Minun 6v. Nuorempaa vaimoa,luulla minua vanhemmaksi!
Ikä lyö leimansa!
16
172
Vastaukset
- Anonyymi
Ikäkin on katsojan silmissä. Toinen näkee jonkun pajon nuorempana,toinen sen saman paljon vanhempana ja kolmas arvaa iän oikein. tähänkään ei ole olemassa mitään faktaa. Joten turha ylpeily pois!
- Anonyymi
Erilailla leimaa vuodet!
- Anonyymi
Elämä on kovaa, välillä....öh.
- Anonyymi
Onneksi rajallinen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi rajallinen!
Se on totta. Ainakin vielä.
- Anonyymi
Miehet yleensä pysyy nuoremman näkösenä koko ikänsä kuin saman ikänen vaimonsa, naiset vanhenee naamastaan jostain syystä nopeemmin vanhan näköseksi,
sille ny ei voi mitään,
vaikka vaimosi on sinua kuusivuotta nuorempi hän näyttää sinua kymmenen vuotta vanhemmalta, niin se vaan on .- Anonyymi
Olen kylläkin huomannut aivan päinvastaisesti, jokainen vanhempi pariskunta joka tulee vastaan on mies paljon vanhemman näköinen olemukseltaan. Lähes poikkeuksetta näin.
- Anonyymi
Älä paasaa pashkaa ja potaskaa, täyttä soopaa.
- Anonyymi
Minä valitsin 25 vuotiaana sellaisen "työ kirveellä tehdyn näköisen" vaimon. Hän ei ole paljoa vanhentunut ja nyt lähes 80 v on kyllä alta 60v näköinen. Yksi syy nuoruuteen lienee, kun hän ei ole koskaan rasvannut, meikannut tms. Eikä kulkenut avonaisilla vaatteilla. mistään ei ole kipuja, eikä paikat särje.
Minun ennen avioitumista olleita muutaman kuukauden mittaisia seurustelu kaveria , on jo 5 kuollut joista 4 kuoli sairauteen alta 70v. He olivat 6-8 v nuorempia, eli olisin leski jos olisin heistä jonkun saanut.
Yksi 2 vuotta minua vanhempi on vielä hyvissä voimissaan ja aktiivinen. - Anonyymi
Sukulaisista näkee millainen tulee vanhana!
- Anonyymi
Ei välttämättä. Meirän muori sanoi eilen, että "naama on kuin perunapelto", siis omansa, ryppyinen. Omani ei ole.
- Anonyymi
....tai sitten ei. Minua luullaan aina 10 vuotta ikääni nuoremmaksi. Olen tosin aina ollut ikääni nuoremman näköinen, vielä lähes 3-kymppisenä ravintolaan mennessä minulta kysyttiin paperit.
- Anonyymi
Minulta kysyttiin viimeksi kun olin menossa +50 discoon ja olin silloin jo +65 :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulta kysyttiin viimeksi kun olin menossa 50 discoon ja olin silloin jo 65 :D
Olen kerran ollut 50+ discossa ja silloin siellä kysyttiin kaikilta paperit.
- Anonyymi
Eikö kuitenkin kakarat pelkää kirveellä veistettyämmää?
- Anonyymi
Muorit on vielä kasikymmisinä melkoisia kullihaukkoja,notta kehu siinä äijä sitten itteäs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832294
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722040Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441983- 1281670
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia661612Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1931519Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771241Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321134Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni801120- 711083