Itsensä ylentäneet

Anonyymi-ap

Olipa siinä ehdokasluettelossa pitkä lista sellaisia, ettei mitään edellytyksiä valtuustoon. Kepuleiden ja persujen varaan ei kannata missään tapauksessa jäädä. Pitäs ne jo aueta killinpojilta silimät viimeinkin.

14

599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

10 minuuttia sitten syönnin jälk
      een nukahin ja heräsin siihen, kun sain lyhyen viestin; "2 ehdokasta",,

• Anonyymi

Toinen on Hyvölä Jyrki, mutta kuka on toinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toinen on Hyvölä Jyrki, mutta kuka on toinen?

Remes?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Remes?

On vanha sanonta: Varis munii variksen munia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

10 pistetä vastauksestasi, mut ei "Varikselle,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On vanha fakta: Keskusta pettää aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On vanha fakta: Keskusta pettää aina.

Näin on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoitokokoustamiseen riittää syyksi nimi. Niin kärsämäkeä kuin olla ja voi.

• Anonyymi

kun saavuin kärsämäkeen töihin jouduin välitömästi hoitokoustajien manipuloitavaksi oli puhutteluja yöllisiä kävelyitä, se oli positiivia ettei työpaikan esimies ollut, hänellä oli kiinostus hevosiin,,

• Anonyymi

Ei ole meno muuttunut miksikään eikä tule muuttumaan ehdokaslistan pikasilmäyksellä. Jos et kumarra kepua sitä vastaan sotineet ja käräjöineet kärsäkeput laittaa nimesi listalle ihmisistä jotka eivät pääse taivaaseen. Se erikoisin asia kärsäkepuissa että eivät itse elä kuin muita opettavat elämään. Kepuviiri löytyy kirjahyllystä kuten myös saniteettitiloista jotta on jotain millä pyyhkiä perä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole meno muuttunut miksikään eikä tule muuttumaan ehdokaslistan pikasilmäyksellä. Jos et kumarra kepua sitä vastaan sotineet ja käräjöineet kärsäkeput laittaa nimesi listalle ihmisistä jotka eivät pääse taivaaseen. Se erikoisin asia kärsäkepuissa että eivät itse elä kuin muita opettavat elämään. Kepuviiri löytyy kirjahyllystä kuten myös saniteettitiloista jotta on jotain millä pyyhkiä perä.

Vieläkin kiroavat Kärsämäkisiä selän takana jotka vastustivat ulkoistamisia. Vaikka se oli Sipilä (keskusta) joka niitä ulkoistamisia vastusti ettei sopimukset kuntien ja pörriäisten välillä sabotoi kepujen maakuntamallia sotepalveluiden alasajoineen. Hakien ulkoistamiset estävälle puitelaille jatkoajan minkä myös sai. Kärsäkepujen valtavalla kiireellä erotessa kepujen kuntayhtymästä ennen kuin sen estävä puitelaki saa lainvoimansa. Ja nämä keskustaa julistaa haukkuen pystyyn ihmiset joilta ei löydy keskustan jäsenkirjaa perstaskusta?? Vaikka itse ovat sen pahimpia vihollisia?

• Anonyymi

kyllä mä päästän paskasen naurun sitte ku yhen keskustan miesehokkaan isä jää kiinni tempuistaan

• Anonyymi

Keskustan?

• Anonyymi

jäämme oottaan,,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1556
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1403
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1242
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      962
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      177
      865
    Aihe