On tuhat syytä miksei vaan voida olla. Pitää sunkin hyväksyä se . Parempi kun ei nähdäkään enää, sattuu liikaa. Naiselle
Kyllä mä sua rakastan mutta ei me voida olla me
98
1016
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei me pystytä olemaan erossa toisista. Ei taideta kestää sitä kumpikaan.
Ja me nähdään- AnonyymiUUSI
Ei nähdä vaikka sydän juuri tuota ajattelee
Ja tunne on juuri tuo.❤️
Mut ne muut asiat eli syyt estää tämän täysin. - AnonyymiUUSI
Itse voin nähdä aloituksen hyvällä tai huonolla tavalla. Huono tapa on, et kokema oli niin kielteinen, raukkamainen toiselta ja siksi ei halua olla toisen kanssa missään tekemisissä? Pahantahtoisuus toisessa tuli monella tapaa esille (uhriutuminen etc.).
Toisessa näki liian paljon huonoja puolia, et luottamusta vaikea, ellei jopa mahdotonta saavuttaa? Ja siksi sattuu henkiseen minään toisen näkeminen. Ajattelimme liian eri tavalla asioita. Vaikea nähdä mitään hyvää toisessa. Sivusta totean. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei nähdä vaikka sydän juuri tuota ajattelee
Ja tunne on juuri tuo.❤️
Mut ne muut asiat eli syyt estää tämän täysin.Ota rennosti toinen on jo kuvioissa no worries mate.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itse voin nähdä aloituksen hyvällä tai huonolla tavalla. Huono tapa on, et kokema oli niin kielteinen, raukkamainen toiselta ja siksi ei halua olla toisen kanssa missään tekemisissä? Pahantahtoisuus toisessa tuli monella tapaa esille (uhriutuminen etc.).
Toisessa näki liian paljon huonoja puolia, et luottamusta vaikea, ellei jopa mahdotonta saavuttaa? Ja siksi sattuu henkiseen minään toisen näkeminen. Ajattelimme liian eri tavalla asioita. Vaikea nähdä mitään hyvää toisessa. Sivusta totean.” Ja siksi sattuu henkiseen minään toisen näkeminen” Mitä hemmettiä aloittajaäijä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toisessa näki liian paljon huonoja puolia, et luottamusta vaikea, ellei jopa mahdotonta saavuttaa? Ja siksi sattuu henkiseen minään toisen näkeminen. Ajattelimme liian eri tavalla asioita. Vaikea nähdä mitään hyvää toisessa. Sivusta totean.Valitse tuo alempi vaihtoehto se on enenpi totta kui
Tuo ylempi
A sivusta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
” Ja siksi sattuu henkiseen minään toisen näkeminen” Mitä hemmettiä aloittajaäijä
Älä vastaa aloitukseen joka ei sinulle kirjoitettu.
- AnonyymiUUSI
Mitkä ne kaikki syyt ovat
- AnonyymiUUSI
Älä sano noin 😔
- AnonyymiUUSI
Mikä sua sattuu
- AnonyymiUUSI
Nii just oliko vielä jotain nii sanotusti
- AnonyymiUUSI
Palstasuhteet ei johda mihinkään. Tulipa sekin nähtyä 😔
- AnonyymiUUSI
Mulla kaveri oli suhteessa 7 vuotta pelkillä kirjoituksilla jonka jälkeen etenivät joten älä väheksy pelkkiä kirjoituksia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulla kaveri oli suhteessa 7 vuotta pelkillä kirjoituksilla jonka jälkeen etenivät joten älä väheksy pelkkiä kirjoituksia
Mistä sä ikinä tiedät kenen kanssa kirjoittelet? Vaikka olisi samaa sukupuolta tai varattu.
Tiedän minäkin yhden parin jotka soittelivat työasioita toisilleen ja rakastuivat. Mutta siinä voi päätellä enemmän kaikkee. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei se oo vähättelyä.
Oma tilanne muistuttaa tuota sun tietämää paljonkin
Mutta toinen osapuoli (minä) sairastui
Joten onnelista loppua ei tullut
Jota kumpikin niin odotti kauan.💔 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei se oo vähättelyä.
Jota kumpikin niin odotti kauan.💔Eikait sairaus ole este?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi hlvt....😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
Haluuks sä tyty uskoa tähän palstaäijän teesiin ja mistä kulmasta? Äiti-ihminen taikka äidillinen ihminen kyselee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi hlvt....😂😂😂
Joo joo mää oon kans kuullu että aika moni on seurannu vuosia tän äijän kirjoituksia, kelaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikait sairaus ole este?
