Torstaina laitteli Asiantravel kuulumisiaan Bangkokista https://aijaa.com/tCVmeY
"Ihan hyvän näköistä, mutta kuitenkin ihan perushuttua, jota saa joka kadunkulmasta, kuponkiruokalasta, rekkamiesten ravintolasta, ja mistä tahansa mistä saat thairuokaa..."
Kuittasi Hua Hinin mies Asiantravelin annoksista.
Samaisella kuvan kommentaattorilla itsellään on sormustettu thaivaimo ja 3800 euron nettoeläke. Vaimolla vielä 900 euroa nettoa siihen päälle. Kaksi vuotta sitten tämä samainen varakas eläkeläismies laittoi kuvan muodossa mallia lifestylestaan, josta ei puutu glamouria eikä gourmetia https://ibb.co/SwRwykZ9
Ruoka-annokset Thaimaassa vertailussa
36
291
Vastaukset
- Anonyymi
Voi poika takas tuo minun aijaama ruoka on kanssa ihan perushuttua, saat sen mistä tahansa thairuokapaikasta, kanan rintapala leivitettynä maksaa 20 bahtia, tuo keitto kuuluu hintaan, thaimaassa kaikki käytetään ravinnoksi, tuossa riisi on keitetty kanaliemessa, ja varsin hyvän makuista, tuo maksoi noin 55 bahtia. Ei tuo ole mitä lifestylea vaan ihan perusmättöä, kuten tuo toinenkin kuva... ostin tuollaisen useasti kun ohi ajoin, tuo on ihan pikaruokaa, ja hyvää sellaista, paljon parempaa kun perinteinen falle pikaruoka.
- Anonyymi
Kuvassa muuten on levitettyä kananrintaa, ja keitettyä voi valita mitä haluat, kuten sanoin tuo on hyvä ateria, ei kannata aukoa päätään jos ei ymmärrä asiasta mitään, tuo kääritään paperi kääreeseen ja myyjiä on hua hinissä tuhansia, omanlaitaan pikaruokaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvassa muuten on levitettyä kananrintaa, ja keitettyä voi valita mitä haluat, kuten sanoin tuo on hyvä ateria, ei kannata aukoa päätään jos ei ymmärrä asiasta mitään, tuo kääritään paperi kääreeseen ja myyjiä on hua hinissä tuhansia, omanlaitaan pikaruokaa...
Levitettyä kananrintaa päivällä ja levitettyä pankkineitiä illalla.
By Numball 64v. Vantaa (kotona Puppe hanurissa)
- Anonyymi
Tuossa hieman toisenlainen mättö, ankkaa mutta idea sama, huomaa keitto se kuuluu noihin annoksiin automaattisesti, muuten ruoka on hieman kuivaa... suosittelen, kunhan pääset thaimaahan minulla on tuhansia valokuvia eriruokalajeista.
https://ibb.co/0RHM7v4J- Anonyymi
Tuossa taitaa olla ankkaa päällä ja sen alapuolella hieman porsaanlihaa, filettä, hinta on noin 3 euroa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa taitaa olla ankkaa päällä ja sen alapuolella hieman porsaanlihaa, filettä, hinta on noin 3 euroa...
Tuossa suht sama kuin avauksessa, mutta ankkaa... https://ibb.co/bjsvqmfB
Ankka on hieman kanaa rasvaisempaa, mutta hyvän makuista, parempaa kuin kana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ankka on hieman kanaa rasvaisempaa, mutta hyvän makuista, parempaa kuin kana.Taitaa olla basilika ankkaa, by Numball
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ankka on hieman kanaa rasvaisempaa, mutta hyvän makuista, parempaa kuin kana.Mutsisi päällä taitaa olla hieman rasvaisempi ankka.
