Lähtee järki sun kanssa mies

Anonyymi-ap

Mitä ihmettä sä minusta haluat? Ole rehellinen, ei tätä kestä erkkikään.

60

912

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Odotan, että muutat mielesi siitä mitä sanoit 🙃

• Anonyymi

Olen sanonut aika paljon 😂

• Anonyymi

Jotain tunnisteita?

• Anonyymi
        UUSI

2007

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

2007

Ei liity tähän

• Anonyymi

Mitäköhän minä haluan. Varmaan vaikea arvata... 😋

• Anonyymi

Tötterön

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tötterön

Mustikkapiirakan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mustikkapiirakan.

Syksyllä leivotaan sitten

• Anonyymi

Lasketella

• Anonyymi

Minuthan se haluaa, mutta ei vaan myönnä 😇

• Anonyymi

No en halua homoista mitään.

• Anonyymi
        UUSI

Ethän muuten kirjoittaisi.

• Anonyymi

En minä halua mitään. Älä välitä minusta, minulla on vain joku mielenhäiriö.

• Anonyymi

En muuta kuin elämänkumppanin, rakastajan ja parhaan ystävän.

• Anonyymi

🤝

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤝

Joko mennään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko mennään?

Kohti ääretöntä ja sen yli

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kohti ääretöntä ja sen yli

No niinpä🩷

• Anonyymi

Pitäisi asettua joten vaimon paikka olisi hakusessa 🥰

• Anonyymi

sut

• Anonyymi

Samoin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin

Haluun sua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluun sua

Haluan että työnnyt sisääni kiusoitellen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommentoin nyt näin duunarina sivusta, kyllä onnistuu 😌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommentoin nyt näin duunarina sivusta, kyllä onnistuu 😌

Laita korvan taakse sitten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se sitten semmonen 3 päivän kiusoittelu ja sen jälkeen totaalikieltäytyminen, saa nähdä milloin sulta menee hermot.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nopeasti vaan

• Anonyymi

Suoraan sanottuna haluan että minua ymmärretään ihmisenä.

• Anonyymi

noniin ja eka steppi

Poistu palstalta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

noniin ja eka steppi

Poistu palstalta

En.

• Anonyymi

Ymmärtääkö joku sua ihmisenä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärtääkö joku sua ihmisenä?

En tiedä. Kokemusta ikävistä ihmisistä.

• Anonyymi

Haluan tutustua suhun paremmin, vaikka tunnetaankin jo hyvin.
      Sun seurassa on hyvä olla, nautin joka hetkestä kun nähdään. Meillä on mukavasti samanlainen huumorintaju ja kaikki on vaan juuri oikealla tavalla, kun oot siinä.
      Olet upea nainen, aivan kaikin tavoin. Ja tiedät, että nautin muustakin kuin huumorista ja kivasta yhdessäolosta kanssasi.
      Haluaisin joskus vielä enemmänkin kuin koskettaa ohimennen. Ihan oikeasti.
      Haluaisin olla sulle hellä ja kaipaan myös itse hellyyttä, enkä halua ketään muuta kuin sinua. Olet ajatuksissani aamusta iltaan ja taidatkin tietää sen. ❤️

• Anonyymi

Me ollaan hänen kanssaan kyllä kosketeltu, ihan niitä syvimpiä sopukoita sekä fyysisesti että raivostuttavan henkisesti.

• Anonyymi

kyllä tässsä jotain on

• Anonyymi

Tää voisu sopia, mutta me ei ehkä olla koskettu ohimennen. Tai en muista. Luulisin, että muistaisin...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä tässsä jotain on

On täffä jotain

• Anonyymi
        UUSI

Ihana ❤️

• Anonyymi
        UUSI

Säkin oot mun ajatuksissa koko ajan. Ai et ne silmät oli kauniit🩶

• Anonyymi
        UUSI

Olisi varmaan hyvä tutustua paremmin. Minä luulen, että hän mies ei ihastuneena muista mun huonoja puolia. Mä nautin myös siitä, kun ollaan samassa tilassa. Hän vetää mua puoleensa ja hänen lähellään on tunne, että minut on tarkoitettu siihen. Meidän välillä on jännitettä, mutta myös sellaista luonnollista helppoutta. Mulla on tunne, että ymmärretään toisiamme ilman, että kaikkea tarvitsee selittää juurta jaksaen. Mulla on myös tarve koskettaa häntä ja tulla hänen koskettamakseen. Sen vuoksi on vähän vaikea olla ihan lähellä häntä. Musta tulee hänen lähellään pehmeä ja lämmin. Hän on vallannut ajatukseni ja kulkee mukanani kaikkialle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi varmaan hyvä tutustua paremmin. Minä luulen, että hän mies ei ihastuneena muista mun huonoja puolia. Mä nautin myös siitä, kun ollaan samassa tilassa. Hän vetää mua puoleensa ja hänen lähellään on tunne, että minut on tarkoitettu siihen. Meidän välillä on jännitettä, mutta myös sellaista luonnollista helppoutta. Mulla on tunne, että ymmärretään toisiamme ilman, että kaikkea tarvitsee selittää juurta jaksaen. Mulla on myös tarve koskettaa häntä ja tulla hänen koskettamakseen. Sen vuoksi on vähän vaikea olla ihan lähellä häntä. Musta tulee hänen lähellään pehmeä ja lämmin. Hän on vallannut ajatukseni ja kulkee mukanani kaikkialle.

Tää siis sivusta naiselta.

