Aina pitäis paskapalkoilla tulla toimeen vaikka hinnat monin kertaistuu!
https://www.youtube.com/watch?v=VkDaWKOqXbM
Kaikki nousee paitsi palkat
13
382
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy korotusta.
- Anonyymi
Verothan syö yhä enemmän ostovoimasta. Se on vasemmisto bisnes.
- Anonyymi
Ei ryöstökapitalismi muuten toimisi.
- Anonyymi
Kommari muumio haaveilee vielä Neuvostoliitosta? 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommari muumio haaveilee vielä Neuvostoliitosta? 😆
Persut tuovat Putinin Venäjän tänne ihan itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut tuovat Putinin Venäjän tänne ihan itse.
Da da Igor, harasoo. 🫡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Da da Igor, harasoo. 🫡
Hyvä että sulla on venäjän kieli jo valmiiksi hallussa, sehän on kuulemma yksi persuuden edellytys.
- Anonyymi
Oisit käyny koulua ja jättäny pillurallin vähemmälle!
- Anonyymi
Liity puolueeseen joka on työväen asialla. https://skp.fi/
- Anonyymi
Persut eivät ainakaan ole työväen puolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut eivät ainakaan ole työväen puolella.
Mites kommarin päivä on menny?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites kommarin päivä on menny?
Näetkö paljonkin kommareita ympärilläsi?
- Anonyymi
Veikkaus Markolle siitä Skoda Octavia vm. 2009 että siinä on muutakin kuin pelkästään pitempi keula 6 kpl suomessa? koko auto on isompi painos koska mikä on Toyota Avensis vm. 2009 jos se on liian painava niin joku huomauttaa tällä Skoda Octavia pelle versioilla varmaan tästä! kovaa tavaraa varmaan nokkakolareissa nämä Toyotat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295460
- 1671929
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1591561Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141324Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281238- 941145
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701124Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan501065viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101053- 38895