Onko seksuaalista ahdistelua?

Anonyymi-ap

Jos mies johon olin syvästi ihastunut käytti tilannetta ja herkkyyttäni hyväksi? Hän viestein lähetteli seks sävyttämiä ronskeja viestejä, uteli mieltymyksiä ja viesteissä kerto mitä haluis mulle tehdä, kyseli mitä tein mun exän kanssa makuuhuoneessa. Pyytämättä lähetteli sensuelleja kuvia ja kinusi minusta kuvia joita en lähettänyt. Silti kinusi vaikka kieltäydyin ja kerroin että en tykkää tuollaisesta. Mitä mieltä

101

587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On selvästi😵‍💫hyi

• Anonyymi

Itse en ikimaailmassa laittaisi tuollaisia viestejä naiselle. Laittaisin kivoja viestejä vaan. Kuulostaa sille että hän on himojensa totaalinen orja. Ei ainakaan kannata kuvitella, että häneen voisi ihmisenä luottaa.

• Anonyymi

Kiitos kun kerroit ja vastasit.

• Anonyymi

Älä nä aloittajaäijä höpötä, et varmasti klaaraa arkipäiväistä rupattelua ilman että alat keskustella jostain sukkahousujen haarakiilasta

• Anonyymi

No tätä ei kannata pohtia, tuskin olette joutuneet hyväksikäytetyksi. Mun seksuaalisuhtautuminen muuttui raiskatuksi tulemisen johdosta ja sitä taakkaa kantanu koko elämän ajan 😠

• Anonyymi

Raiskaus on äärimmäisen väärin mutta se mitä aloittaja on kokenut on seksuaalista häirintää ja nollatoleranssi sille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raiskaus on äärimmäisen väärin mutta se mitä aloittaja on kokenut on seksuaalista häirintää ja nollatoleranssi sille.

Kyllä raiskauksellekin nollatoleranssi. Tossahan aapeelle ei ollut tapahtunut vielä mitään. Onneksi ei kuvia laittanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä raiskauksellekin nollatoleranssi. Tossahan aapeelle ei ollut tapahtunut vielä mitään. Onneksi ei kuvia laittanut.

Tietysti on. Mutta.
        "Tossahan aapeelle ei ollut tapahtunut vielä mitään." Vähättelet seksuaalista häirintää.

https://naistenlinja.fi/seksuaalinen-hairinta/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai jaa niinkö o aloittajaäijä? Sä oot kyllä todella läpinäkyvä ku läähätät tänne näitä fantasioita elämästä vieraantuneille

• Anonyymi

Ammuthan palstagubbe itsesi jo tänään? Vantaankosken varteen vaikka

• Anonyymi

Aloin voida pahoin jo ku luin tuon..

• Anonyymi

Älä suotta. Monasti nuo jutut on käänteispsykologiaa. Jos ei ole oman pillinmukaan toimittu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä suotta. Monasti nuo jutut on käänteispsykologiaa. Jos ei ole oman pillinmukaan toimittu.

Monesti käy myös niin että nainen joutuu ahdistelun kohteeksi tai seksuaalisen häirinnän.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monesti käy myös niin että nainen joutuu ahdistelun kohteeksi tai seksuaalisen häirinnän.

Se on mahdollista myös. Jotenkin, kuitenkin sivuja
        seuranneena on moneensuuntaan olevaa toimintaa.

• Anonyymi

Etköhän sinä aloittajaäijä nimenomaan mässäile käsi housuissa tätä omaa aloitustasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etköhän sinä aloittajaäijä nimenomaan mässäile käsi housuissa tätä omaa aloitustasi

Ai sä teet noin. En häiritse enempää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sä teet noin. En häiritse enempää.

En ole mies, jos sitä yritit vihjailla jostain käsittämättömästä syystä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole mies, jos sitä yritit vihjailla jostain käsittämättömästä syystä

Etköhän sinä ole mies!gubbe o naista leikkivä pikkunakki en mieheke!

