Niinpä, aika järisyttävä uutinen
Tiesitkö mies että musta tulee sun vaimo?
Anonyymi-ap
1473793
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 147
Vanhimmat
Voi kauheeta!! 😱🤯
Upeaa! Tätä ollaan aina haluttu!
Eipähän tullut ku et halunnut.
Tämä tapahtuu parin vuoden päästä virallisesti
Ja sekin vasta isyystestien jälkeen....
Olen yksiavioinen, toinen jos lentää lankoihin, niin jatkan sitten loput yksin.
Ole ihan rauhassa
Minusta se on aika kunniakasta.
Kunniakasta on olla kuvittelematta aloituksen olevan sinulle. Trollailu on myös aika buu.
Tietäispä mies, että musta tulee Hänen suuri rakkautensa.
Suuri? Niin no toiset tykkää läskeistä!
Ilkeys ei vie pitkälle
Läskit saa nyt kyytiä. Paino vaan tippuu❤️
Oletko muka joku lääkäri? Lääkäri määrää asioita ja silloin mahdollista jotkut asiat toteutuakin?
Miksi mennä naimisiin, varsinkaan 50+ ikäisenä enää? En ymmärrä heitä?
Nyt on pikkuisen hoonosuomiiiii....
Mikäs sen mukavampaa... 😊
Näin mäkin sen ajattelisin 🥰
Tiesin. En ole varma oletko hän?
Joku jota rakastan.
En ole ap, ennä tiedä yhtään oletko minun rakkaani, mutta haluan kyllä olla hänen vaimonsa vielä joku päivä. 💕
Aloitus on miehelle jonka kanssa tunnumme olevan jossain ihmeellisessä symbioosissa, kaikesta huolimatta
Jotain vinkkiä enemmän🙂
Kyllä hän tietää, ja tuntee sen
Olitko sä se isoäiti jolla oli lastenlapsia useampia?
Mitäpä luulet
Todellinen symbioosi…olet kiinni minussa, me ollaan ikäänkuin nalkissa😌❤️🫦
Onneksi olkoon!Hienoa!
Hän on jo suuri rakkauteni.
🌞❤️
Eikö me olla vähän kuin Päivänsäde ja Menninkäinen siitä laulusta?
❤️
Kumpi sä oot?
Siinäpä vasta kysymys että kumpi on kumpi.
Kyllä minä kuitenkin taidan olla menninkäinen. Viihdyn pimeässä.
Se lienee vähän vaihtelee
Se voi olla noin.
Ehkäpä 🩶
Susta tulee ihana vaimo🥰
Joo ihana vaimo sulle. Emmä jaksais ihastella muita.
Oi kiitos rakkaani ja susta tulee maailman paras aviomies🩷❤️
No niin tulee🩶🤍
On se aika järisyttävää
Millä perusteella anonyymipalstalla näin voi kirjoittaa.
jos on huolissaan vcähän tryttöjen asusteista että niin avatuuspuku ti sellinwn kuin astronyureilla
Tämä on joku trolli
No shit Sherlock!
En ole. Näin se nyt vaan menee
Kaipaamastani naisesta tuskin tulee vaimoni. Eihän hän edes tiedä että olen kiltti poika ja että rakastan lempeästi ja olen herkkä. Tykkään olla kiva. Ei hän tiedä että kannattaako minua kaivata. En vain uskalla näyttää mitään ulospäin. Voi itku.
Sinun kirjoituksistasi paistaa läpi herkkyys ja kiltteys. Vaikutat kivalta ja ystävälliseltä tyypiltä. Sinunlaisia on harvassa. Tottakai kannattaa kaivata.
Mä kaipaan just tollasta ihanaa 😍
Niin mutta nainen ei millään tiedä että olen kiltti. Siksi hän tuskin odottelee minua ja kaipailee. Sitä tarkoitin. Ei hän tiedä että olen edes olemassa.
Tiedänpäs oon ite samanlainen
Mutta muut syyt esti kaiken...
En kyllä tiennyt. Kiva, kun kerroit.
Joo. Mennää yhes. 🦍🐆🩵🗣️🗣️
Musta Vaimo!!!
Trolli.
Kesähäät🤗
👰🏼♀️❤️🤵
🥂✨💍
💃🕺👯
onnea teille!
Tai kevät🤍🩶
😀💞💯👍
Kevät häät 🤍
Perutaan häät ja yhteinen hautapaikka 😔
Ootko uskova.?
Mikä mies?
Mikään mies, moro.
Hauska lukea tämmöisiä, kun ei omassa elämässä tapahdu oikeen koskaan mitään. Tasapaksua, hidasta etenemistä kohti kuolemaa päivä toisensa jälkeen
😔
Älä ajattele noin, jos mahdollista. Se on inhimillisesti toki ajateltu. Ajattele sen sijaan, että olet arvokas Jumalan luomus. Jokainen päivä on lahjaa ja mielenkiintoinen osa matkaa. Määräänpäänä sinulla on taivaan ihanuus ikuisuudessa, jälleen edesmenneitten rakkaitesi kanssa. Voi hyvin!
Totta puhut ätmi
EIhän tuo mahdotonta ole, jos molemmat vapaita, normaaleja ihmisiä.
Tuskimpa tulee en ole suunnittellu edes moista jos joskus erehdyn avioon ni sen teen korkeintaan vai kerran elämässä
hienoa!
Ei meil oo rahaa mennä naimisiin.
joO ei kiirettä-sivusta
😊😊🫡🫡🚙🚙🫡🫡🐶🐶🫡🫡😊😊💕💕😊😊
Siis olet MUSTA...... no enpäs tiedä.......
