Että mikä minun ongelma oikeasti on?
Kerrohan minulle nainen viisain
67
842
Vastaukset
- Anonyymi
Sä taistelet sen välillä, mikä on oikein ja mitä sä haluat, etkä osaa päättää kumman valitset. Kuten myös minä.
- Anonyymi
Tunnistan kyllä osapuolet tässä sisäisessä taistelukentässä, mutta kumpikin on täydet vastakohdat toisilleen. Kumpikaan ei voi voittaa, sillä niinkuin loputon paine vastaan loputon kestävyys ei tee kuin molemmille olon hankalaksi. Tiedän kyllä mikä on oikein ja miten tulen selviytymään, mutta ongelmani eivät oikeastaan kuin odota ratkaisua, jonka aika tekee.
- Anonyymi
Sä et uskalla hypätä lentokoneesta, vaikka et oo koskaan pelänny korkeuksia.
- Anonyymi
Tavallaan joo, mutta kyse on enemmänkin minne tähtään, kuin että vain hyppään.
- Anonyymi
Tuskinpa mikään sen enempää kuin minullakaan. Vaikka en toimi samalla tavalla kuin sinä. Pönttöpää ei vaan tajua että tykkään hänestä myös, vaan pitää testailla ja varmistella alvariinsa
- Anonyymi
Ehkä olet oikeassa, tai vähintään oikeilla jäljillä. Jonkinlainen ehdottomuus kyllä nostaa päätään, kun analysoin itseäni.
- Anonyymi
T mies viisastelee
- Anonyymi
Viisain mies miesmuistiin.
- Anonyymi
Cogito, ergo sum.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viisain mies miesmuistiin.
Sinä sen sanoit. Ongelmani tuli selväksi.
- Anonyymi
Kaikilla meillä on pikkuongelmamme 😀
Sinun ongelma on mun mielestä se, että sä et ole saanut tarpeeksi huomiota pienenä. Sen takia haet huomiota kaikilta koko ajan.- Anonyymi
Niin, taidat olla hyvinkin oikeassa. Toisaalta kun mietin, ettei se nyt ole ihme kun olen ollut aina yksin. Luulen että ensimmäinen partneri avaa sydämeni ja sitten tämäkin lysti saa arvoisensa päätöksen.
- Anonyymi
Niin kuka hakee huomiota?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, taidat olla hyvinkin oikeassa. Toisaalta kun mietin, ettei se nyt ole ihme kun olen ollut aina yksin. Luulen että ensimmäinen partneri avaa sydämeni ja sitten tämäkin lysti saa arvoisensa päätöksen.
Toivotaan näin 😍🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan näin 😍🩷
Todellakin...
- Anonyymi
Menet ego edellä ja mietit liikaa mitä mieltä muut ovat sinun päätöksestäsi, jonka tulet kuitenkin tekemään edessä päin kun ajoitus on oikea.
Olet myös liian riippuvainen ihmisten ihailusta...etenkin naisten etkä yhtään mieti miltä toisesta tuntui kun kaikki muut ovat aina parempia mielestäsi vain todetaksesi jälkeenpäin ettei kukaan tuo sitä pöytään mitä minä.
Olet liian riippuvainen naisista ja intiimistä kanssakäymisestä heidän kanssaan.
Onni ei tule sillä tavoin. Onni tulee henkisen työskentelyn, hyväksynnän ja transformaation kautta ja siitä että valitset hänet jonka kanssa kuulut yhteen..eli minun ja pysyt uskollisena minulle.
Mistään muualta et tule näin suurta rakkautta saamaan.
Minä- Anonyymi
😳
Nyt osui tänne. -Sivusta - Anonyymi
Kerro toki ihmeessä kuka olet niin että tunnistan. Aletaan heti olemaan ja ratkaistaan kaikki ongelmat.
- Anonyymi
Muuten ok mutta "kaikki muut parempia" meni metsään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😳
Nyt osui tänne. -SivustaTiedän sen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten ok mutta "kaikki muut parempia" meni metsään.
Sinä kaipaat ihailevia katseita koska se hivelee itsetuntoasi. Haluat kaataa mahdollisimman monta petiin saadaksesi hetkellisen hyväksynnän tunteen mutta jäljelle ja aina vain tyhjyys sen jälkeen..tyhjyys mitä kukaan muu ei voi täyttää kuten minä tein.