Minulla on osittainen tunnevamma, eli en tunne toisella puolella mitään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei se oo vähättelyä.
Jota kumpikin niin odotti kauan.💔Niin, kyllä sen on ylämäestä lähettävä, muuten matka tyssää siihen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sä ikinä tiedät kenen kanssa kirjoittelet? Vaikka olisi samaa sukupuolta tai varattu.
Tiedän minäkin yhden parin jotka soittelivat työasioita toisilleen ja rakastuivat. Mutta siinä voi päätellä enemmän kaikkee.Heillä oli sitten jokin myönteisyyden ilmapiiri alunperinkin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikait sairaus ole este?
On jossain tapaukissa isokin este
Ei tehdä fyysesti kaikkea juttui jota olis halunnut
Kun ei oo kyseesö mikää platoninen kädestä pitely suhde vaan kumpikin kaipaa kaipasi jotain missä
Eletään fyysisesti aktiivista elämää.
Minun heikentynyt niin et olisin tuossa kädestä pitely luokassa joka ei viehätä eikä kiinosta .
Se ei vaan ole minun ja miehen jota rakastin juttu.
Asia ymmärretty. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän minäkin yhden parin jotka soittelivat työasioita toisilleen ja rakastuivat. Mutta siinä voi päätellä enemmän kaikkee.Kyllä sen vaan tietää,jos on kykyjä 🩶🤍❤️🩷
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikait sairaus ole este?
No ei todellakaan ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi hlvt....😂😂😂
Miten ois 17 vuotta kirjoituksella, puhelimella ja viis viikkoa hullujen huoneessa yhdessä.näillä on menty❤️🩷🤍🩶
- AnonyymiUUSI
Olisit jättänyt mut ennenku olit muiden kanssa. 😭
- AnonyymiUUSI
Ai jaa ei mulla vaa ei ees alkanut
- AnonyymiUUSI
Mikset sitten katkaise niin piuhoja muhun? En haluaisi tätä viedä vaikeimman kautta. Tiedetään mitä tunnetaan mutta ihan oikeasti sitten kaikki pois.
- AnonyymiUUSI
Se näyttäisi todella oudolle ulospäin. Antaa kuihtua vaan hiljalleen.
- AnonyymiUUSI
Tänään katkesi yhteys 😔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se näyttäisi todella oudolle ulospäin. Antaa kuihtua vaan hiljalleen.
En taida pystyä siihen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tänään katkesi yhteys 😔
Eikä katkennut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tänään katkesi yhteys 😔
Niin juuri en voi enää palata❤️
Enkä tee asiasta vaikeampaa.❤️
Ikuinen ikävä ja kaipaus sun luo jää kyllä.❤️
Naisellta Miehelle. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikä katkennut.
😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikä katkennut.
Katkesi 😔se toinen halusi niin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Katkesi 😔se toinen halusi niin
Höpöhöpö
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin juuri en voi enää palata❤️
Enkä tee asiasta vaikeampaa.❤️
Ikuinen ikävä ja kaipaus sun luo jää kyllä.❤️
Naisellta Miehelle.Muistelet palstasetä ainakin itseäsi hyvällä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö
Älä höpö höpötä. Ja sotke tosiasiaa.
Me molemmat luemme tätä ketjua .
Tiedämme sen että ollemme molemat täälä.
Sekä minä nainen joka lopetin kaiken että mies
- AnonyymiUUSI
Minä haluaisin. Sinä haluaisit.
Me haluaisimme.
Te haluaisitte. Ja ne haluaa.- AnonyymiUUSI
Kaikilla on omat odotukset 😂mut sen sanon että rakkautta ei voi estää tulemasta eikä olemasta. Ja rakastan nyt vaan palstalla erästä hiljaa itsekseen ja huomaamatta josta aiemminkin olen sanonut.
Joskus kysyin saako sua rakastaa edes hiljaa❤️
- AnonyymiUUSI
Sä et ole luovuttaja tyyppiä.
- AnonyymiUUSI
Käymme yhdessä aina, käymme aina rinnakkain. Vaikka esteitä on, joskus tiellä kohtalon. Voimme kaikki ne voittaa kun kuljemme vain, tiemme yhdessä näin rinnakkain. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Jos ette ole varattuja, ette ole tehneet pahoja rikoksia, olette täysivaltaisia ihmisiä, ette käytä päihteitä, osaatte kunnioittaa muita ihmisiä terveellä tavalla jne, niin ei kannata katkaista mitään hyvää.
