Rakkaus on.
Se ei ole mitään epämääräistä.
Se on iholla, mielessä, kaikkialla ja koko ajan.
Sitä ei voi mitata, koska se on ääretön.
Mitä sinun rakkautesi on?
Ehdottomasti
11
671
Vastaukset
- Anonyymi
Unelma olla ihmisen kanssa kenestä välittää yhtä paljon kuin itsestään.
Yhdessä olisimme suurempaa kuin erillään.- Anonyymi
Näin on!
Miten varmistun siitä, että olet hän?
Ja kuinka hän saa tietää, kuka minä olen?
- Anonyymi
Minusta me olisimme yhdessä hyvä tiimi. Minä haluaisin oppia tietämään kuinka katsot maailmaa. Haluaisin tietää sinusta kaiken. Tunnut mahtavalla tyypiltä. Oppisin samalla itsestänikin aina uutta vain sinun juttujasi kuunnellen. Sinulla olisi paljon annettavaa maailmalle. Olet fiksu, ymmärtäväinen ja myös hyvin seksikäs joten sekin puoli olisi kunnossa. Kaipaan sinua ja toivon että näkisimme pian. Minulla on tosin onneksi malttia odottaa. Uskon että asiat loksahtaa paikoillaan ja että kaikki päättyy hyvin. Pidä huolta itsestäsi. Love 💓
- Anonyymi
Tämä on niin totta.
Pitää olla melko paljon elämänkokemusta, että ymmärtää mitä rakkaus on ja ennen kaikkea mitä se ei ole ja mitä sen puute aiheuttaa.
Tunnen vain yhden ihmisen, joka on vielä omistautuneempi asialle kuin minä.
Kova ikävä on ollut, onneksi vielä kohtaamme.- Anonyymi
Toi yllä oli miehelle H 💓💓💓
- Anonyymi
Että olisi maailman rakkain. Ja vice versa.
Elämä on silloin melko huoletonta, toki menetyksen pelko aina leijailee- Anonyymi
Pois turhat pelot. Nautin vain onnen tunteesta. On luja luottamus että kaikki onnaa tällä kertaa 💓💓💓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pois turhat pelot. Nautin vain onnen tunteesta. On luja luottamus että kaikki onnaa tällä kertaa 💓💓💓
Noin on hyvä ajatella.
- Anonyymi
Se tuntuu koko kropassa. Ääretöntä on.❤️
- Anonyymi
Se tuntuu sydämessä. Sitä se on..
- Anonyymi
En tiedä, en ole vielä koskaan rakastanut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2056538Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p2774465"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1423585Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1103393Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m573382Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492866Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2482502Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.752427- 252366
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1011941