Annoksesi ovat aina kuponkiruokaloiden halpisannoksia, Asiantravelin kuvat ovat oikeista siisteistä ravintoloista. Kuva kotoasi Hua Hinista on kuin kaatopaikalta. Pöytä kamalassa kunnossa ja se suurennuslasi esiintyy monissa kuvissa. Et sitten saanut itseäsi silmälääkäriin Thaimaassa vaan tihrustat näyttöä suurennuslasilla? Sitä se hoitamaton diabetes ja ylipaino tekee. Se tekee kaihin ja vielä jos tupakoi, on asiat varsin heikolla mallilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ankka on hieman kanaa rasvaisempaa, mutta hyvän makuista, parempaa kuin kana.Jos nyt vertaat tuota kuponkiruokala annoksesi lihamäärää Asiantravelin annoksen lihamäärään niin etkö huomaa mitään eroa. Annoksessasi on paljon riisiä ja vähän lihaa, Aasiantravelin annoksessa on paljon lihaa ja vähän riisiä. Siinä on ravintolan ja kuponkiruokalan ero
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutsisi päällä taitaa olla hieman rasvaisempi ankka.
Annoksesi ovat aina kuponkiruokaloiden halpisannoksia, Asiantravelin kuvat ovat oikeista siisteistä ravintoloista. Kuva kotoasi Hua Hinista on kuin kaatopaikalta. Pöytä kamalassa kunnossa ja se suurennuslasi esiintyy monissa kuvissa. Et sitten saanut itseäsi silmälääkäriin Thaimaassa vaan tihrustat näyttöä suurennuslasilla? Sitä se hoitamaton diabetes ja ylipaino tekee. Se tekee kaihin ja vielä jos tupakoi, on asiat varsin heikolla mallilla.Kuva avauksessa on ihan normaali sofkaa, katukeittiöstä, laiffila maksa velkasi, olet säälittävä, riidan haastamis haluinesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nyt vertaat tuota kuponkiruokala annoksesi lihamäärää Asiantravelin annoksen lihamäärään niin etkö huomaa mitään eroa. Annoksessasi on paljon riisiä ja vähän lihaa, Aasiantravelin annoksessa on paljon lihaa ja vähän riisiä. Siinä on ravintolan ja kuponkiruokalan ero
Kuten sanoin voit pyytää vaikka kuinka paljon mitä haluat se maksaa noin 20 bahtia extraa, ankka yleensä ankkaa tai kanaa on yksi rintapala, 20 saat toisen ankka voi olla 30 bahtia, kuten sanoin tuo on ihan normi ruokaa, jota myy jokainen thaikkuruokapaikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sanoin voit pyytää vaikka kuinka paljon mitä haluat se maksaa noin 20 bahtia extraa, ankka yleensä ankkaa tai kanaa on yksi rintapala, 20 saat toisen ankka voi olla 30 bahtia, kuten sanoin tuo on ihan normi ruokaa, jota myy jokainen thaikkuruokapaikka.
Sittenhän hinta alkaa olla sama kuin ravintolassa, mitä järkeä sitten on syödä kuponkiruokalassa ja maksella extroja. Ei ne extrat kuitenkaan ruuan makua paranna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sittenhän hinta alkaa olla sama kuin ravintolassa, mitä järkeä sitten on syödä kuponkiruokalassa ja maksella extroja. Ei ne extrat kuitenkaan ruuan makua paranna.
Jos ikänsä on kupongeilla Amicassa syönyt, niin ei kai tavoistaan voi maailmallakaan poiketa.
- Anonyymi
Tarinassa on opetus, jota Pasanen ei tunnu ikinä oppivan. Se että jos arvostelee moittien ja väheksyen toisten kuvia, tässä tapauksessa ruokakuvia, niin silloin tulisi omien kuvien ja ruoka-annosten olla selkeästi parempia, koska muutoin ei ole varaa arvostella toisten kuvia. Näinhän asianlaita ei tässä tapauksessa ole, sillä Pasasen kuvat ovat huomattavasti heikkolaatuisemmista ravintoloista ja annoksista. Kaikki.