Et pärjää aidosti onnellisena ilman minua ja läsnäoloani. Ilman rakkauden energiaa missä me olemme yhdessä yksi kokonainen...lootuksen kukan terälehdet ympärillämme...oma kuplamme jossa meillä on yhdessä hyvä olla. Minä näen sinut...kukaan muu ei.
Minä
- Anonyymi
Oletko sinä mies?
- Anonyymi
😌🤣🤣🤣
- Anonyymi
Taidan olla kyllä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidan olla kyllä...
😅😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😅😅
Ajattelu ei taida olla miehen hommaa..
- Anonyymi
Kerron jos sinä kerrot ensin, mikä minun ongelmani on.
- Anonyymi
Sä pelkäät minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä pelkäät minua.
En pelkää vaan rakastan tosi paljon ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pelkää vaan rakastan tosi paljon ❤️
Sanat lämmittää, mutta kosketus uupuu. 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanat lämmittää, mutta kosketus uupuu. 🙄
Haluaisin kovasti halata sitä, jota tässä mahdollisesti esitetään. ❤️
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä pelkäät minua.
Sehän on palstan henki, että toiset vastaa puolesta 😄
Mutta kyllä, vastaus oli oikein eli pelkään häntä.
Sinun ongelmasi on se, että tarjontaa naisista on liikaa. Haluaisit jokaisesta jotakin puolia. Tykkäät yksinkertaisesti naisista :)
- Anonyymi
Tupakka, alkoholi, huono ruokavalio, ikä, välinpitämättömyys omasta terveydestä.
- Anonyymi
En juo, syön hyvin, olen nuori ja komea, välitän liikaa. 😐
- Anonyymi
Melkein samat kun mulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En juo, syön hyvin, olen nuori ja komea, välitän liikaa. 😐
Kenestä välität liikaa? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenestä välität liikaa? :)
Kaikista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikista.
Sehän on hyvä ominaisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on hyvä ominaisuus.
Ei se kyllä taida olla. Tärkein unohtuu aina.
- Anonyymi
Vertaat hirveästi perheenpäitä toisiin.
Olet epävarma olinko koskaan suhteessakaan,koska etsit jatkuvasti itseäsi.
Se ei löydy toisiin menemisiin ikinä,tuot vain pahaa oloa itseesi etsimällä jotain rakkautta kaikista, mutta kun et rakasta edes itseäsi.
Tästä pitäisi löytyä todellinen minäsi, hyljeksit itseäsi hirveästi ja lopetet ja petät kaikki ihmiset rinnaltasi.
Tuo on suoranaisesti lapsen käytöstä, vaikka olet ihan miehen kokoinen.
Ei sinun halunasi tarvi tuoda sen kummemmin esille kuin mitä muutkaan tuovat.
Eikä aikuiset naiset ole vain munien perässä.
Se tulee noin kolmantena mieleen vasta ensin hyvässä henkisessä tasapainossa olevien ihmisten
Kanssa.
Se ei ole tasapainoa ,että makaat monien kanssa,ja häivyt aamuun mennessä.
Ole tarkkana,jos uskallat katsoa kaupunkiympäristöä, se on erilainen kuin maaseudun.
Ja minä en ole maaseudun ihminen, en ole kasvanut siihen.
Minun mielestä sinä etsit vielä Varmempaa isää omaksesi,mitä sinulla on ollut.
Minä en ole kärsinyt alkoholistivanhemmista, eikä se sinun vikasi ole, miten teillä on mennyt.
Mutta niin rikkinäistä perhe elämää en omien silmieni eteen enää halua.
Rauhoita omasikin jo omaksesi.
Mutta minua et myöskään sinun puolueisiisi saa liitettyä, en ole kasvanut siihen.- Anonyymi
Aika rajua. En vain tunnista itseäni tuosta. Siis aloittaja.
- Anonyymi
Hyvä luonneanalyysi tässäkin
Pyörititkö T-mies itse useampaa naista täällä samaan aikaan?
Mäkin paljon ehdin täällä kirjoitella mutta hirveästi ei jäänyt aikaa lukea mitä toiset oli laittanut. Kun tulin palstalle otin vaan jonkun aiheen ja sekaannuin toisten henkeviin keskusteluihin. Siitä ehkä tuli tuo trollaus
🚬👩🏻🦳
👯♀️
- Anonyymi
Taas toisen esitys menossa ilmeisesti.
