanpa josko saisin kirjoiteltua sulle tänään vaikkakin musiikista ja miten suuri osa sillä oli mun elämään lapsena ja nuoruudessa. Ja jotain muutakin ehkä toki kirjoitan. :) Eilen illalla oli tosi mukava kirjoitella täällä ainakin, tämä ketju tuntui oikein kivalta. Hassua! 😅 Kiitos paljon aloittajalle kun sai olla täällä paossa ja anteeksi kun poikettiin asiasta. Olit Ap ymmärtäväinen ja mukava. 💙
🐇 Anonyymi kirjoitti:
Heipä hei ja minähän olin nukahtanut jo sillä välin kun olit kuutamokävelyllä niin nyt vasta huomasin nämä. Kiitos siis näin jälkikäteen. 🙏🏻🤗 Musiikin pariin nukkuu hyvin. Katsotaanpa josko saisin kirjoiteltua sulle tänään vaikkakin musiikista ja miten suuri osa sillä oli mun elämään lapsena ja nuoruudessa. Ja jotain muutakin ehkä toki kirjoitan. :) Eilen illalla oli tosi mukava kirjoitella täällä ainakin, tämä ketju tuntui oikein kivalta. Hassua! 😅 Kiitos paljon aloittajalle kun sai olla täällä paossa ja anteeksi kun poikettiin asiasta. Olit Ap ymmärtäväinen ja mukava. 💙
🐇Hei taas ja oikein kivaa päivää 😊 Ajattelinkin että olit varmaan jo nukahtanut sillä aikaa. 🤗 Saitko hyvät unet? Toivottavasti 🙏🏼
Tuo kuulostaa kyllä kiinnostavalta, tuo musiikkijuttu. Kuulen siitä mielelläni lisää 😊
Tosi kivaa kun kirjoitat minulle. Odotan sitä innolla 😊💙
Tänään täällä onkin ihan erilainen säätila. Kova tuuli ja lunta tuiskuttaa... Ei oikein houkuttele ulosmeno 😄- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Hei taas ja oikein kivaa päivää 😊 Ajattelinkin että olit varmaan jo nukahtanut sillä aikaa. 🤗 Saitko hyvät unet? Toivottavasti 🙏🏼
Tuo kuulostaa kyllä kiinnostavalta, tuo musiikkijuttu. Kuulen siitä mielelläni lisää 😊
Tosi kivaa kun kirjoitat minulle. Odotan sitä innolla 😊💙
Tänään täällä onkin ihan erilainen säätila. Kova tuuli ja lunta tuiskuttaa... Ei oikein houkuttele ulosmeno 😄You've got mail heh saa nähdä tuliko oikeasti perille sulle mutta kirjoitettu ja lähetetty on. 😊✨✨😊
Anonyymi kirjoitti:
You've got mail heh saa nähdä tuliko oikeasti perille sulle mutta kirjoitettu ja lähetetty on. 😊✨✨😊
Hei. Kiitos 😊 perille tuli. Luen ja vastailen siihen ☺️💙
Anonyymi kirjoitti:
You've got mail heh saa nähdä tuliko oikeasti perille sulle mutta kirjoitettu ja lähetetty on. 😊✨✨😊
Vastattu on 🤗
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Vastattu on 🤗
Kiitos kun oot vastannut, lähden ajelemaan kotia kohti ja luen sitten ja ehkäpä vielä vastailen jotain. Jos siis haluat. En tiiä haluatko keskittyä ihan tähän erityiseen ihmiseen, ymmärrän josko niin haluat. Mutta voi ei mua ei näköjään unohdeta kun nyt oon tiineenä jo oleva jänis no huh 😂😂, se kirves on vaan aika uhkaava elementti ei kiva. Outoja ihmisiä siellä.
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kun oot vastannut, lähden ajelemaan kotia kohti ja luen sitten ja ehkäpä vielä vastailen jotain. Jos siis haluat. En tiiä haluatko keskittyä ihan tähän erityiseen ihmiseen, ymmärrän josko niin haluat. Mutta voi ei mua ei näköjään unohdeta kun nyt oon tiineenä jo oleva jänis no huh 😂😂, se kirves on vaan aika uhkaava elementti ei kiva. Outoja ihmisiä siellä.
Se ns erityinen ihminen, ei halua kuitenkaan tutustua muhun sen paremmin, kuin täällä palstalla kirjoitella. Ei siitä sen vakavampaa tule kuitenkaan.
