Savonlinnalaiset Sanoivat Paikallisbussiksi Onnikkaisi Sähköbussien Lempinimeksi Onnikka
Savonlinnalaiset Sanoivat Paikallisbussiksi Onnikkaisi Sähköbussien Lempinimeksi Onnikka
15
157
Vastaukset
- Anonyymi
- Anonyymi
KYLLÄ
- Anonyymi
ONNIKAT
- Anonyymi
ENNEN SANOI SINIKAKSI
- Anonyymi
UOTILAN VANHAT SINIKKAT ENNEN
- Anonyymi
Ketjun aloittajan on pakko olla kirjoituksen kieliasusta päätellen mikkeliläinen.
Hän on myös luonnollisesti homo.- Anonyymi
Älkääpä haukkuko vilkoa
- Anonyymi
Onnikoita oli Oulussa, ehkä on vieläkin - en tiedä. Enivei, Oulussa asunut isoäitini puhui aina Onnikoista.
Nuoruudessani Savinlinnassa oli Sinikoita, nykyään taitaa olla vaan busseja?- Anonyymi
Kaupunkilinjoilla liikkui aikoinaan vain Uotilan sinisiä busseja, varmaankin siitä lempinimi Sinikka.
Milloin Sinikat katosivat, sitä en tiedä koska muutin muualle 1980 paikkeilla.
Silloin joskus kolmosellakin pääsi kotiin vielä iltamyöhällä (myös viikonloppuisin).
- Anonyymi
Uudet kaasukäyttöiset linja-automme ovat parhaillaan valmistumassa Pitäisi Saada Myös Savonlinnan Paikallisliikentseen 1.1,2026 2,1,2026 ALKAEN UUDET KAASUBUSSIT Savonlinnaan Paikallisliikenteen Kalustoksi Keltaisen Volvo Sähköbussien Varten Vara-autoksi
- Anonyymi
Kaupunkilinjoilla liikkui aikoinaan vain Uotilan sinisiä busseja, varmaankin siitä lempinimi Sinikka.
Milloin Sinikat katosivat, sitä en tiedä koska muutin muualle 1980 paikkeilla.
Silloin joskus kolmosellakin pääsi kotiin vielä iltamyöhällä (myös viikonloppuisin). - Anonyymi
05 MAM-391 PITÄISI SAADA TAKAISIN VANHA SINIKKA BUSSI LINJURI KULKEMAAN SAVONLINNAN PAIKKURIA TAKAISIN AJOIHIN 2026-2027 SUNNITELMAAN TEKEMÄÄN BUSSIN TILAUKSET
- Anonyymi
Vilko Toivoisi VANHAA LINJAA 3A PALAUTUSTA SAVONLINNAN PAIKALLISLIIKENTSEEN HAKATSULTA KESKUSTAAN JA TAKAISIN HAKANMÄELLE VANHA LINJA 3A HYVÄ PALAUTTAA SAVONLINNAAN
- Anonyymi
Leyland Leopard PSU3C-2L (7602940)/Lahti 20 (658/1524/17377), 4/1978, 38 ip+29 sp+kuski, entinen V. Uotila 14. SINIKKA PITÄISI SAADA NOPEISI TAKAISIN PAIKALLISLIIKENTSEEN
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222