• Anonyymi
        UUSI

Jaa onnekas on?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikissa meissä on huonot puolemme, mutta kyllähän me kaksi aikuista ihmistä se tiedetään, vaikka ihastuneita ollaankin kuin pahaiset teinit.
        Kunpa voitaisiin hetki olla ihan kaksistaan, uskaltaisitko? ❤️

• Anonyymi
        UUSI

Onko mun sallittua koskettaa sua? Yritän nyt välttää sitä, mutta kun se tapahtuu ennen kuin ehdin ajatella. Onko se huono tapa? Vaikutat siltä, että se on ihan ok. N->M

• Anonyymi

Et halua sitten enempää miestä?

• Anonyymi

Haluan, mutta haluan kokonaan en leivänmurusia silloin kun tähdet on kohdillaan ja olotila on oikea.

• Anonyymi
      UUSI

Robertin kukaan osa tulee manifestoinnin kautta, selvitetään ja kostetaan. ja hyvästä joillekin, ei moraalisesti oikein ja pahasta tehdystä. yx jo kuullut pääsivät kiinni niiden puuhista 😈😜🧌🤣

• Anonyymi
      UUSI

edes helvettiin ette pääse karkuun tekojanne ja kuinka pitkään tehän eet ja miten systemaattisesti. mutta maksamaan joutuvat vaikka kuolevat kaikki kulkevat vaa'an kautta osa nousee ylös, osa päätyy ensin maksamaan velkansa, ja sitten helvettiin, syntyvät uudelleen tai jotkut tapetaan lopullisesti suoraan ja yhdistetään ja, luodaan uusia sieluja tai otuksia.

• Anonyymi
      UUSI

Leena siellä joutuu erikoistarkkailuun ja puhdistavat pikaa ja ottavat kiinni tietoisuulsia, aikuiset hakataan ja osa, tapetaan suoraan, laillisesti.

• Anonyymi
      UUSI

samalla tekevät muille, osa tykkää minusta, joten lupasivat tehdä kiyssa ja vainoa ihan parista kuvasta jutusta. ja laittaa vähän painetta ja nöyryytystä ja kurjuutta, yhtä monta vuotta 🤣😜 ovat kuulemma Suomessakin, jos myös muualla nykyisessä sopimuksessa vielä vuosia joten sopii hyvin 😜🤣😈🧌😍😂😂😂😂

• Anonyymi
      UUSI

etelässä omansa, onneksi tiedetään matka ajankohdat, lähettävät kaikkea jos jotenkin matkaan pääsevät. voi tulla kaikkea estettä ja kiusaa 😂

• Anonyymi
      UUSI

Onko vatelma etelän hetelmä?

• Anonyymi
        UUSI

Saattaa se vähän olla

• Anonyymi
      UUSI

Siihen saa varautua joo jos mua epäilee edes syyttä suotta että petän parisuhteessa että sen jälkeen ei ole mielenterveyden todellakaan hyvä olla mun kanssa suhteessa

• Anonyymi
      UUSI

Sama miehelle tiedoksi olisi suotavaa jos voimme muuten ennen kuin suhteeseen alkaisimme käydä läpi mitä pettäminen tarkoittaa

• Anonyymi
        UUSI

Anteeksi,kun petin silloin. Ei koskaan enää. On ollu sen verran kivikkoinen matka ❤️🩷

• Anonyymi
        UUSI

Sehän on selvää. On myös ihan eri asia ja tilanne kun kiinnitytään toisiimme.

• Anonyymi
      UUSI

No ei sitten kun et kerta mitään halua ollaan sitten erillään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelkkailijat

Oliko kelkkailijat ähtäriläisiä.
      Ähtäri
      22
      3522
    2. Kyllä mä sua rakastan mutta ei me voida olla me

On tuhat syytä miksei vaan voida olla. Pitää sunkin hyväksyä se . Parempi kun ei nähdäkään enää, sattuu liikaa. Naiselle
      Ikävä
      104
      1704
    3. Mikset laita viestiä?

Sille sun ikävän kohteelle?
      Ikävä
      104
      1328
    4. Tiesitkö mies että musta tulee sun vaimo?

Niinpä, aika järisyttävä uutinen
      Ikävä
      66
      1064
    5. Manipuloitu Raamattu

Manipuloitu Raamattu https://www.youtube.com/watch?v=XOZ4C8qWWrQ Tässä leikkaamattomassa videossa Mauro Biglino käsitte
      Hindulaisuus
      317
      1002
    6. Jos sattumalta

kohdataan ja näet että minäkin näen sut niin a. lähdetkö pois b. sanot hei tai muuta c. katsot hiljaa ja odotat mitä
      Ikävä
      71
      941
    7. Kertokaapa miehet

Nyt sitten minkälainen nainen on mieleenne? Tuli siis mieleen tuosta toisesta aloituksesta. Jossa nainen ei saisi olla l
      Sinkut
      143
      935
    8. Lähtee järki sun kanssa mies

Mitä ihmettä sä minusta haluat? Ole rehellinen, ei tätä kestä erkkikään.
      Ikävä
      60
      912
    9. Martina instassa kehuu omia nuorekkaita kasvojaan..

Kyllä on sitten nuorekas,not! Täynnä täytaineita tämä nainen ja näyttää joka päivä enemmän samalta kun joku naisista B
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      856
    10. Kerrohan minulle nainen viisain

Että mikä minun ongelma oikeasti on?
      Ikävä
      67
      842
    Aihe