• Anonyymi
      • Anonyymi

Hän ahdisteli ja häiritsi mua😩 miten selviän tästä kun olen niin herkkä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sattunut pahemmin. Onhan näitä tapauksia ja nuoret varsinkin hakee tilanteita pukeutumalla paljastavasti. Provosoi omalla käytöksellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sattunut pahemmin. Onhan näitä tapauksia ja nuoret varsinkin hakee tilanteita pukeutumalla paljastavasti. Provosoi omalla käytöksellä

Naisen pukeutuminen oikeuttaa miehen käyttämistä? Vähättelet naisia. Ja oikeutta häirintää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sillä ole mitään merkitystä. Alaikäinen on alaikäinen. Aikuisen järkevän miehen pitää se ymmärtää. Ei kai mies tyhmä ole?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sattunut pahemmin? Mikä tuossa ei ole pahaa? Tuo on kiusaamista ja ahdistavaa ja voi jättää syviä arpia

https://naistenlinja.fi/seksuaalinen-hairinta/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli nainen minkä ikäinen tai pukeutui miten, se ei ole lupa häiritä tai ahdistella!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettekkö ihmiset osaa laittaa estoja ei toivotuille yhteydenotoille. Siten myös ongelma on ratkaistu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettekkö ihmiset osaa laittaa estoja ei toivotuille yhteydenotoille. Siten myös ongelma on ratkaistu.

Jänisräikkää voi myös kokeilla ja kärpäalätkää tai laventelia

• Anonyymi

Veikkaan että on joku tutkija ja pitää tisseistä. Onko kannut sitten niin muhkeat?

• Anonyymi

Onhan ne ja paisuvat vaan🩷

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan ne ja paisuvat vaan🩷

En usko tuota paisumista, nöpöttää voivat hieman terhakkaammin koskiessa.

• Anonyymi

Törkeä kommentti. Kuinka viitsit alentaa itseäsi noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nöpöttävät juu🩷

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Törkeä kommentti. Kuinka viitsit alentaa itseäsi noin.

Helposti, pidän tisseistä. Minulla on oikeus seksuaalisuuteeni, olen voimaantunut sillain.😆

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Minä puhun nyt vaan tisseistä enää, mitään muuta mielessä. Lipsahti nyt..🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä puhun nyt vaan tisseistä enää, mitään muuta mielessä. Lipsahti nyt..🙂

Voitko lopettaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitko lopettaa?

Ai tissien miettimisen?

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En avaa linkkejä, päädyn huijaus sivustolle ja saan kutsumattomia kannuja näytölleni.

Tolla palstaäijällä on hyviä linkkejä, kannattaa klikata kaikki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai tissien miettimisen?

Mieti vaik persettä välillä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helposti, pidän tisseistä. Minulla on oikeus seksuaalisuuteeni, olen voimaantunut sillain.😆

Voithan sä mies laittaa ittekki nykyään on okei sekin, tuo joku mikä lie läähätys ehkä ei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida kumiset reagoida!

• Anonyymi

https://yle.fi/a/74-20077954
      Kaikki seksuaali vietteiset kuvat tosin kun pääsette paikkaan missä ei ole muita ihmisiä. Se on oikeudessa sana sanaa vastaan. Muista se

• Anonyymi

Sana sanaa vastaan. Niistä on tullut tuomioita miehille montakin. Eikä se oikeuta häiritseviin tekoihin tai äärimmäisenä tekona raiskaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sana sanaa vastaan. Niistä on tullut tuomioita miehille montakin. Eikä se oikeuta häiritseviin tekoihin tai äärimmäisenä tekona raiskaamaan.

Kaikki riippuu tuomarista

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuomio riippuu aina tuomarista

Rikosilmoitus lähtee ja tieto poliisille joka tapauksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poliisi tekee oman tutkinnan ja on yhteydessä syyttäjään viedäänkö asia eteenpäin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poliisi tekee oman tutkinnan ja on yhteydessä syyttäjään viedäänkö asia eteenpäin

Keskustelevatko he keskenään sopien vai ovatko autonomisia suhteessa toisiinsa? Hih hii😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskustelevatko he keskenään sopien vai ovatko autonomisia suhteessa toisiinsa? Hih hii😏

Otetaan konjamiinit täällä minun chamberissa ja puhutaan, näinhän tämä urpojen utopioissa menee automaattisesti🧐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysy poliisilta rohkeasti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysy poliisilta rohkeasti!

