Onko mustasukkaisuuteni

Anonyymi-ap

Tyhmää? Olethan oikeasti aina minun saatavilla. Tuskin kukaan muu on samalla tavalla.

25

357

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On, mustasukkaisuus on huono tunnetila.
      Mä oon päässyt siitä eroon ajattelemalla ettei asioihin voi vaikuttaa. Mun rakas on erittäin mustis ja yrittäny olla etten anna aihetta, mut minkäs teet kun on monta miespuolista ystävää

• Anonyymi

Kyllå minäkin tunnen mustasukkaisuutta. Sun ei tarvitse, koska en ole menossa mihinkään enkä kenenkään kanssa. Saatan jopa vähän ymmärtää sun tunnetta. Jos nyt siis olisit hän.

• Anonyymi

Pelkään sun hylkäämistä enkä kestä näköjään sitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkään sun hylkäämistä enkä kestä näköjään sitä

Miksi mä hylkäisi sut? Jä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina on uusi ihmissuhde on "riski", kun ei voi tietää etukäteen miten sujuu. Nyt on ehditty miettiä ihan liikaa ja kasattu pelkoja... Ei hyvä. Täysii vaan, vaikka vähän hirvittääkin 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska musta ei oo mihinkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska musta ei oo mihinkään

Luuletko, että se on pysyvä tilanne?
        Mä uskon, että susta on paljoonkin. Olit sitten hän tai joku muu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko, että se on pysyvä tilanne?
        Mä uskon, että susta on paljoonkin. Olit sitten hän tai joku muu.

En tiedä sitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä sitä

No, miten aiemmin on mennyt?

• Anonyymi

Mustasukkaisuudella pilaa helposti kaiken, Liiallisuutena sekin on sairaus.

Jos on jotain traumoja tai huono itsetunto, niin usein ne kulkee yhdessä. Jos joku haluaa jonkun toisen, niin menköön. Se on hänen päätöksensä. Ei tarvitse olla mustis, mutta toista ei kannata pitää itsestäänselvyytenä.

• Anonyymi

Siksi pitäisikin pystyä olemaan yhteyttä pitämättä. Joka kerta tulee vaan sietämätön paha olotila

• Anonyymi

Aika harva on sellainen, joka ei joskus tuntisi mustasukkaisuutta. Liika on liikaa, se on totta.
        Sekin on totta, että ennen kuin ollaan yhdessä, niin kaikki voi olla hyvin epävarmaa ja aiheuttaa myös mustasukkaisuutta. Etenkin, jos joku tai jotkut osoittaa kiinnostusta henkilöön, josta itse on kiinnostunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi pitäisikin pystyä olemaan yhteyttä pitämättä. Joka kerta tulee vaan sietämätön paha olotila

Tarkoitatko nyt jotain ex juttua? Sehän vaan tarkoittaa, että siitä ei ole päässyt yli. Mutta voi olla, että sussa olis toisin ohjelmoinnin paikka. Kun mietit, että se toinen ei ole sun oma, saa vain nauttia hänen seurastaan ja rakkaudestaan. Luottamus on tietty hyvä perusta. Mutta lähtökohtaisesti, miksi joku haluaisi satuttaa rakastamaansa ihmistä. Niitä tunteita pitää opetella käsittelemään.

• Anonyymi

Milloin saan katsoa?

• Anonyymi

Katsoa mitä, ketä, häh?

• Anonyymi

Apua, seuraa ja ehkä seiskaa täältä!

• Anonyymi

Mustasukkaisuus on pahasta. Olen joskus ollut mustasukkainen, mutta en enää. Ketään ei voi omistaa.

• Anonyymi

Haluaisin kysyä mun ystävältäni ( ollaan tunnettu n. 4 v.), että maalitatko täällä minua ja oletko minusta mustasukkainen? Lopeta se!!

• Anonyymi

On. Mut jos oikeesti jätit kerran ne sukkas mun auton viereen, ni ohan se äärettömän söpöä ♥️ mut toivottavasti minunka ei tarvi olla huolissani.

• Anonyymi

Mustasukkainen on jos ite pelehtii toisen kanssa, ei sen kummempaa rakettitiedettä

• Anonyymi

Ei se noin mene aina. Traumat ja menettämisen pelko voi olla myös.

• Anonyymi

Olen aina jos mua tarvit ja tiedät sen mies.

• Anonyymi

Suksi kuuseen saatana gubbe äijä,hommaa se oma asunto ja kutsu vieraas sinne,älä tule toisten yhteisiin koteihin ja mökeille,sulla ei ole mitään oikeutta tulla varastelemaan ps! Tuo viemäsi tavarat takaisin!Olit jossain välissä tuonut niitä takaisin,mutta viime sunnuntaina olt varastanut ne uudelleen!!Onko sulla avaimet tänne,,ilman avaimia et sisälle pääse! Vai oletko het oven takana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suksi kuuseen saatana gubbe äijä,hommaa se oma asunto ja kutsu vieraas sinne,älä tule toisten yhteisiin koteihin ja mökeille,sulla ei ole mitään oikeutta tulla varastelemaan ps! Tuo viemäsi tavarat takaisin!Olit jossain välissä tuonut niitä takaisin,mutta viime sunnuntaina olt varastanut ne uudelleen!!Onko sulla avaimet tänne,,ilman avaimia et sisälle pääse! Vai oletko het oven takana

Hakeudu jo hoitoon. Kuljet varmaan kadullakin jo puukko taskussa ihan vaan siltä varalta että saattaisit törmätä esim. muhun. Toi sun mustasukkaisuus ja viha sivullisia kohtaan EI ole tervettä.

• Anonyymi

karkotat mut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      51
      6480
    2. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      59
      4708
    3. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      95
      4680
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      25
      3473
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      203
      3126
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      41
      2895
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      20
      2736
    8. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2729
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      156
      1631
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      331
      1559
    Aihe