Ketään. Jos olisin sen sallinut, niin olisit oppinut että sellainen toiminta olisi ollut ok. Mutta ei se koskaan ole. Miten heititkään järjen menemään ja himoitsit vierasta miestä, oli suorastaan kauheaa. Siitä mietin miten kanssasi olisikaan ollut, kun tietäisin miten voit toimia tilanteen salliessa.
Mutta en minä sinua tuomitse, kuten en ketään muutakaan. Ei ole ihmisen käsissä tuomarin puunuija, jos et tiennyt. Käsitän kaiken kokemani ja usean naisen kohdanneena, että suurin syyllinen vastaaviin tilanteisiin löytyy aina peilistä. Minähän sitä siimaa olen laskenut lihani himoissa, ja siitä olen oikeasti syvästi pahoillani.
Onneksi sinä olet järkevä nainen ja ymmärrät paremmin kuin minä. Minä vaan tyhmä mies ja siitä olen iloinen. Jätän ajattelun sinulle.
Mustia ruusuja kuin olisikin, niin minusta ne olisivat kauneinta mitä voi olla. Niitä ruukussa kantaisin, ymmärtäen että isona miehenä minulla on vastuu pienemmistä. Se on velvollisuus tässä maailmassa, antaa toisten olka ja elää, minun särkemättä yhtään ketään.
🖤
En halunnut että petät
Anonyymi-ap
0
148
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305617
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112601- 1862199
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631693Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan721486Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321394Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.721263- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2191157