nyt tiedän miks. rakkaudelle
Mun piti löytää sut
25
553
Vastaukset
- Anonyymi
No miks?
- Anonyymi
Yks leikki jossa etsitään jumalan lapselle sopivaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yks leikki jossa etsitään jumalan lapselle sopivaa.
Eik se ole Jeesus tai jesus- nimi silloin. Samaistuminen on aina hyvästä, kun tavoitellaan ihannetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eik se ole Jeesus tai jesus- nimi silloin. Samaistuminen on aina hyvästä, kun tavoitellaan ihannetta.
Jeesus ei tuu koskaan paljastamaan että on täällä, eikä kannata opetuslastenkaan, se vaino viime tulemisella oli liikaa, näin ne sanoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ei tuu koskaan paljastamaan että on täällä, eikä kannata opetuslastenkaan, se vaino viime tulemisella oli liikaa, näin ne sanoo.
Sen muistan, et Pietari oli kalamiehiä. Onko vieläkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen muistan, et Pietari oli kalamiehiä. Onko vieläkin?
Uudesta Pietarista on hyvin vähän tietoo, vielä.
- Anonyymi
niin mäkin. siihen se menis kostuin heti.
- Anonyymi
yök.säälittävää!sairasta.
- Anonyymi
Tietysti ❤️
- Anonyymi
Huomasin, häivyn nyt muihin puuhiin ❤️
- Anonyymi
Minä tiedän. 💔 Minä olin oppitunti, jonka tarkoitus oli opettaa kuka olet ja mitä haluat.
- Anonyymi
Just näin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin!
Ei kovin kivaa sille oppitunnille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kovin kivaa sille oppitunnille.
Jälkeenpäin naurattanu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jälkeenpäin naurattanu.
Mua ei vielä naurata...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua ei vielä naurata...
No ei enää naurata.kova ikävä on.ihanat 5 viikkoa oli.❤️🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua ei vielä naurata...
Meen aika nopeeta huumoriin kun ei näistä oppitunteja muuten jaksa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meen aika nopeeta huumoriin kun ei näistä oppitunteja muuten jaksa.
En oo huomannut tätä, mutta näin tää keskustelu olisi voinut meillä mennä❤️
- Anonyymi
Minulle kukaan ei ainakaan ole ollut mikään oppitunti, vaikka jotkut niin varmasti haluaisivatkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle kukaan ei ainakaan ole ollut mikään oppitunti, vaikka jotkut niin varmasti haluaisivatkin.
Sama!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama!
☺️☺️
Anonyymi kirjoitti:
No ei enää naurata.kova ikävä on.ihanat 5 viikkoa oli.❤️🩷
Niin olikin mies❤️
- Anonyymi
Siis etkö halua katsoa mitä edessä päin on ? Tuntuis tosi pahalta ja mun sydän särkyis, jos et edes haluaisi yrittää jatkaa tätä meidän juttua 💓
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 906352
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303803törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283170Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701726- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11956Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859