Tai ihan kenet vaan jos olisin vapaa sulle
Jättäisit sen heti
12
290
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikka olet vapaa, et voi edes pyytää minua treffeille. Niin ei.
- Anonyymi
Voit sano niille muille treffikumppaneille että mulla on yksi muutaman vuoden etäsuhde meneillään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit sano niille muille treffikumppaneille että mulla on yksi muutaman vuoden etäsuhde meneillään.
En usko että ottaisi kovin hyvin vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et oon tosi rakastunut siihen naiseen ja jätän heti ku sillä on mahdollisuus olla mun kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et oon tosi rakastunut siihen naiseen ja jätän heti ku sillä on mahdollisuus olla mun kanssa.
Eiks vaan
- Anonyymi
Kyllä
N- M
Itseäni Vanhemmalle miehelle- Anonyymi
Avioliittoon ei ole kunnossa, joten laita merkkejä että tiedän. Olen valmis
- Anonyymi
Eli Vee miehelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli Vee miehelle?
Ei🤔 vaan tietenkin J
- Anonyymi
Damn right.
- Anonyymi
Nykyään se pitää vielä paikkansa hänen kohdallaan, mutta ikuisesti sitä ei voi luvata. Joskus vielä rakastun ehkä uudestaan. Eikä kannata omia tätä, koska hän ei pidä minusta.
- Anonyymi
En jättäisi naistani koskaan vuoksesi, ja tiedät sen. Hän on ollut rakas ja tärkeä minulle vuosia, sinä et.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465911Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki583426- 1862749
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t122634mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132299- 312218
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/181997- 181755
- 1481389
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2791296