Että meidän välillä tulee olemaan enää yhtään mitään. Toisaalta jos et täällä ole, niin et ole kuvitellutkaan, ja jos olet, niin unohda ja jatka m*lkun uittamista siellä mihin tähänkin asti.
Turha kuvitella herra ristiriita
26
611
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, ... .
- Anonyymi
Niinpä. Tämä ei ole mikään lomaosake johon palailla aina kun siltä tuntuu ja jos tuntuu ja jos on "kasvanut ihmisenä"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Tämä ei ole mikään lomaosake johon palailla aina kun siltä tuntuu ja jos tuntuu ja jos on "kasvanut ihmisenä"
On kasvettu molemmat😘
- Anonyymi
Olen ollut koko tämänajan uskollinen sinulle. Nyt sain varmaan luvan mennä eteenpäin sitten kun siihen pystyn. Harmillista jos ajattelet että kulkisin siellä sun täällä "uittohommissa" On meillä ollut vähän hankalaa ja vikaa on minussa aika tavallakin ollut. Älä kuitenkaan ajattele minua tavattoman pahalla olihan meillä kivaakin joskus ja pohdiskelevia ja mielenkiintoisia keskusteluja.
- Anonyymi
Vähän hankalaa.. Joo mene eteenpäin vaan
- Anonyymi
Nyt leipäläpi kiinni ja se häpyluukku kans hetkeksi :)
- Anonyymi
Mmies, älä enää soittele
- Anonyymi
Ja vaihteeksi taas kylmää.
- Anonyymi
Avaimet voit jättää pöydälle ensi viikolla
- Anonyymi
En usko että luulet tän olevan multa.
- Anonyymi
Mulla on luulotauti todettu ja lääkkeet loppu, so :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ota lääkkeesi ja äkkiä!vai soitetaanko valkotakkisille?Herätkää !!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot tainnut ite kirjoittaa :D
- Anonyymi
En tiedä miten olen näin jäänyt koukkuun tänne mutta uskon selviäväni tästä. Jos ajattelet, että olen kadonnut yhtäkkiä, niin olen vain jatkanut elämää.
- Anonyymi
Ei kiinnosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta
Niin sepä juuri 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sepä juuri 😄
Huijaa itseäs lisää
- Anonyymi
Pitää mun oikeasti kantaa kaikki menneisyyden haamut mukana koko elämän ja toiset elää ja menee.
- Anonyymi
Aamen.
- Anonyymi
Ei ollut multa aloitus. Joku muu yrittää vikitellä sinua ja menet siihen kuin halpaan makkaraan 🤨🤭😅
- Anonyymi
Aha, no ei osu eikä uppoa.
- Anonyymi
Eipä
- Anonyymi
Jaahas
- Anonyymi
Tämä ei ole sitten minulta. Varmaan tiesitkin jo.
- Anonyymi
Pätee edelleen
- Anonyymi
Hmm...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1507870Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?1007310Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit317202Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t216838Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht26526Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t756374Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv236104Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1126062Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?475478Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa845380