Vaikka se välttämättä näy ulospäin.
Oon aika rikki
34
339
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Voisitko sanoa tuon minulle myös toisaalla mies?
- AnonyymiUUSI
Missä mielessä? Mikä nyt hätänä? nainen sivusta
- AnonyymiUUSI
Kaikki ollaan jollain tapaa viallisia ja rikkinäisiä ja se ihan ookoo, ettei aina ole ookoo ♡
- AnonyymiUUSI
Vetäseppä kokaiinipöllyt nenään niin johan maailma kirkastuu 🤭😂
- AnonyymiUUSI
Huhhels...
- AnonyymiUUSI
Rikkaiden juttu...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rikkaiden juttu...
Kannattaako olla ruudun väärällä puolella🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaako olla ruudun väärällä puolella🤭
Varohan, ettet kompastu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varohan, ettet kompastu.
Askelmerkit on aina kohillaan kulta sun luo❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Askelmerkit on aina kohillaan kulta sun luo❤️
Mun kulta ei käytä koksuja ❤️
- AnonyymiUUSI
I wish you all the best in life and all the best luck in the world! 💓💓💓nainen sivusta
- AnonyymiUUSI
Mitäs läksit niih!
- AnonyymiUUSI
Kikkeliskokkelis
- AnonyymiUUSI
If you ride on a bicycle and fall down..just ride on..
- AnonyymiUUSI
Sama. Ollut koko elämän. Eipä ole ympäristölläkään parantavaa vaikutusta. Päinvastoin. Pakko se on erakoitua ja luoda oma taikamaailma yksikseen.
- AnonyymiUUSI
Ei ole helppoa olla me. Isosti mutta silti niin pienesti. Oon mä aina ymmärtänyt sua. Pystynyt samaistumaan. Se oma mieli osaa olla niin ankara. Se vastuu on kannettava ei vaan voi antaa periksi ei missään tilanteessa. … tsemppiä🩵💔
- AnonyymiUUSI
Tarkennatko, mitä tarkoitat, ettei voi antaa periksi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tarkennatko, mitä tarkoitat, ettei voi antaa periksi?
Heh no oletko tyhmä? Mikset auta? :( oletko tyhmä?
- AnonyymiUUSI
Me ?
- AnonyymiUUSI
Juu
- AnonyymiUUSI
Viekö elämä eteenpäin?
- AnonyymiUUSI
No ei just nyt. Paikoillaan pysyy.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ei just nyt. Paikoillaan pysyy.
Ole onnellinen pienistä asioista. Älä ajattele negatiivisia asioita koska ne tuo sinulle vain sitä.
- AnonyymiUUSI
Tsemppii elämään..
Kyllä se siitä ajan kanssa menee ohi - AnonyymiUUSI
minä odotan kuola valuen että naiset hakataan ja nöyryytetään, erityisesti sen Mirkan. viha kasvaa joka päivä, toivon että se narttu "hakataan" kunnolla teoistaan ja ne muut naiset myös. into on valtava 😍aiemkin mietin asn omaa elämää kun ei saanut ja hakkasivat, nyt odotan että päästään kostamaan ja kunnolla ja että ne naiset laillisesti hakataan oikein kunnolla, halu on valtava. täytyy tehdä kunnon työ niin onnistutaan oikein kunnolla. ja oikein kunnolla, niin maan perusteellisesti. oisit ihana nähdä näkemään mutta kuvakin riittää, oon jo maksanut jotta toteutuu,tai itseasiassa, maksavat itse. myös ne miehet.
- AnonyymiUUSI
se reissu, toivotaan että hakkaavat sen läpikotoisin ja mielellään putkaan asti 😈😂
- AnonyymiUUSI
Shut upp!!
- AnonyymiUUSI
Kaikissa kuplissa on oma totuus ja todellisuus
- AnonyymiUUSI
niiltä ei oo saatu mitään, mitä luulivat, eikä mitään tehty, eikä ne oo mitään korvannut. voisiko summat käyttää niiden lailliseen hakkaamiseen ja kostoon?
- AnonyymiUUSI
Joidenkin ihmisten rikkonaisuus ei näy aina todellakaan ulospäin, melkein päin vastoin. Huomannut usein sen.
- AnonyymiUUSI
Ehkä se oireilee vain hieman eri tavalla. Toiset projisoi oloaan muihin, mutta ei se ylikompensaatio kaikkiin silmäpareihin toimi.
- AnonyymiUUSI
Juuri noin se on.
- AnonyymiUUSI
sama täällä 😥 itsetuhoisia ajatuksia 😔💔
- AnonyymiUUSI
😔😔
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3282717Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.281961Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e1411787Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano601481Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat
Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko1621004- 68989
Mitä sanoisit jos uskaltaisin
Avautua IRL ihan oikeasti? Mietin keinoja siihen koska en vain enää jaksa että meidän välit jatkuu näin. Tiedän ettet ha69939- 69929
- 55840
Farmi Suomi: Ari Koivunen tekee "ongelmallisen" päätöksen eläimille - Lloyd Libiso kieltää jyrkästi!
Oho, heti “kriisiä” pukkaa Farmilla! Uusi kausi starttaa tv:ssä torstaina. Jaksaako Farmi Suomi kiinnostaa? Lue lisää,14839