Miksi suurin osa naisista vetää kulmakarvansa tavalla tai toisella vinosti ylöspäin kaartuviksi vaikka heillä luonnolliset kulmakarvat olisivatkin kohtuu vaakatasoon suuntaiset.
Voimakkaasti ylöspäin vinot kulmakarvat tekee naisesta aggressiivisen näköiseksi.
Itse tykkään naisten ulkonäöstä silloin kun kulmakarvat ovat lähes suoraan sivuille ja vain hieman kaarevat.
Tämä on yksi merkittävä seikka kun olen tutkaillut niiden naisten kasvojen piirteitä jotka minua miellyttää.
Naiset nuo!!!
34
494
Vastaukset
- Anonyymi
hyvä näyttää vihaselt näin me skipataan lässyttäjä vaali miehet
- Anonyymi
Itse muotoilen kulmani tavalla, joka miellyttää omaa silmääni. Minulle on varsin yhdentekevää mistä joku muu tykkää.
- Anonyymi
Tässäpä se totuus!
- Anonyymi
Kullakin oma persoonallinen valintansa, joka ei kuulu muille.
- Anonyymi
Juuri ennen reissua kävin kosmetologilla. Tosi tarkka oon kulmien kanssa. Haluan pitää ne luonnollisena. Hyvin aapee on kattonut miten muotoilu vaikuttaa ilmeeseen. Toinen ääripää on oikein kynityt.
- Anonyymi
Samaa mieltä, että on hyvä jos näyttää vihaiselta. Miesten takia siis. Vaikka ei se ole tarpeeksi auttanut. Itselläni on just tollaset kulmakarvat luonnostaan, mikä on hyvä ettei tartte piirtää kokonaan uutta muotoa.
- Anonyymi
Mäkin jäin tuossa miettimään, että mistä aloittaja tietää millaiset luonnolliset kulmakarvat kenelläkin vastaantulijalla on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin jäin tuossa miettimään, että mistä aloittaja tietää millaiset luonnolliset kulmakarvat kenelläkin vastaantulijalla on?
Niin, saahan se vähän miettimään... 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus ne näkyy, ne luonnolliset.
- Anonyymi
Ihan kauheeta, niinkuin jos o luomii paljo kasvoilla. 7
- Anonyymi
Yök 🤢
- Anonyymi
Lapsi, menehän nyt häpeämään peilin eteen ihan kaikkea mitä naamastasi löydät. Mieti siinä samalla kaikki muu mihin et itsessäsi ole tyytyväinen ja mikä hävettää. Teinejähän hävettää itsessään ihan kaikki. Sitten kun kasvat aikuideksi, niin huomaat, että ei jollain luomella ole mitään merkitystä. Paitsi jos se on melanoona.
- Anonyymi
Ihan naurettavaa sontaa pitäs niitata
- Anonyymi
Tänä päivänä on muodissa mikrobleidata kulmakarvat. Kaikki tekijät eivät ole kovin taidokkaita, joten valitettavasti kaduillamme kävelee myös Angry Birds-naisia.
- Anonyymi
😹.
Jokainen laittaa tai meikkaa kulmansa kuten itse haluaa, kunhan omaan silmään näyttää hyvältä. Ei kiinnosta, mitä joku muu on niistä mieltä.
- Anonyymi
Palstasetä modifioitui jälleen prinsessaks😇
- Anonyymi
Näillä naisilla ei ole siis haku päällä, tiedoksi sitten vaan. He ovat niitä itseriittoisia joilla ei sydämeen mahdu kuin yksi ämmä, he itse.
- Anonyymi
Perusoletus on, että kenelläkään ei ole "haku päällä". Siitä on hyvä lähteä.
- Anonyymi
Mielenkiintoinen teoria pelkistä kulmakarvoista.
- Anonyymi
Koska olen cruella devil
- Anonyymi
Pitäisköhän jatkos vältää vihaisen näköisyyttä
Ettei just ne joiden ei pidä lähestyä mua lähesty.
Pohdin asiaa noin niiku ohimenen ja omaa meikkaustyyliakin miettien
Et olisiko syytä vähä miettiä😄 - Anonyymi
Kysy naisilta.
- Anonyymi
Minulla menee kyllä ihan luonnostaan ne niin. Toki niihin vähän väriä pistän. En ala niitä kenenkään takia viivaksi muuttamaan.
- Anonyymi
Minusta ainakin tuntuu että pitäisi olla tosi kaunis luonnostaan, jotta suorat viivat kulmakarvoina näyttäisivät hyvältä. Jos kasvoissa on paljon pehmeyttä ja roikkuvuutta niin sellaiset korkeat kulmakarvat tuovat edes vähän ryhtiä tai jotain...
- Anonyymi
En tarkoittanut suoria vaan vaakatasossa olevia kaarevia kulmakarvoja.
Korkeintaan hiukan nousevia mitta joillakin on hyvin jyrkästi ylöspäin nousevat, se on ihan ok heille itselleen. Sanoin vain mielipiteeni että he näyttävät silloin vihaisilta, toki saavat näyttääkin.
Itse siis tykkään basic
- Anonyymi
Kulmakarvojen muotoilussakin on muoti-ilmiöitä. Moni on viimeisen 10 vuoden aikana opetellut maalaamaan itselleen kuvaamasi kaltaiset palkkimaiset kulmakarvat, kun kaikki muutkin, instassa ja silleen. Moni myös tatuoinut kosmetologilla sellaiset.
Nyt ne alkavat mennä pois muodista ja näyttää vanhanaikaisilta. Katsotaan moniko jättää kulmat piirtämättä vastedes, kun uudet trendit ottavat vallan. - Anonyymi
He pelasivat liikaa angry birdsiä.
- Anonyymi
Oletpa ulkokultainen. Vedät piirut jostain kulmakarvoista. Voi hyvää päivää pahvi🤷♀️
- Anonyymi
Kulmakarvojen on tarkoitus suojata silmiä. Siksi ne myötäilevät aika hyvin silmän kaarta. Sisäkulmasta alkavat alempaa ja ulkoreunasta laskevat hieman.
Miksikö meikkaavat tai mikrobladingilla laittavat kulmat vinoon? Kauneus on katsojan silmissä. Ei voi sanoa, että suurin osa laittaa kulmansa noin. Mutta jotkut. Typerältähän ne omaan silmäänikin näyttävät, mutta suotakoon se heille. Ei kaikkia pysty miellyttämään millään. Eikä ole tarvitsekaan.. - Anonyymi
Mies kommentoi naisten ulkonäössä jotakin epäluonnollista. Nainen tulee perässä kommentoimaan, kuinka luonnollisen kaunis hän on. Tämäkin dilemma on niin nähty 🤮🤧
- Anonyymi
Kauneus tuleekin sisältä❣️💫
- Anonyymi
Näin myös oletan 🤔
- Anonyymi
Minä en ainakaan vedä en edes osaisi alkaa kikkailemaan niin, lopputulos vois olla aika huvittava. 🙈😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856304
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283150Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691706- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859