Jos mies johon olin syvästi ihastunut käytti tilannetta ja herkkyyttäni hyväksi? Hän viestein lähetteli seks sävyttämiä ronskeja viestejä, uteli mieltymyksiä ja viesteissä kerto mitä haluis mulle tehdä, kyseli mitä tein mun exän kanssa makuuhuoneessa. Pyytämättä lähetteli sensuelleja kuvia ja kinusi minusta kuvia joita en lähettänyt. Silti kinusi vaikka kieltäydyin ja kerroin että en tykkää tuollaisesta. Mitä mieltä
Onko seksuaalista ahdistelua?
101
587
Vastaukset
- Anonyymi
On selvästi😵💫hyi
- Anonyymi
Itse en ikimaailmassa laittaisi tuollaisia viestejä naiselle. Laittaisin kivoja viestejä vaan. Kuulostaa sille että hän on himojensa totaalinen orja. Ei ainakaan kannata kuvitella, että häneen voisi ihmisenä luottaa.
- Anonyymi
Kiitos kun kerroit ja vastasit.
- Anonyymi
Älä nä aloittajaäijä höpötä, et varmasti klaaraa arkipäiväistä rupattelua ilman että alat keskustella jostain sukkahousujen haarakiilasta
- Anonyymi
No tätä ei kannata pohtia, tuskin olette joutuneet hyväksikäytetyksi. Mun seksuaalisuhtautuminen muuttui raiskatuksi tulemisen johdosta ja sitä taakkaa kantanu koko elämän ajan 😠
- Anonyymi
Raiskaus on äärimmäisen väärin mutta se mitä aloittaja on kokenut on seksuaalista häirintää ja nollatoleranssi sille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raiskaus on äärimmäisen väärin mutta se mitä aloittaja on kokenut on seksuaalista häirintää ja nollatoleranssi sille.
Kyllä raiskauksellekin nollatoleranssi. Tossahan aapeelle ei ollut tapahtunut vielä mitään. Onneksi ei kuvia laittanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä raiskauksellekin nollatoleranssi. Tossahan aapeelle ei ollut tapahtunut vielä mitään. Onneksi ei kuvia laittanut.
Tietysti on. Mutta.
"Tossahan aapeelle ei ollut tapahtunut vielä mitään." Vähättelet seksuaalista häirintää.
https://naistenlinja.fi/seksuaalinen-hairinta/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa niinkö o aloittajaäijä? Sä oot kyllä todella läpinäkyvä ku läähätät tänne näitä fantasioita elämästä vieraantuneille
- Anonyymi
Ammuthan palstagubbe itsesi jo tänään? Vantaankosken varteen vaikka
- Anonyymi
Aloin voida pahoin jo ku luin tuon..
- Anonyymi
Älä suotta. Monasti nuo jutut on käänteispsykologiaa. Jos ei ole oman pillinmukaan toimittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä suotta. Monasti nuo jutut on käänteispsykologiaa. Jos ei ole oman pillinmukaan toimittu.
Monesti käy myös niin että nainen joutuu ahdistelun kohteeksi tai seksuaalisen häirinnän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin tilastoon väitteesi perustuu?
https://www.vaestoliitto.fi/seksuaalisuus/seksuaalinen-hairinta-ja-seksuaalivakivalta/?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI862T2_yKjAMVNQCiAx173wDwEAAYASAAEgJaV_D_BwE - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monesti käy myös niin että nainen joutuu ahdistelun kohteeksi tai seksuaalisen häirinnän.
Se on mahdollista myös. Jotenkin, kuitenkin sivuja
seuranneena on moneensuuntaan olevaa toimintaa. - Anonyymi
Etköhän sinä aloittajaäijä nimenomaan mässäile käsi housuissa tätä omaa aloitustasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etköhän sinä aloittajaäijä nimenomaan mässäile käsi housuissa tätä omaa aloitustasi
Ai sä teet noin. En häiritse enempää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sä teet noin. En häiritse enempää.
En ole mies, jos sitä yritit vihjailla jostain käsittämättömästä syystä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole mies, jos sitä yritit vihjailla jostain käsittämättömästä syystä
Etköhän sinä ole mies!gubbe o naista leikkivä pikkunakki en mieheke!