Sama tarinan opetus koskee muutakin, kuten että silloin ei ole varaa arvostella kenenkään ulkonäköä, vyötärön kokoa eikä nimitellä pallomahaksi, jos itse näyttää siltä kuin olisi juuri syönyt Fredi Siitosen tuplaketsupilla.- Anonyymi
9vuotta 11 kuukautta antaa aikamoisen kokemuspohjan kun puhutaan thairuokailusta, avauksen kuvia en arvostellut, totesin vain että ihan perusmättöä, jota nämä todellakin ovat, joku nero kysyi miksi syöt kuponkiruokalassa, jos samaan hintaan saat oikeasta ravintolasta, yksinkertainen vastaus, raaka-aineiden kiertoaika on moninkertainen rekkamiesten ruokalassa, koska siellä on paljon asiakkaita, on täysin typerää väittää että itse ravintola on itseisarvo ei ole tämän tietää jokainen joka on enemmänkin maleksinut thaimaassa, olennaista on se että saat tuoretta ruokaa, joka mieluiten valmistetaan silmiesi edessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
9vuotta 11 kuukautta antaa aikamoisen kokemuspohjan kun puhutaan thairuokailusta, avauksen kuvia en arvostellut, totesin vain että ihan perusmättöä, jota nämä todellakin ovat, joku nero kysyi miksi syöt kuponkiruokalassa, jos samaan hintaan saat oikeasta ravintolasta, yksinkertainen vastaus, raaka-aineiden kiertoaika on moninkertainen rekkamiesten ruokalassa, koska siellä on paljon asiakkaita, on täysin typerää väittää että itse ravintola on itseisarvo ei ole tämän tietää jokainen joka on enemmänkin maleksinut thaimaassa, olennaista on se että saat tuoretta ruokaa, joka mieluiten valmistetaan silmiesi edessä.
Lisää tuohon nyt vielä muutama päivä, niin kuulostaa vakuuttavammalta! Vai joko liioittelit tuossa(kin)?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras selitys mitä ikinä olen kuullut jatkuvasta halvoissa ruokaloissa syömisestä:
"Raaka-aineiden kiertoaika on moninkertainen"
Osaatko kertoa miksi nämä rekkamieskuppilat eivät pärjää ravintola-arvosteluissa vaan ovat hännillä ja miksi ruoka niissä maistuu laitosruoalle? Miksi kaikki ihmiset eivät syö rekkamieskuppiloissa Thaimaassa joka päivä? Jokin selitys sille täytyy olla.
Veisitkö vaimosi hääpäivänä tai 60-vuotispäivänä rekkamieskuppilaan vaiko muualle? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras selitys mitä ikinä olen kuullut jatkuvasta halvoissa ruokaloissa syömisestä:
"Raaka-aineiden kiertoaika on moninkertainen"
Osaatko kertoa miksi nämä rekkamieskuppilat eivät pärjää ravintola-arvosteluissa vaan ovat hännillä ja miksi ruoka niissä maistuu laitosruoalle? Miksi kaikki ihmiset eivät syö rekkamieskuppiloissa Thaimaassa joka päivä? Jokin selitys sille täytyy olla.
Veisitkö vaimosi hääpäivänä tai 60-vuotispäivänä rekkamieskuppilaan vaiko muualle?Varmaan siksi että sinne harvoin osuvat turistit, vaikkapa Khun toy restaurant on 10 kilsaa kaupungin keskustasta, sinne harvemmin osuu jos ei tunne paikka kuntaa... Mistä sinä tiedät mille ruoka maistuu et ole koskaan edes käynyt tuollapäin, kyllä voisin hyvinkin vielä vaimoni Khun Toy ravintolaan, tiedän että siellä on huippu ruoka, eikä se ole edes halpaa, mutta siellä on joka päivä kaikki pöydät varattuja, ja kaikki farang
https://restaurantguru.com/Khun-Toy-Restaurant-Hua-Hin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan siksi että sinne harvoin osuvat turistit, vaikkapa Khun toy restaurant on 10 kilsaa kaupungin keskustasta, sinne harvemmin osuu jos ei tunne paikka kuntaa... Mistä sinä tiedät mille ruoka maistuu et ole koskaan edes käynyt tuollapäin, kyllä voisin hyvinkin vielä vaimoni Khun Toy ravintolaan, tiedän että siellä on huippu ruoka, eikä se ole edes halpaa, mutta siellä on joka päivä kaikki pöydät varattuja, ja kaikki farang
https://restaurantguru.com/Khun-Toy-Restaurant-Hua-HinTarkoitatko että turisteille tarjotaan tarkoituksella huonompaa ravintolaruokaa?