- AnonyymiUUSI
Mitäs päihteet tähän kuuluu? Ei se ole rakkautta eikä kaipausta ennenkään estänyt😂eikä myöskään se jos ei ole papin aamenta sanottu
- AnonyymiUUSI
Pääsee kristillisten listalle?
- AnonyymiUUSI
No anna jo olla ja unohda, miksi jauhat siitä täällä.
- AnonyymiUUSI
Olet kylmä ihminen jos luulet että voi unohtaa tuosta vaan. sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet kylmä ihminen jos luulet että voi unohtaa tuosta vaan. sivusta
Samaa mieltä, en mä ainakaan tuu ikinä unohtaa😔
Oon itkeny - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oon itkenyKuin kauan aikaa kerrallaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oon itkenyItketään molemmat
Jos olis voinu niin oltais itketty yhdessä rakas😭
- AnonyymiUUSI
En hyväksy tuota vaihtoehtoa. ❤️ ikävä kyllä. Mikään ei ole este tosi rakkaudelle.
- AnonyymiUUSI
Eikä meitä kaada laineeet
- AnonyymiUUSI
No voi harmi ätmynen. Pakko itkeä just nyt ja taas
- AnonyymiUUSI
Kerro vaikka 10 syytä?
- AnonyymiUUSI
🥱🥱🥱
- AnonyymiUUSI
Mutta hän ei voi tulla!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta hän ei voi tulla!
Eikä mitää selityksiä
- AnonyymiUUSI
Mä en rakasta häntä eikä minuun satu näkeminenkään. Mieluummin ei kuitenkaan nähdä. Naiselle tämäkin
- AnonyymiUUSI
Kerrotko jollekin hänelle kuinka toimia ja mistä pysyä poissa? No ei vaiskaan, simulaatio if ya will
- AnonyymiUUSI
Pysy kaukana onko ongelma,rakastan toista oot ällö
- AnonyymiUUSI
Teosekoittimen sanoin:
Ikuisuus, yksi huokaus vain
Yksi yö kuin koko elämä
Tuoksussasi keväät tuhannet
Ei etäisyys, ei vuodetkaan
Ei mikään meitä erota
Ja hetken tie on kevyt kaksin kulkea- AnonyymiUUSI
Ihanat sanat tuossa ❤️
- AnonyymiUUSI
No minä en oo juuri missään kyllä kulkenu
- AnonyymiUUSI
En ole nähnyt häntä, joten ei voi olla mulle.
- AnonyymiUUSI
Minäkää en oo nähny tänään vielä niinku ketää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minäkää en oo nähny tänään vielä niinku ketää
Ja tästäkin asiasta voidaan toki keskustella
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja tästäkin asiasta voidaan toki keskustella
Eikä viestin tuojaa edellenkään ammuta ja sitäpaitsi tiedän ehkä jo
- AnonyymiUUSI
Vitsailla ei vissiin saa, mutta nii sää oot siellä mää oon täällä ja jotku on siellä täällä
- AnonyymiUUSI
Kun tässä vaan yrittää huumorin kukkaa tarjota ja lähestyä asioita ilon kautta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun tässä vaan yrittää huumorin kukkaa tarjota ja lähestyä asioita ilon kautta
Huumori on aina kiva, mut en ole lukenut täällä kuin pari kolme aloitusta enkä tiedä mistä puhut nyt.Enkä kyl ehdi nyt ottaa selvääkään. Kaikki ok edelleen mun puolelta ❤️
- AnonyymiUUSI
ok hei sitten moi
- AnonyymiUUSI
Sinähän näet minut kokoajan mutta minä en näe sinua useinkaan ja välttelen näkemästä ettei tuu paha mieli=ikävä
- AnonyymiUUSI
Ei minulta tämä J. Ei nää tunteet häviä eikä mikään ole mahdotonta. Ei mitään tekosyitä.
- AnonyymiUUSI
Kaikki on mahdotonta. Olen alkanut vihata sinua. Kohta se muuttuu välinpitämättömyydeksi. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on mahdotonta. Olen alkanut vihata sinua. Kohta se muuttuu välinpitämättömyydeksi. Sivusta
En pysty uskomaan tuota.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En pysty uskomaan tuota.
Se nyt vaan on totta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En pysty uskomaan tuota.
Sori en mä pahalla mutta sun pitää hyväksyä ettei mitään enää ole eikä ole oikeastaan koskaan ollutkaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sori en mä pahalla mutta sun pitää hyväksyä ettei mitään enää ole eikä ole oikeastaan koskaan ollutkaan.