Oliko sulla joku neuvontanumero mielessä minne pirautella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko sulla joku neuvontanumero mielessä minne pirautella?

Olet iso mies löydät sen varmasti itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen, joten holhoa ny ees vähäsen. Ootko joku ulkopuolelta, joka haluaa jostain kumman syystä uskoa tähän äijän banaaliin aloitukseen? Se olisi melko patologista käytöstä, hyvä herra

• Ei ole sana sanaa vastaan, jos ottaa kuvat talteen ja kuvakaappaukset viesteistä. Se kannattaakin tehdä hyvissä ajoin, ennen kuin toinen ehtii poistaa koko keskustelun, että todisteita ei olisi.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ei ole sana sanaa vastaan, jos ottaa kuvat talteen ja kuvakaappaukset viesteistä. Se kannattaakin tehdä hyvissä ajoin, ennen kuin toinen ehtii poistaa koko keskustelun, että todisteita ei olisi.

Onko heillä sunnuntaisin rikosasioidem päivystystä, mulla ois n 70 kuvakaappausta

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ei ole sana sanaa vastaan, jos ottaa kuvat talteen ja kuvakaappaukset viesteistä. Se kannattaakin tehdä hyvissä ajoin, ennen kuin toinen ehtii poistaa koko keskustelun, että todisteita ei olisi.

Riittää kun käyvät kerran nostamassa seinälle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin, kyselen ainakin mielipiteitä ja kuulumisia jos ei muuta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otetaan konjamiinit täällä minun chamberissa ja puhutaan, näinhän tämä urpojen utopioissa menee automaattisesti🧐

Also tukarit- poliisi voi aivan missä tahansa tilanteessa osoittaa sormella ja sanoa stop

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyttääkö hän esmerkiksi iha arpakuutiota

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näkee aapeeäijä tän sun homman ns pihvin hohhoijaa fantasioia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näkee aapeeäijä tän sun homman ns pihvin hohhoijaa fantasioia

Että mikä tässä hipsuvarpaat oli se juttu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että mikä tässä hipsuvarpaat oli se juttu

Jos ny ns vttu sitten

• Anonyymi

Kyllä ylittää jo rajan. Jos toinen kieltää lähettämästä ja silti lähettää. Toinen asia on se, haluatko tehdä siitä rikosasian. Jos nyt on kuitenkin lopettanut. Sano suoraan, että et voi edes kunnioittaa kunnolla toista, jos noin toimii. Ymmärtää varmaan, jos sinun ihailuasi kaipaa tms. Polttaa tavallaan siltoja toimillaan takaantaan. Voimia!

• Anonyymi

Siitä aloittajaäijä mitään ilmoitusta kannata ruveta tekemään, senku estää niin sinnehän jää seinän taakse miettimään kysymyksiä joihin ei saanut koskaan vastausta☺️ Ei kai sinua vaan suututa tämä ns pienuutesi alleviivaus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä aloittajaäijä mitään ilmoitusta kannata ruveta tekemään, senku estää niin sinnehän jää seinän taakse miettimään kysymyksiä joihin ei saanut koskaan vastausta☺️ Ei kai sinua vaan suututa tämä ns pienuutesi alleviivaus?

Esto on aika hyvä keino, juu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esto on aika hyvä keino, juu.

Niinpä sinne jää sitten jodlaamaan

• Anonyymi

Mitä mieltä ite olet? Ei tää asia meille muille kuulu.

• Anonyymi

Sen verran kuuluu, että päätit itsekin vastata.

• Anonyymi

Mutta siis kiihotuko sinua tai jotain? Mikä oli sinun tunne tässä tilanteessa?

• Anonyymi

On seksuaalista häirintää valitettavasti. Maskuliininen mies puolustaa tommoses tilantees naista.

