Lähtee järki sun kanssa mies

Anonyymi-ap

Mitä ihmettä sä minusta haluat? Ole rehellinen, ei tätä kestä erkkikään.

62

1319

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Odotan, että muutat mielesi siitä mitä sanoit 🙃

• Anonyymi

Olen sanonut aika paljon 😂

• Anonyymi

Jotain tunnisteita?

• Anonyymi

2007

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2007

Ei liity tähän

• Anonyymi

Mitäköhän minä haluan. Varmaan vaikea arvata... 😋

• Anonyymi

Tötterön

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tötterön

Mustikkapiirakan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mustikkapiirakan.

Syksyllä leivotaan sitten

• Anonyymi

Lasketella

• Anonyymi

Minuthan se haluaa, mutta ei vaan myönnä 😇

• Anonyymi

No en halua homoista mitään.

• Anonyymi

Ethän muuten kirjoittaisi.

• Anonyymi

En minä halua mitään. Älä välitä minusta, minulla on vain joku mielenhäiriö.

• Anonyymi

En muuta kuin elämänkumppanin, rakastajan ja parhaan ystävän.

• Anonyymi

🤝

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤝

Joko mennään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko mennään?

Kohti ääretöntä ja sen yli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohti ääretöntä ja sen yli

No niinpä🩷

• Anonyymi

Pitäisi asettua joten vaimon paikka olisi hakusessa 🥰

• Anonyymi

sut

• Anonyymi

Samoin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin

Haluun sua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluun sua

Haluan että työnnyt sisääni kiusoitellen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommentoin nyt näin duunarina sivusta, kyllä onnistuu 😌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommentoin nyt näin duunarina sivusta, kyllä onnistuu 😌

Laita korvan taakse sitten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se sitten semmonen 3 päivän kiusoittelu ja sen jälkeen totaalikieltäytyminen, saa nähdä milloin sulta menee hermot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nopeasti vaan

• Anonyymi

Suoraan sanottuna haluan että minua ymmärretään ihmisenä.

• Anonyymi

noniin ja eka steppi

Poistu palstalta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

noniin ja eka steppi

Poistu palstalta

En.

• Anonyymi

Ymmärtääkö joku sua ihmisenä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärtääkö joku sua ihmisenä?

En tiedä. Kokemusta ikävistä ihmisistä.

• Anonyymi

Haluan tutustua suhun paremmin, vaikka tunnetaankin jo hyvin.
      Sun seurassa on hyvä olla, nautin joka hetkestä kun nähdään. Meillä on mukavasti samanlainen huumorintaju ja kaikki on vaan juuri oikealla tavalla, kun oot siinä.
      Olet upea nainen, aivan kaikin tavoin. Ja tiedät, että nautin muustakin kuin huumorista ja kivasta yhdessäolosta kanssasi.
      Haluaisin joskus vielä enemmänkin kuin koskettaa ohimennen. Ihan oikeasti.
      Haluaisin olla sulle hellä ja kaipaan myös itse hellyyttä, enkä halua ketään muuta kuin sinua. Olet ajatuksissani aamusta iltaan ja taidatkin tietää sen. ❤️

• Anonyymi

Me ollaan hänen kanssaan kyllä kosketeltu, ihan niitä syvimpiä sopukoita sekä fyysisesti että raivostuttavan henkisesti.

• Anonyymi

kyllä tässsä jotain on

• Anonyymi

Tää voisu sopia, mutta me ei ehkä olla koskettu ohimennen. Tai en muista. Luulisin, että muistaisin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä tässsä jotain on

On täffä jotain

• Anonyymi

Ihana ❤️

• Anonyymi

Säkin oot mun ajatuksissa koko ajan. Ai et ne silmät oli kauniit🩶

• Anonyymi

Olisi varmaan hyvä tutustua paremmin. Minä luulen, että hän mies ei ihastuneena muista mun huonoja puolia. Mä nautin myös siitä, kun ollaan samassa tilassa. Hän vetää mua puoleensa ja hänen lähellään on tunne, että minut on tarkoitettu siihen. Meidän välillä on jännitettä, mutta myös sellaista luonnollista helppoutta. Mulla on tunne, että ymmärretään toisiamme ilman, että kaikkea tarvitsee selittää juurta jaksaen. Mulla on myös tarve koskettaa häntä ja tulla hänen koskettamakseen. Sen vuoksi on vähän vaikea olla ihan lähellä häntä. Musta tulee hänen lähellään pehmeä ja lämmin. Hän on vallannut ajatukseni ja kulkee mukanani kaikkialle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi varmaan hyvä tutustua paremmin. Minä luulen, että hän mies ei ihastuneena muista mun huonoja puolia. Mä nautin myös siitä, kun ollaan samassa tilassa. Hän vetää mua puoleensa ja hänen lähellään on tunne, että minut on tarkoitettu siihen. Meidän välillä on jännitettä, mutta myös sellaista luonnollista helppoutta. Mulla on tunne, että ymmärretään toisiamme ilman, että kaikkea tarvitsee selittää juurta jaksaen. Mulla on myös tarve koskettaa häntä ja tulla hänen koskettamakseen. Sen vuoksi on vähän vaikea olla ihan lähellä häntä. Musta tulee hänen lähellään pehmeä ja lämmin. Hän on vallannut ajatukseni ja kulkee mukanani kaikkialle.