Äsken kirjoitit että raaka-aineen kierto on moninkertainen, mutta Khun Toy ei kuulu niihin kuponkiruokaloihin ja se on hyvin pieni ravintola, olisiko noin 4 tai viisi pöytää?
Ei voi kierto olla suuri.
Mielenkiintoinen ilmaisu tuo "raaka-aineen kierto" muutenkin, sillä eiköhän jokainen ravintola pyri mitoittamaan varastonsa sellaiseksi että tuoreus säilyy eikä tule hävikkiä.
Kokenut ravintoloitsija osaa arvioida paljonko lähipäivinä tulee asiakkaita ja Thaimaassa ravintolat käyttävät lähituottajia. Kasvikset tulee ravintolaan tuoreina miltei joka päivä ilman prosessointia. Kasviksista huomaa heti, jos ne on vähänkin nahistuneet ja sellaiseen ravintolaan harva menee toista kertaa joka myy pilaantuneita raaka-aineita.
Olen Pattayalla nähnyt auringonnousun jälkeen kun kylmäautot jakaa kalaa ja mereneläväisiä toreille ja ravintoloihin ja tuoretta ne myy Pattayallakin turisteille.
Khun Toyssa varmasti osataan tehdä thairuokaa ja maustaa se oikein. Laadun suhteen olisin huolissani siitä millaista lihaa se ostaa sisään ja miten se säilyttää niitä. Siitä olen varma että pihviä he eivät osaa paistaa ja että käyttämänsä pihviliha on halpaa kotimaista nautaa.
Halvalla ravintolalla ei ole varaa käyttää kalliita raaka-aineita eikä kalliita kokkeja. Heillä ei myöskään ole mittavia eikä kunnollisia kylmäkaappeja ja he säästävät kaikessa, kuten sähkössä ja palkoissa. Siksi ei voi halpa ravintola olla kovinkaan hyvä, koska heidän pitäisi myös elää sillä touhulla, eikä harjoittaa hyväntekeväisyyttä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko että turisteille tarjotaan tarkoituksella huonompaa ravintolaruokaa?
Äsken kirjoitit että raaka-aineen kierto on moninkertainen, mutta Khun Toy ei kuulu niihin kuponkiruokaloihin ja se on hyvin pieni ravintola, olisiko noin 4 tai viisi pöytää?
Ei voi kierto olla suuri.
Mielenkiintoinen ilmaisu tuo "raaka-aineen kierto" muutenkin, sillä eiköhän jokainen ravintola pyri mitoittamaan varastonsa sellaiseksi että tuoreus säilyy eikä tule hävikkiä.
Kokenut ravintoloitsija osaa arvioida paljonko lähipäivinä tulee asiakkaita ja Thaimaassa ravintolat käyttävät lähituottajia. Kasvikset tulee ravintolaan tuoreina miltei joka päivä ilman prosessointia. Kasviksista huomaa heti, jos ne on vähänkin nahistuneet ja sellaiseen ravintolaan harva menee toista kertaa joka myy pilaantuneita raaka-aineita.
Olen Pattayalla nähnyt auringonnousun jälkeen kun kylmäautot jakaa kalaa ja mereneläväisiä toreille ja ravintoloihin ja tuoretta ne myy Pattayallakin turisteille.