• Anonyymi

Niin voisin kertoa ”sinulle” antimaskuliinen aloittajaäijä antimaskuliinisesta käytöksestä sen verran, että jos ei puolusta toisen kunniaa millään tavalla, nii saa olla aika tahvo jos kuvittelee mitään tulevaisuutta ko vässykän kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin voisin kertoa ”sinulle” antimaskuliinen aloittajaäijä antimaskuliinisesta käytöksestä sen verran, että jos ei puolusta toisen kunniaa millään tavalla, nii saa olla aika tahvo jos kuvittelee mitään tulevaisuutta ko vässykän kanssa

Taisit kuvailla itseäsi juuri 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisit kuvailla itseäsi juuri 🤭

En minä ketään kuvannut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä ketään kuvannut

Tarkoitan kuvaillut

• Anonyymi

No just joo kirjoittele naisena esiintyvä äijä lisää tätä fantasiointia tästä seksuaalisuuden verbaalisesta muodosta. Oikein tiadustelu makuuhuoneen puuhista. No niinhän ne sellaiset tekee joilla ei sellaisia ole

• Anonyymi

Kuten sinä 🤭

• Anonyymi

Kyllä on ahdistelua.

• Anonyymi

Kirjoita ny vielä tavuviivat tähän äijän aloitukseen. Tai sopikaa tapaaminen niin voit liimailla hänelle pictoja

• Anonyymi

Ei ole ahdistelua. Hän vain oli avoin ja ilmaisi omaa seksuaalisuuttaan.

• Anonyymi

Ahdistelua se on jos tekee noin toisen tahtomatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahdistelua se on jos tekee noin toisen tahtomatta.

Edelleen kieroutuneen äijän seksuaaalisia fantasioita kuluttava ei olisi oikeasti mikään ongelma blokata tuollaista utelijaa ja urputtajaa. Etkö näe mitä tämä äijä hakee näillä larppauksilla? Hän käytti herkkyyttä hyväksi, ha ha🤦‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleen kieroutuneen äijän seksuaaalisia fantasioita kuluttava ei olisi oikeasti mikään ongelma blokata tuollaista utelijaa ja urputtajaa. Etkö näe mitä tämä äijä hakee näillä larppauksilla? Hän käytti herkkyyttä hyväksi, ha ha🤦‍♀️

Näin kuvan kikkelistä, minä nii säikähdin

• Anonyymi

En tiedä laista, mutta sen tiedän ettei normaali mies noin toimi. Ällö tyyppi.

• Anonyymi

Camoon aika peruskauraa esim iltiksen somen kommenttikentässä sekä paikallisissa puskaradioissa tuollainen kysely

• Anonyymi

Kokemus:
      Vastasin työkaverin lähettämään sp-viestiin asiallisesti ja laitoin viestin loppuun sydämen. Se sellainen logo on kuulemma häirintää ja ahdistelua.
      Voi prkle, näitä feministejä

• Anonyymi

Olit aivan heti oikeudessa?

• Anonyymi

” Pyytämättä lähetteli sensuelleja kuvia ja kinusi minusta kuvia joita en lähettänyt. Silti kinusi vaikka kieltäydyin ja kerroin että en tykkää tuollaisesta. Mitä mieltä” Olen aloittajaäijä sitä mieltä että sojotusta ei voi kuvata sensuelliksi ainakaan

• On.

• Anonyymi

Hyi mikä pervo! Ja vielä mietit oliko ahdistelua. Minun ihailijani mietti ahdisteleeko minua tuoden esiin ihastuksensa, mutta ei kyllä tuolla tavoin.

• Anonyymi

Herra armahda tämäki palstaäijän turaus vielä käsittelyssä

• Anonyymi

Kunhan ei satulaa tule haistelemaan, siihen on raja hyvä vetää eikö

• Anonyymi

Ei ole ollut sellasta, kaikki fine. Sanon vaan joskus topakasti.

• Anonyymi

Palstaällötys tykkää fantasioida jopa seksuaalisella ahdistelulla, nämäkään ei tosin vedä vertoja niille missä ottaa väkisin alaikäisiä. Kyllä gubbe, kaikki nettitouhus on saatu selville.

• Anonyymi

” edelleen kun oma hiireksi kutsuttu mies ei riittänyt kassaaaaa

• Anonyymi

Hienoo ettet oo enää asiakaspalvelussa marketilla harrastamassa syntiä nautaaaaa

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6394
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3833
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3200
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1726
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1340
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      969
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      956
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      890
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      869
    Aihe