Anonyymi kirjoitti:
Ajelehan varovasti 😊 Odotan sinulta uutta postia, kunhan ehdit 😊
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ajelehan varovasti 😊 Odotan sinulta uutta postia, kunhan ehdit 😊
Kiitos tosi kivoista viesteistä tänne ja anteeksi mulle soitteli taas kaveri ja kuuntelin hänen murheitaan mutta sulle on nyt postia josko vielä jaksat lukea mutta ainakin huomenna jos et enää tänään tai milloin nyt ehdit ja jaksat. 😊✨ Ei mitään kiirettä eikä hoppua. Ikinä. 🌠
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tosi kivoista viesteistä tänne ja anteeksi mulle soitteli taas kaveri ja kuuntelin hänen murheitaan mutta sulle on nyt postia josko vielä jaksat lukea mutta ainakin huomenna jos et enää tänään tai milloin nyt ehdit ja jaksat. 😊✨ Ei mitään kiirettä eikä hoppua. Ikinä. 🌠
Ei mitään anteeksi pyydettävää siinä. Aina välillä voi tulla jotain juttuja, jotka vaatii huomioo sillä aikaa. Kaverit on tärkeitä ja kiva kun on sellaisia, jotka soittelee 😊
Mä jo vastailinkin sun postiin taas. ✍🏼😊
Hyvää yötä vielä tännekin 😊🌃💤💖- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ei mitään anteeksi pyydettävää siinä. Aina välillä voi tulla jotain juttuja, jotka vaatii huomioo sillä aikaa. Kaverit on tärkeitä ja kiva kun on sellaisia, jotka soittelee 😊
Mä jo vastailinkin sun postiin taas. ✍🏼😊
Hyvää yötä vielä tännekin 😊🌃💤💖Minäkin vielä sulle ja toivotin sinnekin kauneimmat unet kuin vielä tännekin. 💙 Ja joo minä oon aina ollut ihan hyvä kuuntelemaan ja yrittänyt parhaani mukaan auttaa ja sitäpä vähän töissäkin toteutan nykyään. :) Mut siitä saa iloa ja hyvää mieltä kun ja jos pystyy auttamaan. Kun antaa niin saa yleensä. 🙏🏻Ja kiitos tästä päivästä.
- Anonyymi
Katselee tarinoitasi silmä kovana ❤️
- AnonyymiUUSI
Katselee tarinoita? Onko se joku näyttelijä😆
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Katselee tarinoita? Onko se joku näyttelijä😆
Miespuolinen kyllitäti
- Anonyymi
En kommentoi kiinnostusta tässä
- Anonyymi
Minkä vuoksi?
- Anonyymi
Aikanaan tein niin typeriä mokia näissä asioissa, että nolouden huippu 🫣☺️😆
- Anonyymi
Eli mitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli mitä
Välttelin ja yritin esittää etäistä 😅
- Anonyymi
Se että mies on vähän hermostunut ja hymyilee koko ajan. Puhuu lempeällä äänellä. Yrittää tulla lähelle ja ei saa silmiään irti naisesta. Yrittää olla kohtelias. Keventää tunnelmaa olemalla vitsikäs. Yrittää tehdä vaikutuksen kertomalla joistain oman elämänsä ylpeyden aiheista. 💓
- Anonyymi
Oletko tuollainen mies?
- Anonyymi
Alkaa mittailemaan nenää :D
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Iso nenä miehellä korreloi erään elimen kanssa.
Se on muuten totta😂
Klyyvari kertoo paljon. Miksiköhän mulla on ollut suht isonenäisiä aina 🤭 - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Iso nenä miehellä korreloi erään elimen kanssa.
Kyllä, nimittäin korvien. Jos on iso nenä, on myös isot korvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, nimittäin korvien. Jos on iso nenä, on myös isot korvat.
Ja iso muna❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja iso muna❤️
Munan kanssa ei ole mitään tekemistä. Valitan, kukaan ei luule sinua isomunaiseksi. Katsovat sinua, koska ohitsesi on vaikea nähdä. ⛄️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Munan kanssa ei ole mitään tekemistä. Valitan, kukaan ei luule sinua isomunaiseksi. Katsovat sinua, koska ohitsesi on vaikea nähdä. ⛄️
Eikö ole, no höh.
- Anonyymi
Laitan estolle vaikka tykkäisin tosi paljon, sitten käyn kavereiden profiileilla kuitenkin vähän yytsimässä ja silleen tosi huomaamattomasti. Ei voi mitään tälle, oon varmasti rakastunut ja niin on toinenkin osapuoli. Viriviri tööt tööt 🫠
- Anonyymi
Sanoi päivää. Tästä päättelin, että jotain pakko olla. Vai halusiko vain varmistaa, että tiedän mikä vuorokaudenaika oli. Tässä minulle riittää aprikoitavaa lopuksi elämää.
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Tuohan on ikävä tilanne. Vaikutat ärsyyntyneeltä, miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
…😉
- Anonyymi
Kyllä sen huomaa kaikesta kun viettää paljon aikaa yhdessä.