Khun Toyssa varmasti osataan tehdä thairuokaa ja maustaa se oikein. Laadun suhteen olisin huolissani siitä millaista lihaa se ostaa sisään ja miten se säilyttää niitä. Siitä olen varma että pihviä he eivät osaa paistaa ja että käyttämänsä pihviliha on halpaa kotimaista nautaa.
Halvalla ravintolalla ei ole varaa käyttää kalliita raaka-aineita eikä kalliita kokkeja. Heillä ei myöskään ole mittavia eikä kunnollisia kylmäkaappeja ja he säästävät kaikessa, kuten sähkössä ja palkoissa. Siksi ei voi halpa ravintola olla kovinkaan hyvä, koska heidän pitäisi myös elää sillä touhulla, eikä harjoittaa hyväntekeväisyyttä.Missä olen väittänyt että Khun toy ravintola on kuponkiravintola, täällä se luokiteltiin rekkamiesten ravintolasi, itse luokittelen sen yhdeksi hua hinin parhaita, lajissaan.
Olen syönyt siellä satoja kertoja, miksi sinun pitäisi olla huolissasi yhtään mistään, eihän asia koske sinua mitenkään, rouva itse käy joka päivä klo 14.00 ostamassa viereiseltä torilta päivän tarpeet, itse kasvattaa takapihalla pippurit ja muut yrtit...
Siellä on 6+2 varapöytä, nuo kuusi on aina klo 18.00 täynnä, henkilökunta tuli tutuksi, se oli auki koko 10 vuotta mitä siellä asuin, söimme ainakin 3 kertaa viikossa siellä...
Toinen hyvä on isan hua hin. tuo https://restaurantguru.com/Isaan-Baan-Suan-Hua-Hin-Hin-Lek-Fai-2 hieman kallis mutta kuitenkin kaksi kertaa kuukaudessa... tämä on varsin iso ravintola alue, henkilökuntaakin on kymmeniä...
Kolmantena syötiin pikaruokaa useissa kuponkiruokaloissa, tiedän nekin hua hin parhaat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä olen väittänyt että Khun toy ravintola on kuponkiravintola, täällä se luokiteltiin rekkamiesten ravintolasi, itse luokittelen sen yhdeksi hua hinin parhaita, lajissaan.
Olen syönyt siellä satoja kertoja, miksi sinun pitäisi olla huolissasi yhtään mistään, eihän asia koske sinua mitenkään, rouva itse käy joka päivä klo 14.00 ostamassa viereiseltä torilta päivän tarpeet, itse kasvattaa takapihalla pippurit ja muut yrtit...
Siellä on 6 2 varapöytä, nuo kuusi on aina klo 18.00 täynnä, henkilökunta tuli tutuksi, se oli auki koko 10 vuotta mitä siellä asuin, söimme ainakin 3 kertaa viikossa siellä...
Toinen hyvä on isan hua hin. tuo https://restaurantguru.com/Isaan-Baan-Suan-Hua-Hin-Hin-Lek-Fai-2 hieman kallis mutta kuitenkin kaksi kertaa kuukaudessa... tämä on varsin iso ravintola alue, henkilökuntaakin on kymmeniä...
Kolmantena syötiin pikaruokaa useissa kuponkiruokaloissa, tiedän nekin hua hin parhaat.Jotta voitaisiin sanoa mikä on paras, pitäisi arvostelijoita olla sadoittain. Tuossa sivustolla niitä on vain 37kpl, jotka lienee vakiasiakkaita lähistöltä ja antaneet kotikuppilalleen hyvän arvosanan. Pikkuisissa mestoissa ei arvostelupisteytys toimi.
Jos Jormalta kysytään, niin Jorman Makkara & Poika on maailmankaikkeuden paras ravintola.
Kokit vaihtuu, menut vaihtuu, omistajat vaihtuu, ajat muuttuu ja kaikki muuttuu. Oma makukin muuttuu. Ei kukaan syö samaa sapuskaa samassa paikassa kymmentä vuotta eikä edes viikkoa yhtä soittoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotta voitaisiin sanoa mikä on paras, pitäisi arvostelijoita olla sadoittain. Tuossa sivustolla niitä on vain 37kpl, jotka lienee vakiasiakkaita lähistöltä ja antaneet kotikuppilalleen hyvän arvosanan. Pikkuisissa mestoissa ei arvostelupisteytys toimi.