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9bfc5a1b-5428-4e09-b59d-158054fb1e94
Voit tehdä netissä rikosilmotuksen- Anonyymi
Hän ahdisteli ja häiritsi mua😩 miten selviän tästä kun olen niin herkkä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sattunut pahemmin. Onhan näitä tapauksia ja nuoret varsinkin hakee tilanteita pukeutumalla paljastavasti. Provosoi omalla käytöksellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sattunut pahemmin. Onhan näitä tapauksia ja nuoret varsinkin hakee tilanteita pukeutumalla paljastavasti. Provosoi omalla käytöksellä
Naisen pukeutuminen oikeuttaa miehen käyttämistä? Vähättelet naisia. Ja oikeutta häirintää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä ole mitään merkitystä. Alaikäinen on alaikäinen. Aikuisen järkevän miehen pitää se ymmärtää. Ei kai mies tyhmä ole?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sattunut pahemmin? Mikä tuossa ei ole pahaa? Tuo on kiusaamista ja ahdistavaa ja voi jättää syviä arpia
Anonyymi kirjoitti:
Oli nainen minkä ikäinen tai pukeutui miten, se ei ole lupa häiritä tai ahdistella!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettekkö ihmiset osaa laittaa estoja ei toivotuille yhteydenotoille. Siten myös ongelma on ratkaistu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettekkö ihmiset osaa laittaa estoja ei toivotuille yhteydenotoille. Siten myös ongelma on ratkaistu.
Jänisräikkää voi myös kokeilla ja kärpäalätkää tai laventelia
- Anonyymi
Veikkaan että on joku tutkija ja pitää tisseistä. Onko kannut sitten niin muhkeat?
- Anonyymi
Onhan ne ja paisuvat vaan🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan ne ja paisuvat vaan🩷
En usko tuota paisumista, nöpöttää voivat hieman terhakkaammin koskiessa.
- Anonyymi
Törkeä kommentti. Kuinka viitsit alentaa itseäsi noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nöpöttävät juu🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Törkeä kommentti. Kuinka viitsit alentaa itseäsi noin.
Helposti, pidän tisseistä. Minulla on oikeus seksuaalisuuteeni, olen voimaantunut sillain.😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helposti, pidän tisseistä. Minulla on oikeus seksuaalisuuteeni, olen voimaantunut sillain.😆
Ei ole oikeus häirinnän kustannuksella
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole oikeus häirinnän kustannuksella
https://naistenlinja.fi/seksuaalinen-hairinta/Jos kyseessä muhkeat täyteläiset laskiaispullat niin kustannuksella ei väliä.
- Anonyymi
Minä puhun nyt vaan tisseistä enää, mitään muuta mielessä. Lipsahti nyt..🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä puhun nyt vaan tisseistä enää, mitään muuta mielessä. Lipsahti nyt..🙂
Voitko lopettaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko lopettaa?
Ai tissien miettimisen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai tissien miettimisen?
Kirjoittelu on tässä yhteydessä sopimatonta kun siitä on ilmaistu.
https://www.pelastakaalapset.fi/tyomme/mita-teemme/lasten-suojeleminen/nettivihje/tietoa-lapsiin-kohdistuvasta-seksuaalivakivallasta/seksuaalinen-hairinta-netissa/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittelu on tässä yhteydessä sopimatonta kun siitä on ilmaistu.
https://www.pelastakaalapset.fi/tyomme/mita-teemme/lasten-suojeleminen/nettivihje/tietoa-lapsiin-kohdistuvasta-seksuaalivakivallasta/seksuaalinen-hairinta-netissa/En avaa linkkejä, päädyn huijaus sivustolle ja saan kutsumattomia kannuja näytölleni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En avaa linkkejä, päädyn huijaus sivustolle ja saan kutsumattomia kannuja näytölleni.
Tolla palstaäijällä on hyviä linkkejä, kannattaa klikata kaikki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai tissien miettimisen?
Mieti vaik persettä välillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voithan sä mies laittaa ittekki nykyään on okei sekin, tuo joku mikä lie läähätys ehkä ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida kumiset reagoida!
- Anonyymi
https://yle.fi/a/74-20077954
Kaikki seksuaali vietteiset kuvat tosin kun pääsette paikkaan missä ei ole muita ihmisiä. Se on oikeudessa sana sanaa vastaan. Muista se- Anonyymi
Sana sanaa vastaan. Niistä on tullut tuomioita miehille montakin. Eikä se oikeuta häiritseviin tekoihin tai äärimmäisenä tekona raiskaamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sana sanaa vastaan. Niistä on tullut tuomioita miehille montakin. Eikä se oikeuta häiritseviin tekoihin tai äärimmäisenä tekona raiskaamaan.
