Sun luo ja kertoa että rakastan sua enemmän ku ketään muuta
Haluaisin vaan
25
505
Vastaukset
- Anonyymi
Tunnen sen 🥰
- Anonyymi
Miltä se tuntuu
- Anonyymi
Meidän kuuluis olla toisten luona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä se tuntuu
No hyvälle tuntuu. Sydämet kaipaa toisiaan. Ottaisin hänet sänkyyni halimaan heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän kuuluis olla toisten luona.
Nii 🫂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyvälle tuntuu. Sydämet kaipaa toisiaan. Ottaisin hänet sänkyyni halimaan heti.
Muttei voida jatkaa tätä näin. Molemmat elää omaa elämää tai yrittää huonolla menestyksellä ja sitten ollaan niin hulluna toisiimme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muttei voida jatkaa tätä näin. Molemmat elää omaa elämää tai yrittää huonolla menestyksellä ja sitten ollaan niin hulluna toisiimme.
Sinällään ohi. Mulla kun ei ole ketään toista kuvioissa. Olen täysin vapaa ja valmis rakastumaan tulevaan häneen…😊 En tosin taida tietää häntä vielä ite mutta hän taitaa tietää mut. 🙇🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinällään ohi. Mulla kun ei ole ketään toista kuvioissa. Olen täysin vapaa ja valmis rakastumaan tulevaan häneen…😊 En tosin taida tietää häntä vielä ite mutta hän taitaa tietää mut. 🙇🤭
Enhän ole satavarma mut mulla on ja senhän sä tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enhän ole satavarma mut mulla on ja senhän sä tiedät.
En kaipaa varattua:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kaipaa varattua:)
Etpä 😅 kaipaako se varattu sua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etpä 😅 kaipaako se varattu sua
En kaipaa häntä I miestä! En ole kaivannut pitkiin aikoihin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kaipaa häntä I miestä! En ole kaivannut pitkiin aikoihin!
Mutta entäs palstasetä nämä muut vokaalit tai konsonantit? Älä syrji ns
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta ja hiljaa kuiskaan, että ei voidakkaan, mutt meillä on vain huonoja valintoja ja ratkaisuja tarjolla. En halua laittaa häntä valitsemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta ja hiljaa kuiskaan, että ei voidakkaan, mutt meillä on vain huonoja valintoja ja ratkaisuja tarjolla. En halua laittaa häntä valitsemaan.
Ketä häntä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä häntä?
Häntä miestä.
- Anonyymi
Tervetuloa tänne heti kun pystyt 💥
- Anonyymi
Näin suuresti arvostamaani sankaria Matti Nykästä siteeratekseni, meikäläinen paikalle ja se on sen seittemän sekuntia ja kaikki on päin persettä 🤭🤗
- Anonyymi
Dream on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dream on
Huomenta rivorusakko ❤️🤭🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dream on
Onko sulla unelmia yksäri? Sivusta ystävä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla unelmia yksäri? Sivusta ystävä
Sano ätminmetsästäjäksi vaan. Oi on! Haluaisin guben kanssa hirvimettälle 😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano ätminmetsästäjäksi vaan. Oi on! Haluaisin guben kanssa hirvimettälle 😎
Mä voin tulla myös vaikka oon nainen. Osaan ampua oraavaakin suoraan silmään ettei nahka mee pilalle
🤭🤗 - Anonyymi
Parasta Mattia "elämä on ihmisen parasta aikaa"!
- Anonyymi
En lukenut kysymystä mutta vastaan että autolla 🚗
🤭🤗- Anonyymi
Ai sul on auto ja kortti ei ole hyllyllä.mulla on kuukauden ajokielto päällä.etkö tuumaa taksilla❤️🩷
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856284
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283130Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271320
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46939Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849