Jos Jormalta kysytään, niin Jorman Makkara & Poika on maailmankaikkeuden paras ravintola.
Kokit vaihtuu, menut vaihtuu, omistajat vaihtuu, ajat muuttuu ja kaikki muuttuu. Oma makukin muuttuu. Ei kukaan syö samaa sapuskaa samassa paikassa kymmentä vuotta eikä edes viikkoa yhtä soittoa.Niinkö tuo on kyllä perheravintoa, mitä luulet riittääkö 10 vuotta 2-3 viikossa keskimäärin päättelemään onko ravintola hyvä, olen syönyt sen ruokalistan päästä päähän ainakin 50 kertaa, pisteytys toimii kaikissa mestoissa, mutta parhaan kokemuksen saat itse käymällä, koska se on ainoa subjektiivinen kokemus, nuo triptrapit on objektiivisiä... nyt ja aina.
Jos viitsit lukea siellä muutama muukuin kävi vakituiseen syömässä...
Koskaan et voi olla varma, kun menet ravintolaan, mitä saat, oli kyseessä sitten 250 bahtia ei euron lounas, ja varsinkaan thaimaan hinta ei kumuloi lainkaan laatuun, bangkokissa on monta ruokakauppiasta jonka kauppa tapahtuu kärryistä, mutta se vaatii kokemusta.
Hua hinissä on yhdellä torilla vanha mummo joka on tehnyt vuosia chili makkaraa, kilo maksaa 600 bahtia, eli varsin kallista mutta uskomattoman hyvää, ja lihaisaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö tuo on kyllä perheravintoa, mitä luulet riittääkö 10 vuotta 2-3 viikossa keskimäärin päättelemään onko ravintola hyvä, olen syönyt sen ruokalistan päästä päähän ainakin 50 kertaa, pisteytys toimii kaikissa mestoissa, mutta parhaan kokemuksen saat itse käymällä, koska se on ainoa subjektiivinen kokemus, nuo triptrapit on objektiivisiä... nyt ja aina.
Jos viitsit lukea siellä muutama muukuin kävi vakituiseen syömässä...
Koskaan et voi olla varma, kun menet ravintolaan, mitä saat, oli kyseessä sitten 250 bahtia ei euron lounas, ja varsinkaan thaimaan hinta ei kumuloi lainkaan laatuun, bangkokissa on monta ruokakauppiasta jonka kauppa tapahtuu kärryistä, mutta se vaatii kokemusta.
Hua hinissä on yhdellä torilla vanha mummo joka on tehnyt vuosia chili makkaraa, kilo maksaa 600 bahtia, eli varsin kallista mutta uskomattoman hyvää, ja lihaisaa."varsinkaan thaimaan hinta ei kumuloi lainkaan laatuun"
Tarkoitit varmaan korreloi. Kyllä se korreloi. Et ikinä saa sadalla patilla sellaista perus kanariisisettiä pienestä kuppilasta kuin minkä saat hyvästä ravintolasta 200 patilla.
Se 200 patin annos on isompi, paremmista raaka-aineista ja paremmin valmistettu ja paremmin tarjoiltu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"varsinkaan thaimaan hinta ei kumuloi lainkaan laatuun"
Tarkoitit varmaan korreloi. Kyllä se korreloi. Et ikinä saa sadalla patilla sellaista perus kanariisisettiä pienestä kuppilasta kuin minkä saat hyvästä ravintolasta 200 patilla.