Kaikki riippuu tuomarista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki riippuu tuomarista
Vastuu on aina tekijän
https://poliisi.fi/seksuaalirikokset - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastuu on aina tekijän
https://poliisi.fi/seksuaalirikoksetTuomio riippuu aina tuomarista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuomio riippuu aina tuomarista
Rikosilmoitus lähtee ja tieto poliisille joka tapauksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisi tekee oman tutkinnan ja on yhteydessä syyttäjään viedäänkö asia eteenpäin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisi tekee oman tutkinnan ja on yhteydessä syyttäjään viedäänkö asia eteenpäin
Keskustelevatko he keskenään sopien vai ovatko autonomisia suhteessa toisiinsa? Hih hii😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskustelevatko he keskenään sopien vai ovatko autonomisia suhteessa toisiinsa? Hih hii😏
Otetaan konjamiinit täällä minun chamberissa ja puhutaan, näinhän tämä urpojen utopioissa menee automaattisesti🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy poliisilta rohkeasti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy poliisilta rohkeasti!
Oliko sulla joku neuvontanumero mielessä minne pirautella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko sulla joku neuvontanumero mielessä minne pirautella?
Olet iso mies löydät sen varmasti itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen, joten holhoa ny ees vähäsen. Ootko joku ulkopuolelta, joka haluaa jostain kumman syystä uskoa tähän äijän banaaliin aloitukseen? Se olisi melko patologista käytöstä, hyvä herra
Ei ole sana sanaa vastaan, jos ottaa kuvat talteen ja kuvakaappaukset viesteistä. Se kannattaakin tehdä hyvissä ajoin, ennen kuin toinen ehtii poistaa koko keskustelun, että todisteita ei olisi.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ei ole sana sanaa vastaan, jos ottaa kuvat talteen ja kuvakaappaukset viesteistä. Se kannattaakin tehdä hyvissä ajoin, ennen kuin toinen ehtii poistaa koko keskustelun, että todisteita ei olisi.
Onko heillä sunnuntaisin rikosasioidem päivystystä, mulla ois n 70 kuvakaappausta
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Riittää kun käyvät kerran nostamassa seinälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin, kyselen ainakin mielipiteitä ja kuulumisia jos ei muuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otetaan konjamiinit täällä minun chamberissa ja puhutaan, näinhän tämä urpojen utopioissa menee automaattisesti🧐
Also tukarit- poliisi voi aivan missä tahansa tilanteessa osoittaa sormella ja sanoa stop
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyttääkö hän esmerkiksi iha arpakuutiota
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastuu on aina tekijän
https://poliisi.fi/seksuaalirikoksetEi naurata että käytät linkkiä tässä kiihokkeen- ja huomionhaun aloituksessa äijä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkee aapeeäijä tän sun homman ns pihvin hohhoijaa fantasioia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkee aapeeäijä tän sun homman ns pihvin hohhoijaa fantasioia
Että mikä tässä hipsuvarpaat oli se juttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että mikä tässä hipsuvarpaat oli se juttu
Jos ny ns vttu sitten
- Anonyymi
Kyllä ylittää jo rajan. Jos toinen kieltää lähettämästä ja silti lähettää. Toinen asia on se, haluatko tehdä siitä rikosasian. Jos nyt on kuitenkin lopettanut. Sano suoraan, että et voi edes kunnioittaa kunnolla toista, jos noin toimii. Ymmärtää varmaan, jos sinun ihailuasi kaipaa tms. Polttaa tavallaan siltoja toimillaan takaantaan. Voimia!
- Anonyymi
Siitä aloittajaäijä mitään ilmoitusta kannata ruveta tekemään, senku estää niin sinnehän jää seinän taakse miettimään kysymyksiä joihin ei saanut koskaan vastausta☺️ Ei kai sinua vaan suututa tämä ns pienuutesi alleviivaus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä aloittajaäijä mitään ilmoitusta kannata ruveta tekemään, senku estää niin sinnehän jää seinän taakse miettimään kysymyksiä joihin ei saanut koskaan vastausta☺️ Ei kai sinua vaan suututa tämä ns pienuutesi alleviivaus?
Esto on aika hyvä keino, juu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esto on aika hyvä keino, juu.
Niinpä sinne jää sitten jodlaamaan
- Anonyymi
Mitä mieltä ite olet? Ei tää asia meille muille kuulu.
- Anonyymi
Sen verran kuuluu, että päätit itsekin vastata.
- Anonyymi
Mutta siis kiihotuko sinua tai jotain? Mikä oli sinun tunne tässä tilanteessa?
- Anonyymi
On seksuaalista häirintää valitettavasti. Maskuliininen mies puolustaa tommoses tilantees naista.