En vaan ymmärrä tätä. Itsensä pettämistä on tukahduttaa tunteet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En vaan ymmärrä tätä. Itsensä pettämistä on tukahduttaa tunteet.
Ei ole mitään tunteita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään tunteita.
Selvä. Kiitos kuitenkin että olet (jos olisit hän).
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Selvä. Kiitos kuitenkin että olet (jos olisit hän).
En ollut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joku muu J kaipaaja sotkee ketjua nyt
Minä jaan tuntemuksesi kun olet pian
Välinpitämätön silloin kumpin on pääsyt tästä eteenpäin viimeinkin❤️
Nyt voi vielä surettaa mutta
Jatkamme elämäämme tahoillamme niikuin ennen
Kuin ikinä kohtasimme
Näkemiin ❤️😪 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on muuttunut jo,en välitä psk....n.
- AnonyymiUUSI
Jos molemmat haluavat samaa, on loppu vain pelon sumentamaa selittelyä. Jonain päivänä havahdut siihen, että menetit jotain mitä et muualta löydä. Sinä päivänä yksinäisyys kävelee sisään.
- AnonyymiUUSI
Olen ollut yksinäinen koko elämäni. Ei uutta.
- AnonyymiUUSI
Samoin kuten aloittaja! Rakastan erästä tumma hiuksista naista edelleen vaikka lyhyestä suhteesta on jo tolkuttoman kauan aikaa. Rakastan mutta me ei voida olla me. Kummallakin oma elämä. Haluaisin olla kuitenkin ystävä mutta ei edes sitä mahdollisuutta minulla ole.
Edes Facebook kaveri. - AnonyymiUUSI
Ok.
- AnonyymiUUSI
Meidän on pakko nähdä, mut silloin, kun mun ikävä on kovimmillaan, mietin kaikkia niitä syitä. Varmaan suurin syy on se, että tietyissä tärkeissä asioissa me vaan ollaan liian erilaisia.
- AnonyymiUUSI
Kuten? Tuskin mitään oikeaa syytä on
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuten? Tuskin mitään oikeaa syytä on
Tää vähän naurattaakin. Meillä on lähes kaikki syyt pysyä toisistamme mahdollisimman kaukana. En tajua, miksi mun piti ihastua juuri häneen? 🙈 Tai tajuan. Ehkä mä ajattelin, että ei se ole vaarallista, jos mä annan ihastumiseni olla, kun ei meistä kumminkaan tuu mitään. Ja sit tunteet syvenikin lupa kysymättä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tää vähän naurattaakin. Meillä on lähes kaikki syyt pysyä toisistamme mahdollisimman kaukana. En tajua, miksi mun piti ihastua juuri häneen? 🙈 Tai tajuan. Ehkä mä ajattelin, että ei se ole vaarallista, jos mä annan ihastumiseni olla, kun ei meistä kumminkaan tuu mitään. Ja sit tunteet syvenikin lupa kysymättä.
Eli ei hyvää syytä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli ei hyvää syytä
Mikä susta on hyvä syy?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä susta on hyvä syy?
Jos jompikumpi tai kummatkin ovat onnellisessa suhteessa. Se melkein ainut. Mutta se ei voi olla syy kun täällä olet
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos jompikumpi tai kummatkin ovat onnellisessa suhteessa. Se melkein ainut. Mutta se ei voi olla syy kun täällä olet
Touché, senkin idealisti.
- AnonyymiUUSI
Minä rakastan
Sinä rakastat
Me rakastamme
Nekin rakastaa - AnonyymiUUSI
Esteet hidastaa mut se mikä meille on tarkoitettu tapahtuu. Mä näen selvästi. Stay rooted in faith my dear! 💓💓💓
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.664234Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e2072858Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat
Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko2612313- 101865
- 1071518
- 111405
Jösses! Jutta ja Juha Larm eivät usko silmiään piharempan jälkeen: "Apua!" - Katso kuvat!
Jutta ja Juha Larmilla on vastavalmistunut mökki, mutta voimat ja ideat on lopahtaneet pihan suhteen. He saavat Huvila &151246Mistä tietää, että toinen on kiinnostunut sinusta
Mitä merkkejä olette huomanneet tai mitä miten itse ilmennätte kiinnostusta?861239Kyllä mä sua rakastan mutta ei me voida olla me
On tuhat syytä miksei vaan voida olla. Pitää sunkin hyväksyä se . Parempi kun ei nähdäkään enää, sattuu liikaa. Naiselle981016Kristitty kirjoitti, että hindujen rukous ei auta
Kristitty kirjoitti, että hindujen rukous ei auta. Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hy213851