Se 200 patin annos on isompi, paremmista raaka-aineista ja paremmin valmistettu ja paremmin tarjoiltu.Oikeastaan kysymys on siitä mitä on kuponkiruoka, siis sellaista jostain kioskista ostat vaikka 1000 eurolla kuponkeja, ja menet johon ruuanvalmistajlle ja sanot että haluat tuota, ja tuota, nämä kaikki on hyvin edullisia, jos ei oteta ciccadan kuponkiruokalaa, joka on helvetin kallis, ja huono laatuista, siinä vieressä oli hyvä ruoka-alue mutta siitä tehtiin parkkipaikka, ja hinnat nousi ciccadassa, miten tämä liittyy asiaan, niin että nämäkin kaikki ateria on joka kanaa tai ankkaa, kokonainen grillattu kana maksaa 120-150 bahtia, kokkaajille vielä vähemmän, kuten olen miljoonasti palstalla sanonut raaka-aineet on hyvin halpoja, siksi kävimme vaimoni kanssa ostamassa valmiit ruokamme mistä milloinkin...
Kahdelle ihmiselle ei kannata tehdä lainkaan ruokaa.. valmiiksi tehtynä on se on hyvin edullista, lisäksi se heti syötävissä, eikä juurikaan jää ylimääräistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastaan kysymys on siitä mitä on kuponkiruoka, siis sellaista jostain kioskista ostat vaikka 1000 eurolla kuponkeja, ja menet johon ruuanvalmistajlle ja sanot että haluat tuota, ja tuota, nämä kaikki on hyvin edullisia, jos ei oteta ciccadan kuponkiruokalaa, joka on helvetin kallis, ja huono laatuista, siinä vieressä oli hyvä ruoka-alue mutta siitä tehtiin parkkipaikka, ja hinnat nousi ciccadassa, miten tämä liittyy asiaan, niin että nämäkin kaikki ateria on joka kanaa tai ankkaa, kokonainen grillattu kana maksaa 120-150 bahtia, kokkaajille vielä vähemmän, kuten olen miljoonasti palstalla sanonut raaka-aineet on hyvin halpoja, siksi kävimme vaimoni kanssa ostamassa valmiit ruokamme mistä milloinkin...
Kahdelle ihmiselle ei kannata tehdä lainkaan ruokaa.. valmiiksi tehtynä on se on hyvin edullista, lisäksi se heti syötävissä, eikä juurikaan jää ylimääräistä.1000 bahtilla.
- Anonyymi
Itse syön kanamunan aina molemmin puolin paistettuna, jolloin keltuainen on täysin kypsä.
- Anonyymi
Numba muistatko mikä oli tämän kanariisi https://ibb.co/SwRwykZ9 ruokasi nimi?
Chiang Maissa kävin syömässä kirjakaupan viereisellä alueella söin yhden kojun valmistamaa ruokaa joka vastasi kuvaamaasi ruokaa, oli hyvää.
Muistaakseni yömarkkinoiltakin saa mutta ei ole niin hyvää, etenkään se maustekastike.- Anonyymi
Tuota saa ihan joka paikasta mutta tuossa oli erikoista tuo riisi oli keitetty maustevedessä, jos olet ihmetellyt minun niitä kananluurankoja mitä saat torilta 10 bahtilla, niistä tehdään tuota keittoa eli luuranko heitetään veteen siinä keitetään kaikki pienetkin lihanpalat irti, samoin kun luita tulee aterioista, ne heitetään tuonne keiton sekaan eli vielä luista keitetään maut irti... Thaimaassa käytetään kaikki ravinnoksi mikä voin on vähänkään syötävää... joskus tuohon vielä lisätään veripalttua, viipale mutta sen jätän väliin, en muista nimeä, tilasin kanariisi mössöä, sellainen 30 kokki aina kysyi samaako tai kanamossoa, ostin näitä aika useasti kun ohi ajoin... annos valmistuu minuutissa, eli pikaruokaa ja ihan laadukasta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota saa ihan joka paikasta mutta tuossa oli erikoista tuo riisi oli keitetty maustevedessä, jos olet ihmetellyt minun niitä kananluurankoja mitä saat torilta 10 bahtilla, niistä tehdään tuota keittoa eli luuranko heitetään veteen siinä keitetään kaikki pienetkin lihanpalat irti, samoin kun luita tulee aterioista, ne heitetään tuonne keiton sekaan eli vielä luista keitetään maut irti... Thaimaassa käytetään kaikki ravinnoksi mikä voin on vähänkään syötävää... joskus tuohon vielä lisätään veripalttua, viipale mutta sen jätän väliin, en muista nimeä, tilasin kanariisi mössöä, sellainen 30 kokki aina kysyi samaako tai kanamossoa, ostin näitä aika useasti kun ohi ajoin... annos valmistuu minuutissa, eli pikaruokaa ja ihan laadukasta...
