Ikä lyö leimansa!

Anonyymi-ap

Minun 6v. Nuorempaa vaimoa,luulla minua vanhemmaksi!

16

172

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ikäkin on katsojan silmissä. Toinen näkee jonkun pajon nuorempana,toinen sen saman paljon vanhempana ja kolmas arvaa iän oikein. tähänkään ei ole olemassa mitään faktaa. Joten turha ylpeily pois!

• Anonyymi

Erilailla leimaa vuodet!

• Anonyymi

Elämä on kovaa, välillä....öh.

• Anonyymi

Onneksi rajallinen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi rajallinen!

Se on totta. Ainakin vielä.

• Anonyymi

Miehet yleensä pysyy nuoremman näkösenä koko ikänsä kuin saman ikänen vaimonsa, naiset vanhenee naamastaan jostain syystä nopeemmin vanhan näköseksi,

sille ny ei voi mitään,
      vaikka vaimosi on sinua kuusivuotta nuorempi hän näyttää sinua kymmenen vuotta vanhemmalta, niin se vaan on .

• Anonyymi

Olen kylläkin huomannut aivan päinvastaisesti, jokainen vanhempi pariskunta joka tulee vastaan on mies paljon vanhemman näköinen olemukseltaan. Lähes poikkeuksetta näin.

• Anonyymi

Älä paasaa pashkaa ja potaskaa, täyttä soopaa.

• Anonyymi

Minä valitsin 25 vuotiaana sellaisen "työ kirveellä tehdyn näköisen" vaimon. Hän ei ole paljoa vanhentunut ja nyt lähes 80 v on kyllä alta 60v näköinen. Yksi syy nuoruuteen lienee, kun hän ei ole koskaan rasvannut, meikannut tms. Eikä kulkenut avonaisilla vaatteilla. mistään ei ole kipuja, eikä paikat särje.

Minun ennen avioitumista olleita muutaman kuukauden mittaisia seurustelu kaveria , on jo 5 kuollut joista 4 kuoli sairauteen alta 70v. He olivat 6-8 v nuorempia, eli olisin leski jos olisin heistä jonkun saanut.
      Yksi 2 vuotta minua vanhempi on vielä hyvissä voimissaan ja aktiivinen.

• Anonyymi

Sukulaisista näkee millainen tulee vanhana!

• Anonyymi

Ei välttämättä. Meirän muori sanoi eilen, että "naama on kuin perunapelto", siis omansa, ryppyinen. Omani ei ole.

• Anonyymi

....tai sitten ei. Minua luullaan aina 10 vuotta ikääni nuoremmaksi. Olen tosin aina ollut ikääni nuoremman näköinen, vielä lähes 3-kymppisenä ravintolaan mennessä minulta kysyttiin paperit.

• Anonyymi

Minulta kysyttiin viimeksi kun olin menossa +50 discoon ja olin silloin jo +65 :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulta kysyttiin viimeksi kun olin menossa 50 discoon ja olin silloin jo 65 :D

Olen kerran ollut 50+ discossa ja silloin siellä kysyttiin kaikilta paperit.

• Anonyymi

Eikö kuitenkin kakarat pelkää kirveellä veistettyämmää?

• Anonyymi

Muorit on vielä kasikymmisinä melkoisia kullihaukkoja,notta kehu siinä äijä sitten itteäs.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      183
      2294
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      172
      2040
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      44
      1983
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      128
      1670
    5. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      66
      1612
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      193
      1519
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1241
    8. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      32
      1134
    9. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      80
      1120
    10. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1083
    Aihe