Mitä ihmettä sä minusta haluat? Ole rehellinen, ei tätä kestä erkkikään.
Lähtee järki sun kanssa mies
60
912
Vastaukset
- Anonyymi
Odotan, että muutat mielesi siitä mitä sanoit 🙃
- Anonyymi
Olen sanonut aika paljon 😂
- Anonyymi
Jotain tunnisteita?
- AnonyymiUUSI
2007
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
2007
Ei liity tähän
- Anonyymi
Mitäköhän minä haluan. Varmaan vaikea arvata... 😋
- Anonyymi
Tötterön
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tötterön
Mustikkapiirakan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustikkapiirakan.
Syksyllä leivotaan sitten
- Anonyymi
Lasketella
- Anonyymi
Minuthan se haluaa, mutta ei vaan myönnä 😇
- Anonyymi
No en halua homoista mitään.
- AnonyymiUUSI
Ethän muuten kirjoittaisi.
- Anonyymi
En minä halua mitään. Älä välitä minusta, minulla on vain joku mielenhäiriö.
- Anonyymi
En muuta kuin elämänkumppanin, rakastajan ja parhaan ystävän.
- Anonyymi
🤝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤝
Joko mennään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko mennään?
Kohti ääretöntä ja sen yli
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kohti ääretöntä ja sen yli
No niinpä🩷
- Anonyymi
Pitäisi asettua joten vaimon paikka olisi hakusessa 🥰
- Anonyymi
sut
- Anonyymi
Samoin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin
Haluun sua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluun sua
Haluan että työnnyt sisääni kiusoitellen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoin nyt näin duunarina sivusta, kyllä onnistuu 😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoin nyt näin duunarina sivusta, kyllä onnistuu 😌
Laita korvan taakse sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se sitten semmonen 3 päivän kiusoittelu ja sen jälkeen totaalikieltäytyminen, saa nähdä milloin sulta menee hermot.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nopeasti vaan
- Anonyymi
Suoraan sanottuna haluan että minua ymmärretään ihmisenä.
- Anonyymi
noniin ja eka steppi
Poistu palstalta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
noniin ja eka steppi
Poistu palstaltaEn.
- Anonyymi
Ymmärtääkö joku sua ihmisenä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärtääkö joku sua ihmisenä?
En tiedä. Kokemusta ikävistä ihmisistä.
- Anonyymi
Haluan tutustua suhun paremmin, vaikka tunnetaankin jo hyvin.
Sun seurassa on hyvä olla, nautin joka hetkestä kun nähdään. Meillä on mukavasti samanlainen huumorintaju ja kaikki on vaan juuri oikealla tavalla, kun oot siinä.
Olet upea nainen, aivan kaikin tavoin. Ja tiedät, että nautin muustakin kuin huumorista ja kivasta yhdessäolosta kanssasi.
Haluaisin joskus vielä enemmänkin kuin koskettaa ohimennen. Ihan oikeasti.
Haluaisin olla sulle hellä ja kaipaan myös itse hellyyttä, enkä halua ketään muuta kuin sinua. Olet ajatuksissani aamusta iltaan ja taidatkin tietää sen. ❤️- Anonyymi
Me ollaan hänen kanssaan kyllä kosketeltu, ihan niitä syvimpiä sopukoita sekä fyysisesti että raivostuttavan henkisesti.
- Anonyymi
kyllä tässsä jotain on
- Anonyymi
Tää voisu sopia, mutta me ei ehkä olla koskettu ohimennen. Tai en muista. Luulisin, että muistaisin...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kyllä tässsä jotain on
On täffä jotain
- AnonyymiUUSI
Ihana ❤️
- AnonyymiUUSI
Säkin oot mun ajatuksissa koko ajan. Ai et ne silmät oli kauniit🩶
- AnonyymiUUSI
Olisi varmaan hyvä tutustua paremmin. Minä luulen, että hän mies ei ihastuneena muista mun huonoja puolia. Mä nautin myös siitä, kun ollaan samassa tilassa. Hän vetää mua puoleensa ja hänen lähellään on tunne, että minut on tarkoitettu siihen. Meidän välillä on jännitettä, mutta myös sellaista luonnollista helppoutta. Mulla on tunne, että ymmärretään toisiamme ilman, että kaikkea tarvitsee selittää juurta jaksaen. Mulla on myös tarve koskettaa häntä ja tulla hänen koskettamakseen. Sen vuoksi on vähän vaikea olla ihan lähellä häntä. Musta tulee hänen lähellään pehmeä ja lämmin. Hän on vallannut ajatukseni ja kulkee mukanani kaikkialle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisi varmaan hyvä tutustua paremmin. Minä luulen, että hän mies ei ihastuneena muista mun huonoja puolia. Mä nautin myös siitä, kun ollaan samassa tilassa. Hän vetää mua puoleensa ja hänen lähellään on tunne, että minut on tarkoitettu siihen. Meidän välillä on jännitettä, mutta myös sellaista luonnollista helppoutta. Mulla on tunne, että ymmärretään toisiamme ilman, että kaikkea tarvitsee selittää juurta jaksaen. Mulla on myös tarve koskettaa häntä ja tulla hänen koskettamakseen. Sen vuoksi on vähän vaikea olla ihan lähellä häntä. Musta tulee hänen lähellään pehmeä ja lämmin. Hän on vallannut ajatukseni ja kulkee mukanani kaikkialle.