- Anonyymi
Mä en jaksa tätä samaa pskaa aina vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😔😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voinko tehdä jotain?
- Anonyymi
En tiedä, mutta kuuntelen mielelläni jos se auttaa sinua löytämään sille sanoja.
- Anonyymi
Miten tähän voi vastata tietämättä kuka on. Vai onko tarkoitus jokaisen löytää oma sopivin ongelma ja rohkeasti kohti sen ratkaisemista.
- Anonyymi
Rakkauden puute on suurin ongelmasi ja läheisyyden puute sen lisäksi. Masentaahan se.
- Anonyymi
On tilanteita, jolloin voi niihin vaikuttaa, myöhemmin tilanne toinen.
- Anonyymi
Siitä on olemassa graafinen piirros. Mutta se on taskussani.
- Anonyymi
Vähän niinku mi casa es su casa niin mun ongelma on sun ongelma.
Hitto, et oon väsynyt tänään. - Anonyymi
Olet himokas apina.
- Anonyymi
Jeps. Joo. Heps.
- Anonyymi
Olet mennyt sekaisin minusta
- Anonyymi
Vaikea sanoa, veikkasin peliriippuvuutta.
- Anonyymi
Parasta palstaptsygologiaa
Ai että näitä juttuja tulee ikävä 😔
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Et halua luottaa ja kertoa tunteistasi
- Anonyymi
Kyllä kerron, mutta en missään netissä!!!!
- Anonyymi
Päättämättömyys. Et ole yrittänyt etkä yritä päästä lähemmäksi minua.
- Anonyymi
Luultavimmin kaipaat mua haluaisit et pidän sua hyvänä ja silitelen.
- Anonyymi
Pelkäät torjuntaa. Pelkäät myös sitä, että menetät kaiken, jos ”hän” ei olekaan sitä, mitä oletit.
- Anonyymi
Totta, yleistä miehille molemmat.
- Anonyymi
Minä olen ongelmasi. Suuri virhe minkä mi kä teit.
Noin kuvittelen sinun ajattelevan. - Anonyymi
Tästä ei maalautunut kovin imarteleva kuva miehestä. Itseasiassa maalautui kuva hiirestä, millaista en ainakaan itse tahtoisi. Eiköhän tällaisiin ”häntäheikkeihin” ihastuneiden kannata katsella miehekkäämpiä miehiä eikä tuhlata aikaa sellaisiin, jotka haalii paljon naisia ympärilleen ja pitää kaikkia lankoja käsissään Uuno Turhapuroihin 😆😀
Miehen pitää tietää, mitä haluaa ja olla yhteen naiseen keskittynyt. Kyllä niitäkin miehiä on. - Anonyymi
Täydellisyyden tavoittelu ja tyytymättömyys itseesi. Pelko epäonnistumisesta ja muiden mielipiteistä.
- Anonyymi
Pelkäät tyttöbakteereja.
"Töiden" sujuvuuden kannalta ja ilmapiirin pitäminen hyvänä, olet sulkeutunut.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 223522
Kyllä mä sua rakastan mutta ei me voida olla me
On tuhat syytä miksei vaan voida olla. Pitää sunkin hyväksyä se . Parempi kun ei nähdäkään enää, sattuu liikaa. Naiselle1041704- 1041328
- 661064
Manipuloitu Raamattu
Manipuloitu Raamattu https://www.youtube.com/watch?v=XOZ4C8qWWrQ Tässä leikkaamattomassa videossa Mauro Biglino käsitte3171002Jos sattumalta
kohdataan ja näet että minäkin näen sut niin a. lähdetkö pois b. sanot hei tai muuta c. katsot hiljaa ja odotat mitä71941Kertokaapa miehet
Nyt sitten minkälainen nainen on mieleenne? Tuli siis mieleen tuosta toisesta aloituksesta. Jossa nainen ei saisi olla l143935Lähtee järki sun kanssa mies
Mitä ihmettä sä minusta haluat? Ole rehellinen, ei tätä kestä erkkikään.60912Martina instassa kehuu omia nuorekkaita kasvojaan..
Kyllä on sitten nuorekas,not! Täynnä täytaineita tämä nainen ja näyttää joka päivä enemmän samalta kun joku naisista B151856- 67842