- Anonyymi
Niin voisin kertoa ”sinulle” antimaskuliinen aloittajaäijä antimaskuliinisesta käytöksestä sen verran, että jos ei puolusta toisen kunniaa millään tavalla, nii saa olla aika tahvo jos kuvittelee mitään tulevaisuutta ko vässykän kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin voisin kertoa ”sinulle” antimaskuliinen aloittajaäijä antimaskuliinisesta käytöksestä sen verran, että jos ei puolusta toisen kunniaa millään tavalla, nii saa olla aika tahvo jos kuvittelee mitään tulevaisuutta ko vässykän kanssa
Taisit kuvailla itseäsi juuri 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisit kuvailla itseäsi juuri 🤭
En minä ketään kuvannut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ketään kuvannut
Tarkoitan kuvaillut
- Anonyymi
No just joo kirjoittele naisena esiintyvä äijä lisää tätä fantasiointia tästä seksuaalisuuden verbaalisesta muodosta. Oikein tiadustelu makuuhuoneen puuhista. No niinhän ne sellaiset tekee joilla ei sellaisia ole
- Anonyymi
Kuten sinä 🤭
- Anonyymi
Kyllä on ahdistelua.
- Anonyymi
Kirjoita ny vielä tavuviivat tähän äijän aloitukseen. Tai sopikaa tapaaminen niin voit liimailla hänelle pictoja
- Anonyymi
Ei ole ahdistelua. Hän vain oli avoin ja ilmaisi omaa seksuaalisuuttaan.
- Anonyymi
Ahdistelua se on jos tekee noin toisen tahtomatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahdistelua se on jos tekee noin toisen tahtomatta.
Edelleen kieroutuneen äijän seksuaaalisia fantasioita kuluttava ei olisi oikeasti mikään ongelma blokata tuollaista utelijaa ja urputtajaa. Etkö näe mitä tämä äijä hakee näillä larppauksilla? Hän käytti herkkyyttä hyväksi, ha ha🤦♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen kieroutuneen äijän seksuaaalisia fantasioita kuluttava ei olisi oikeasti mikään ongelma blokata tuollaista utelijaa ja urputtajaa. Etkö näe mitä tämä äijä hakee näillä larppauksilla? Hän käytti herkkyyttä hyväksi, ha ha🤦♀️
Näin kuvan kikkelistä, minä nii säikähdin
- Anonyymi
En tiedä laista, mutta sen tiedän ettei normaali mies noin toimi. Ällö tyyppi.
- Anonyymi
Camoon aika peruskauraa esim iltiksen somen kommenttikentässä sekä paikallisissa puskaradioissa tuollainen kysely
- Anonyymi
Kokemus:
Vastasin työkaverin lähettämään sp-viestiin asiallisesti ja laitoin viestin loppuun sydämen. Se sellainen logo on kuulemma häirintää ja ahdistelua.
Voi prkle, näitä feministejä- Anonyymi
Olit aivan heti oikeudessa?
- Anonyymi
” Pyytämättä lähetteli sensuelleja kuvia ja kinusi minusta kuvia joita en lähettänyt. Silti kinusi vaikka kieltäydyin ja kerroin että en tykkää tuollaisesta. Mitä mieltä” Olen aloittajaäijä sitä mieltä että sojotusta ei voi kuvata sensuelliksi ainakaan
On.
- Anonyymi
Hyi mikä pervo! Ja vielä mietit oliko ahdistelua. Minun ihailijani mietti ahdisteleeko minua tuoden esiin ihastuksensa, mutta ei kyllä tuolla tavoin.
- Anonyymi
Herra armahda tämäki palstaäijän turaus vielä käsittelyssä
- Anonyymi
Kunhan ei satulaa tule haistelemaan, siihen on raja hyvä vetää eikö
- Anonyymi
Ei ole ollut sellasta, kaikki fine. Sanon vaan joskus topakasti.
- Anonyymi
Palstaällötys tykkää fantasioida jopa seksuaalisella ahdistelulla, nämäkään ei tosin vedä vertoja niille missä ottaa väkisin alaikäisiä. Kyllä gubbe, kaikki nettitouhus on saatu selville.
- Anonyymi
” edelleen kun oma hiireksi kutsuttu mies ei riittänyt kassaaaaa
- Anonyymi
Hienoo ettet oo enää asiakaspalvelussa marketilla harrastamassa syntiä nautaaaaa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006394
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303833törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283200Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701726- 331398
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46969Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11956Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11890- 42869