Tää siis sivusta naiselta.
- AnonyymiUUSI
Jaa onnekas on?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikissa meissä on huonot puolemme, mutta kyllähän me kaksi aikuista ihmistä se tiedetään, vaikka ihastuneita ollaankin kuin pahaiset teinit.
Kunpa voitaisiin hetki olla ihan kaksistaan, uskaltaisitko? ❤️ - AnonyymiUUSI
Onko mun sallittua koskettaa sua? Yritän nyt välttää sitä, mutta kun se tapahtuu ennen kuin ehdin ajatella. Onko se huono tapa? Vaikutat siltä, että se on ihan ok. N->M
- Anonyymi
Et halua sitten enempää miestä?
- Anonyymi
Haluan, mutta haluan kokonaan en leivänmurusia silloin kun tähdet on kohdillaan ja olotila on oikea.
- AnonyymiUUSI
Robertin kukaan osa tulee manifestoinnin kautta, selvitetään ja kostetaan. ja hyvästä joillekin, ei moraalisesti oikein ja pahasta tehdystä. yx jo kuullut pääsivät kiinni niiden puuhista 😈😜🧌🤣
- AnonyymiUUSI
edes helvettiin ette pääse karkuun tekojanne ja kuinka pitkään tehän eet ja miten systemaattisesti. mutta maksamaan joutuvat vaikka kuolevat kaikki kulkevat vaa'an kautta osa nousee ylös, osa päätyy ensin maksamaan velkansa, ja sitten helvettiin, syntyvät uudelleen tai jotkut tapetaan lopullisesti suoraan ja yhdistetään ja, luodaan uusia sieluja tai otuksia.
- AnonyymiUUSI
Leena siellä joutuu erikoistarkkailuun ja puhdistavat pikaa ja ottavat kiinni tietoisuulsia, aikuiset hakataan ja osa, tapetaan suoraan, laillisesti.
- AnonyymiUUSI
samalla tekevät muille, osa tykkää minusta, joten lupasivat tehdä kiyssa ja vainoa ihan parista kuvasta jutusta. ja laittaa vähän painetta ja nöyryytystä ja kurjuutta, yhtä monta vuotta 🤣😜 ovat kuulemma Suomessakin, jos myös muualla nykyisessä sopimuksessa vielä vuosia joten sopii hyvin 😜🤣😈🧌😍😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
etelässä omansa, onneksi tiedetään matka ajankohdat, lähettävät kaikkea jos jotenkin matkaan pääsevät. voi tulla kaikkea estettä ja kiusaa 😂
- AnonyymiUUSI
Onko vatelma etelän hetelmä?
- AnonyymiUUSI
Saattaa se vähän olla
- AnonyymiUUSI
Siihen saa varautua joo jos mua epäilee edes syyttä suotta että petän parisuhteessa että sen jälkeen ei ole mielenterveyden todellakaan hyvä olla mun kanssa suhteessa
- AnonyymiUUSI
Sama miehelle tiedoksi olisi suotavaa jos voimme muuten ennen kuin suhteeseen alkaisimme käydä läpi mitä pettäminen tarkoittaa
- AnonyymiUUSI
Anteeksi,kun petin silloin. Ei koskaan enää. On ollu sen verran kivikkoinen matka ❤️🩷
- AnonyymiUUSI
Sehän on selvää. On myös ihan eri asia ja tilanne kun kiinnitytään toisiimme.
- AnonyymiUUSI
No ei sitten kun et kerta mitään halua ollaan sitten erillään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 223522
Kyllä mä sua rakastan mutta ei me voida olla me
On tuhat syytä miksei vaan voida olla. Pitää sunkin hyväksyä se . Parempi kun ei nähdäkään enää, sattuu liikaa. Naiselle1041704- 1041328
- 661064
Manipuloitu Raamattu
Manipuloitu Raamattu https://www.youtube.com/watch?v=XOZ4C8qWWrQ Tässä leikkaamattomassa videossa Mauro Biglino käsitte3171002Jos sattumalta
kohdataan ja näet että minäkin näen sut niin a. lähdetkö pois b. sanot hei tai muuta c. katsot hiljaa ja odotat mitä71941Kertokaapa miehet
Nyt sitten minkälainen nainen on mieleenne? Tuli siis mieleen tuosta toisesta aloituksesta. Jossa nainen ei saisi olla l143935Lähtee järki sun kanssa mies
Mitä ihmettä sä minusta haluat? Ole rehellinen, ei tätä kestä erkkikään.60912Martina instassa kehuu omia nuorekkaita kasvojaan..
Kyllä on sitten nuorekas,not! Täynnä täytaineita tämä nainen ja näyttää joka päivä enemmän samalta kun joku naisista B151856- 67842