Suunnitella ja laittaa autoihinsa melko lailla täyttä sontaa, esim.
- vaihteistot
- moottorien öljynsyönnit
- jakopäät ei kestä
- vauhtipyöräongelmat
- suutin- ja turboviat
Ja mikä huvittavinta, sama saaga jatkuu sähköautojen kanssa
- vuotavat sähkömoottorirakenteet, vuotokupit valmiina (ongelmia tulee, jos et vuotokuppia tyhjennä tai tee siihen reikää)
- kytkentärasiaviat, minkä korjaukseen usea työpäivä
Hybridit:
- kahden auton viat samaan kotteroon, akun vaihto voi olla kalliimpi kuin sähköautoon
Ja varmasti nahkeimmat vastaantulot maahantuojilta, mitä olemassa on. Vertaa USA, päästömanipuloitu auto ostettu uuden hinnalla takaisin + korvaus, Suomessa tarjotaan avaimenperää…
Ja ennen kuin ensimmäinen finninaama alkaa vinkua, mieluusti ajaisin Audilla ja minulla on niitä ainakin seitsemän ollutkin, parhaimmillaan tai itse asiassa pahimmillaan kolme yhtä aikaa
Miten Audi on voinut yli 20 vuotta
13
207
Vastaukset
- Anonyymi
Noita ongelmia ei ole ollut kuin harvoja ja nekin toistakymmentä vuotta sitten valmistetuissa.
Oletko ottanut Audin tällä kertaa tähtäimeen, hihihi!- Anonyymi
" toistakymentä vuotta sitten" hohohoho... päivän paras vitsi. Käykää katsomassa vaikka Youtubesta uusin simolammikon video!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" toistakymentä vuotta sitten" hohohoho... päivän paras vitsi. Käykää katsomassa vaikka Youtubesta uusin simolammikon video!!
Noita "simolammikoita" kyllä riittää jotka yrittävät esittää suurta tietäjää ja myyvät sillä itseään, aivan kuin tämä Kokkolan sähköautogurukin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noita "simolammikoita" kyllä riittää jotka yrittävät esittää suurta tietäjää ja myyvät sillä itseään, aivan kuin tämä Kokkolan sähköautogurukin.
Onhan selvää, että Merkkikorjaamoilla kyrsii, kun nämä pojat osaa korjata paremmin ja halvemmalla, kuin Merkkikorjaamo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tienaavat youtubella paremmin kuin autoja korjaamalla ja hölmöt taputtaa karvaisia käsiään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tienaavat youtubella paremmin kuin autoja korjaamalla ja hölmöt taputtaa karvaisia käsiään
omi998
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
täällä taitaa olla suomi24 automoktar gubta? mainosta lisää vihaa kylvämällä?
- Anonyymi
Suomessa päästökoijatut päivitettiin hyväksytyllä tavalla, mitä olisi pitänyt korvata, tuosta on jo aika kauan aikaa ja vieläkin jaksat yrittää......
- Anonyymi
RYYYYSSÄN TROLLITEHTAAN DISSAUS. . YRITYS ! ! ÄLÄPÄ KOMMENTOI TAPPAJA ALISTAJA RAISKAAJA RYYYYSSÄLLE. . .MITÄÄN. . .IKINÄ. .
- Anonyymi
Saatanan hienoja autoja, joita toisen, kolmannen, neljännen omistajan osaksi tulee maksaa heikot osat autossa.
Osta Audi uutena ja hukkaa se hyvissäajoin.
Audit on yleensä Suomessa työsuhdeautoja.
sdp- verotuksen takia näitä harva pystyy ostamaan uutena.
Demari- verotuksen takia KAIKKI RAHAT MENEE VEROIHIN !
- sdp -- Anonyymi
Persu tappaa kotona ja kaupungilla. Persut ne sinulta tuet ja avustukset veivät, kiitä Purraa.
- Anonyymi
Hauska avaus, pitää kuitenkin kuitata, että kateus pitää ansaita, hihii!
- Anonyymi
Eikö Autounion ollut jotain sosialismiin viittaavaa
siksi sontaa.
- sdp -
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1243987Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä6253651- 1012089
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa251788Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821454Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501426- 1151303
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1291227- 471209
- 921190