Tää siis sivusta naiselta.

• Anonyymi

Jaa onnekas on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikissa meissä on huonot puolemme, mutta kyllähän me kaksi aikuista ihmistä se tiedetään, vaikka ihastuneita ollaankin kuin pahaiset teinit.
        Kunpa voitaisiin hetki olla ihan kaksistaan, uskaltaisitko? ❤️

• Anonyymi

Onko mun sallittua koskettaa sua? Yritän nyt välttää sitä, mutta kun se tapahtuu ennen kuin ehdin ajatella. Onko se huono tapa? Vaikutat siltä, että se on ihan ok. N->M

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko mun sallittua koskettaa sua? Yritän nyt välttää sitä, mutta kun se tapahtuu ennen kuin ehdin ajatella. Onko se huono tapa? Vaikutat siltä, että se on ihan ok. N->M

Jos olisitkin ihmeen kaupalla hän jota ajattelen, saat todellakin koskettaa.
        Kun kätemme kohtaavat tai ohimennen hipaistaan, se saa sydämen pamppailemaan niin ihanasti.
        Haluaisin sulkea hänet syliini ja olla hellästi lähekkäin. Enemmänkin tahtoisin, paljonkin, mutta sen aika ei ole vielä.
        Kun seuraavan kerran kohdataan, toivoisin, että tilanne antaa mahdollisuuden vähän enempäänkin kuin pieneen hipaisuun. ❤️

• Anonyymi

Et halua sitten enempää miestä?

• Anonyymi

Haluan, mutta haluan kokonaan en leivänmurusia silloin kun tähdet on kohdillaan ja olotila on oikea.

• Anonyymi

Robertin kukaan osa tulee manifestoinnin kautta, selvitetään ja kostetaan. ja hyvästä joillekin, ei moraalisesti oikein ja pahasta tehdystä. yx jo kuullut pääsivät kiinni niiden puuhista 😈😜🧌🤣

• Anonyymi

edes helvettiin ette pääse karkuun tekojanne ja kuinka pitkään tehän eet ja miten systemaattisesti. mutta maksamaan joutuvat vaikka kuolevat kaikki kulkevat vaa'an kautta osa nousee ylös, osa päätyy ensin maksamaan velkansa, ja sitten helvettiin, syntyvät uudelleen tai jotkut tapetaan lopullisesti suoraan ja yhdistetään ja, luodaan uusia sieluja tai otuksia.

• Anonyymi

Leena siellä joutuu erikoistarkkailuun ja puhdistavat pikaa ja ottavat kiinni tietoisuulsia, aikuiset hakataan ja osa, tapetaan suoraan, laillisesti.

• Anonyymi

samalla tekevät muille, osa tykkää minusta, joten lupasivat tehdä kiyssa ja vainoa ihan parista kuvasta jutusta. ja laittaa vähän painetta ja nöyryytystä ja kurjuutta, yhtä monta vuotta 🤣😜 ovat kuulemma Suomessakin, jos myös muualla nykyisessä sopimuksessa vielä vuosia joten sopii hyvin 😜🤣😈🧌😍😂😂😂😂

• Anonyymi

etelässä omansa, onneksi tiedetään matka ajankohdat, lähettävät kaikkea jos jotenkin matkaan pääsevät. voi tulla kaikkea estettä ja kiusaa 😂

• Anonyymi

Onko vatelma etelän hetelmä?

• Anonyymi

Saattaa se vähän olla

• Anonyymi

Olet aika nuori etelän hedelmä, mutta ei minua haittaisi.

• Anonyymi

Siihen saa varautua joo jos mua epäilee edes syyttä suotta että petän parisuhteessa että sen jälkeen ei ole mielenterveyden todellakaan hyvä olla mun kanssa suhteessa

• Anonyymi

Sama miehelle tiedoksi olisi suotavaa jos voimme muuten ennen kuin suhteeseen alkaisimme käydä läpi mitä pettäminen tarkoittaa

• Anonyymi

Anteeksi,kun petin silloin. Ei koskaan enää. On ollu sen verran kivikkoinen matka ❤️🩷

• Anonyymi

Sehän on selvää. On myös ihan eri asia ja tilanne kun kiinnitytään toisiimme.

• Anonyymi

No ei sitten kun et kerta mitään halua ollaan sitten erillään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7160
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      198
      2518
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      102
      1957
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1517
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1069
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      853
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      708
    Aihe