Tyhmää? Olethan oikeasti aina minun saatavilla. Tuskin kukaan muu on samalla tavalla.
Onko mustasukkaisuuteni
25
357
Vastaukset
- Anonyymi
On, mustasukkaisuus on huono tunnetila.
Mä oon päässyt siitä eroon ajattelemalla ettei asioihin voi vaikuttaa. Mun rakas on erittäin mustis ja yrittäny olla etten anna aihetta, mut minkäs teet kun on monta miespuolista ystävää - Anonyymi
Kyllå minäkin tunnen mustasukkaisuutta. Sun ei tarvitse, koska en ole menossa mihinkään enkä kenenkään kanssa. Saatan jopa vähän ymmärtää sun tunnetta. Jos nyt siis olisit hän.
- Anonyymi
Pelkään sun hylkäämistä enkä kestä näköjään sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkään sun hylkäämistä enkä kestä näköjään sitä
Miksi mä hylkäisi sut? Jä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina on uusi ihmissuhde on "riski", kun ei voi tietää etukäteen miten sujuu. Nyt on ehditty miettiä ihan liikaa ja kasattu pelkoja... Ei hyvä. Täysii vaan, vaikka vähän hirvittääkin 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska musta ei oo mihinkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska musta ei oo mihinkään
Luuletko, että se on pysyvä tilanne?
Mä uskon, että susta on paljoonkin. Olit sitten hän tai joku muu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko, että se on pysyvä tilanne?
Mä uskon, että susta on paljoonkin. Olit sitten hän tai joku muu.En tiedä sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä sitä
No, miten aiemmin on mennyt?
- Anonyymi
Mustasukkaisuudella pilaa helposti kaiken, Liiallisuutena sekin on sairaus.
Jos on jotain traumoja tai huono itsetunto, niin usein ne kulkee yhdessä. Jos joku haluaa jonkun toisen, niin menköön. Se on hänen päätöksensä. Ei tarvitse olla mustis, mutta toista ei kannata pitää itsestäänselvyytenä.- Anonyymi
Siksi pitäisikin pystyä olemaan yhteyttä pitämättä. Joka kerta tulee vaan sietämätön paha olotila
- Anonyymi
Aika harva on sellainen, joka ei joskus tuntisi mustasukkaisuutta. Liika on liikaa, se on totta.
Sekin on totta, että ennen kuin ollaan yhdessä, niin kaikki voi olla hyvin epävarmaa ja aiheuttaa myös mustasukkaisuutta. Etenkin, jos joku tai jotkut osoittaa kiinnostusta henkilöön, josta itse on kiinnostunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi pitäisikin pystyä olemaan yhteyttä pitämättä. Joka kerta tulee vaan sietämätön paha olotila
Tarkoitatko nyt jotain ex juttua? Sehän vaan tarkoittaa, että siitä ei ole päässyt yli. Mutta voi olla, että sussa olis toisin ohjelmoinnin paikka. Kun mietit, että se toinen ei ole sun oma, saa vain nauttia hänen seurastaan ja rakkaudestaan. Luottamus on tietty hyvä perusta. Mutta lähtökohtaisesti, miksi joku haluaisi satuttaa rakastamaansa ihmistä. Niitä tunteita pitää opetella käsittelemään.
- Anonyymi
Milloin saan katsoa?
- Anonyymi
Katsoa mitä, ketä, häh?
- Anonyymi
Apua, seuraa ja ehkä seiskaa täältä!
- Anonyymi
Mustasukkaisuus on pahasta. Olen joskus ollut mustasukkainen, mutta en enää. Ketään ei voi omistaa.
- Anonyymi
Haluaisin kysyä mun ystävältäni ( ollaan tunnettu n. 4 v.), että maalitatko täällä minua ja oletko minusta mustasukkainen? Lopeta se!!
- Anonyymi
On. Mut jos oikeesti jätit kerran ne sukkas mun auton viereen, ni ohan se äärettömän söpöä ♥️ mut toivottavasti minunka ei tarvi olla huolissani.
- Anonyymi
Mustasukkainen on jos ite pelehtii toisen kanssa, ei sen kummempaa rakettitiedettä
- Anonyymi
Ei se noin mene aina. Traumat ja menettämisen pelko voi olla myös.
- Anonyymi
Olen aina jos mua tarvit ja tiedät sen mies.
- Anonyymi
Suksi kuuseen saatana gubbe äijä,hommaa se oma asunto ja kutsu vieraas sinne,älä tule toisten yhteisiin koteihin ja mökeille,sulla ei ole mitään oikeutta tulla varastelemaan ps! Tuo viemäsi tavarat takaisin!Olit jossain välissä tuonut niitä takaisin,mutta viime sunnuntaina olt varastanut ne uudelleen!!Onko sulla avaimet tänne,,ilman avaimia et sisälle pääse! Vai oletko het oven takana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suksi kuuseen saatana gubbe äijä,hommaa se oma asunto ja kutsu vieraas sinne,älä tule toisten yhteisiin koteihin ja mökeille,sulla ei ole mitään oikeutta tulla varastelemaan ps! Tuo viemäsi tavarat takaisin!Olit jossain välissä tuonut niitä takaisin,mutta viime sunnuntaina olt varastanut ne uudelleen!!Onko sulla avaimet tänne,,ilman avaimia et sisälle pääse! Vai oletko het oven takana
Hakeudu jo hoitoon. Kuljet varmaan kadullakin jo puukko taskussa ihan vaan siltä varalta että saattaisit törmätä esim. muhun. Toi sun mustasukkaisuus ja viha sivullisia kohtaan EI ole tervettä.
- Anonyymi
karkotat mut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516480- 594708
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki954680Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t253473- 2033126
- 412895
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202736mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132729- 1561631
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3311559