Tässä se thairuoka tietämyksesi ja yleinen tyhmyytesi tulee jälleen kerran ilmi. Kerrot asuneesi Thaimaassa 10 vuotta etkä tiedä/muista tuon annoksen nimeä !?!
Perus annoksen nimi on Khao Man Kai (ข้าวมันไก่). Sinun kuvasta puuttuu kastike, mikä on oleellinen osa annosta. Kuvasi on muutoinkin aika hirveä monella tapaa.
Sinun kuvan annoksen nimen perään voidaan lisätä vielä Thoot (ทอด) sana, mikä tarkoittaa että annoksesi kana on paistettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" jos olet ihmetellyt minun niitä kananluurankoja mitä saat torilta 10 bahtilla,"
Ihmettelen että mitä ihmettä sössötät tässä - mitä ihmeen SINUN kananluurankoja? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä se thairuoka tietämyksesi ja yleinen tyhmyytesi tulee jälleen kerran ilmi. Kerrot asuneesi Thaimaassa 10 vuotta etkä tiedä/muista tuon annoksen nimeä !?!
Perus annoksen nimi on Khao Man Kai (ข้าวมันไก่). Sinun kuvasta puuttuu kastike, mikä on oleellinen osa annosta. Kuvasi on muutoinkin aika hirveä monella tapaa.
Sinun kuvan annoksen nimen perään voidaan lisätä vielä Thoot (ทอด) sana, mikä tarkoittaa että annoksesi kana on paistettu.Ei mikään ihme, Posso osaa juuri ja juuri suurennuslasin avustuksella osoittaa ruokalistan kuvaa haluamastaan annoksesta kuponkiruokalassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mikään ihme, Posso osaa juuri ja juuri suurennuslasin avustuksella osoittaa ruokalistan kuvaa haluamastaan annoksesta kuponkiruokalassa.
Mitä laiffila sönkötät, lisää rauhoittavia jos elämä ottaa nahkakuulaan 24/7.
- Anonyymi
Pallomahan annokset ovat kolmenkertaiset normaalin ihmisten annoksiin verrattuna.
- Anonyymi
Ja Pimpshornyn kanssa yhteensä neljä annosta, ja väittää, ettei kahdelle kannata itse tehdä ruokaa! Ei taida nelihenkisellä perheellä olla varaa päivittäin ruokailla, edes Amicassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Pimpshornyn kanssa yhteensä neljä annosta, ja väittää, ettei kahdelle kannata itse tehdä ruokaa! Ei taida nelihenkisellä perheellä olla varaa päivittäin ruokailla, edes Amicassa.
ehkä laiffila rauhoittavien tuplaaminen enää sinulle riitä, triplaa ne niin olosi helpottaa kun et kokoajan olen niin vihainen, saatikka mitä tuo tekee sydämeesi ja verenpaineellesi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ehkä laiffila rauhoittavien tuplaaminen enää sinulle riitä, triplaa ne niin olosi helpottaa kun et kokoajan olen niin vihainen, saatikka mitä tuo tekee sydämeesi ja verenpaineellesi...
Noh, sinä pääset taas muutaman tunnin päästä vertailemaan Amican yksinkertaisia annoksia. Lähteekö nälkä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk652133Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921452Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621275Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701258- 1151135
- 69960
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j78942Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72919Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍82868Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11835