- Anonyymi
En kommentoi koska meni päin helvettiä. Ne merkit on yleensä omassa päässä. Vink vink vaan..
- Anonyymi
Sattuuhan sitä, seuraavan kanssa parempi tuuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sattuuhan sitä, seuraavan kanssa parempi tuuri.
Ei kiitos. Rakastuminen ei ole tuurista kiinni vaan oikeasta ihmisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiitos. Rakastuminen ei ole tuurista kiinni vaan oikeasta ihmisestä.
Älä turhaan syytä itseäsi. Jos teit kaikkesi teidän suhteen eteen, mitä muuta voi.
- Anonyymi
Katse kertoo kaiken. Ja sitten se olemus. Seurassa tulee rauhaton olo ja ääni on maailman lempein. Miehestä tulee hyvin isällinen ja hän haluaa antaa neuvoja. Ja sit jos oot ollut flirttaillu muille niin seuraavan kerran näkee vihaisen/pettyneen ilmeen😂Rakastuneet haluaa tulla samaan paikkaan mut tunteitten alkuvaiheessa välttelyä ja sivusta katselua, jännittynyttä oloa.
- Anonyymi
Tähän vielä lisään, että sitä huomaamatta pukeutuu samoihin väreihin. Ja sit sitä laittautuu tavallista enemmän.
- Anonyymi
Voi olla, että joku ei juuri edes puhu mutta vähän henkäisee nähdessään ja pakenee.
- Anonyymi
Todella rakastuneena näin. Henkeä pidätellen, tuntuu että happi loppuu. Pyörryttää. Kerroinkin joskus ihastuksissani että oon ihan heikkona niin se sanoi että niinpä 🤗❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella rakastuneena näin. Henkeä pidätellen, tuntuu että happi loppuu. Pyörryttää. Kerroinkin joskus ihastuksissani että oon ihan heikkona niin se sanoi että niinpä 🤗❤️
Tuosta tiesin että se on menoa❤️
- Anonyymi
Hymyily ja hakeutuminen seuraan/viereen
- Anonyymi
Sen vaan tietää
- Anonyymi
No niin tekee kyllä
- Anonyymi
Salilla tulee jutteleen ja saa pään pyörälle...
- Anonyymi
Hänellä: tärisee kädet. Näprää puhelintaan ja on hiljaa. Minä taas: Luonteestani poiketen puhun paljon ja puhun toisen päälle, koska olen hermostunut. En tajua kiittää, jos toinen kiltteyttä huomioi minua. Ryntään pois huoneesta, kun jäädään kaksin. Koska olen hermostunut. Kun näin hänet, niin kävely nopeutuu x100 (kuole tai pakene reaktio).
- Anonyymi
En ole oikein ikinä tajunnut että joku kiinnostunut minusta mua on suudeltu yhtäkkiä ennenkuin ymmärsin ja kerran mulle sanottiin mä rakastan sua. Siinä vaiheessa rupesin miettimään et voisko olla jotain. Oon oikeesti jotenkin vissiin tyhmä kun ymmärrä tuollaista.
Vilkuilu ja katsekontaktin hakeminen. Ihan molempiin suuntiin pätee.
- AnonyymiUUSI
Kostea pinppi ja jos se yrittää panna ja jos toinen huutaa apua niin sitte se ei ollut kiinnostunut
🤭🥸 - AnonyymiUUSI
Kostea p.inppi ja jos toinen yrittää p anna ja jos jompikumpi huutaa apua niin sit ei ollu kiinnostusta
🤭 - AnonyymiUUSI
Sen vaan aistii. Toinen hakeutuu kokoajan jollakin kostein lähemmäs!
- AnonyymiUUSI
E mistään näköjään kumpikaan. Ihan epätoivoista, etten tiedä kohta pitäskö itkeä vai nauraa. Ai niin, mähän teen jo niin vuorotellen 😁
- AnonyymiUUSI
😂
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.664234Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e2072858Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat
Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko2612313- 101865
- 1071518
- 111405
Jösses! Jutta ja Juha Larm eivät usko silmiään piharempan jälkeen: "Apua!" - Katso kuvat!
Jutta ja Juha Larmilla on vastavalmistunut mökki, mutta voimat ja ideat on lopahtaneet pihan suhteen. He saavat Huvila &151246Mistä tietää, että toinen on kiinnostunut sinusta
Mitä merkkejä olette huomanneet tai mitä miten itse ilmennätte kiinnostusta?861239Kyllä mä sua rakastan mutta ei me voida olla me
On tuhat syytä miksei vaan voida olla. Pitää sunkin hyväksyä se . Parempi kun ei nähdäkään enää, sattuu liikaa. Naiselle981016Kristitty kirjoitti, että hindujen rukous ei auta
Kristitty kirjoitti, että hindujen rukous ei auta. Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hy213851