Rahan takia kannattaakin, kun isukki saamapuolella niin eiköhän tytärkin suostu
Asutko vantaalla? 🙄
Kontulassa. Vttu että pärisee!
Ookkona Oulusta?
Johan mä sanoin että Kanadasta
No haista vttu sitte
Vai että musta vaimo. Jännää!
Aatteleppa kohta tulee pääsiäinen ja kuinka paljon munavitsejä pääset kertomaan 🤭
Ja sitä virpomisen määrää…vitsat vaan heiluu😂
Mä repeen jos jotkut kersat tulee virpomaan mun ovelle😂😅 En pysty antamaan niille suklaamunia…saisin hullun leiman ku nauraisin ihan kippurassa😂
Sivusta tämä
paskanmarjat tulee.
täLlänen sivu kysymys, tulleeko susta mun lasteni äiti?
Tulee rakas🩷♥️
Voi hyvänen aika,vanhat miehet,haaveilu on liikaa tuossa iässä!
Ei 50set enää lapsia saa ja varsinkaan miehet yhdessä! Sorry,mut se on totuus!
Liittyykö tämä siihen velhoon jotenkin?
Sen minäkin haluaisin tietää
Nykytiedon valossa, ei susta tule.
Kuule palstasetä. Ainakaan mun vaimoa susta ei tule.
tai ei vaimo , mutta lapsesi äiti.
MonikossaTulee hieno pesue.
Niin tulee
Lapset tykkää susta varmasti❤️☺️
Olen jo naimisissa, myöhästyit.
Luulin tietäväni mutta olin väärässä.
olis kyllä
https://www.youtube.com/watch?v=3u_3LNRFeyQ
.
Sanoi, että lähtee aikaisemmin, kun niin huonona, saan etsiä uuden sitten:( påivittäin tuskaa..
Mikähän mies?
Hehhe.
Se on joko niin, tai sitten saatana käy pitkin maanpiiriä eksyttäen ihmisiä. jotka Jumala on hylänyt harhoihinsa.
Oon järkyttyny. Tätä pitää sulatella.
Mix?
Koskaan ei oo tavattu ja muutenkin vaikea kuvitella sitä tapahtuvaksi.
Miksi suhde on ihmiselle tärkein asia, päätyy kumminkin eroon 60% varmuudella.
Ei päädy, jos molemmat ihmiset on tarpeeksi tasapainossa ja oikeasti sopivat toisilleen.
Paljon näkee ihmisiä jotka ottavat jonkun vaan sen takia että "pitää vaan olla joku", miettimättä sen tarkemmin onko se ihminen oikeasti sellainen, jonka kanssa haluaa elää loppuelämänsä. Sitten lopulta saatetaan päätyä eroon, kun huomataan ettei suhteella ollut vankkaa pohjaa, vaan se perustui vain esimerkiksi himoon, ulkoisiin seikkoihin tai juuri vain siihen että "kunhan on nyt joku."
Ihmiset, jotka näkevät pintaa syvemmälle, ja valitsevat toisensa sen mukaan, elävät onnellisina yhdessä vaikka koko elämänsä.
Tässähän tämä tuli ❤️
Olet ihana mies 💋
🩶🤍
sääjutut ja meterologit niin oli ruokin uutisessa ettämahdotonta ennustaa yli 3 uorokauden säitä...
sääjutut niin mikä rulimiwlwwn auttaaa jotenkin tyttöjä pukeutumisessa mitgen kannattaisi kuin kuin ei joku bikinit päällä valloittamassa etelänama-mannerta -34-asteen pakkasessa tai tai grönlantia..
Ei tule musta mun vaimo.
En halua naimisiin, mutta muuten voidaan olla yhdessä. -miehelle
Ei koskaan enää naimisiin, vanhanaikainen tapa, fbw on se juttu.
Paulasta voisi tulla minun vaimo. Pelkkää haaveilua kuitenkin. Ei niin tule tapahtumaan. Pitäisi sanoa Paulalle että mä rakastan sua.
Paulan haave?
Ei vaan minun. Siis miehen.
Onko paula hänen oikea nimensä?
koivuniemi?
On Paula sen oikea nimi.
Ei
Aikoinaan n. 52 v. sitten sanoin samanlailla nykyiselle vaimolleni, et otan sinusta vaimon ,,hän nauroi ,et en usko tuota asiaa, mut ?? kas tulee aivan koht tänvuonna 50 v. avioliittoa, en valehdellut siinäkään asiassa . Elämä on.
Kuullosti painajaiselta.
Musta tuntuu.
Se on kyllä hyvä,tervetuloa!
Jonkun Turkkilaisen vaimo . Arvasin tuon
Miks just turkkilaisen, jos saan kysyy?
Eipä ollut PAINAJAINEN, VOIN KERTOA,eikä ole edelleenkään, jos olisi ? niin toivoisi kaikille tänpäivän pareille tämän "painajaisen" jos ymmärrätte !
jos lukee huolimattomasti tai pilkku johonkin kohtaan niin mustasta tulle jonkun vaimo
En budjaa siellä missä maa heiluu mancessa.
Eikä tuu, lähestymiskielto on jo vireillä.
Tuo on hyvä tieto!
Toki, eilenhän minä sinua kosin kun olimme illallisella.
Öhöm
Rakkaus on sokea, mutta Avioliitto on silmälasit.
A-naisen kanssa?
Mustat kuuluu johonkin muuhun maahan
Joku päivä se musta vielä suojelee sinua...
Ei tiennyt. Johtuu varmaan siitä kun oon nainen 😭
Oho ?? Empä tuota tiennyt ,että MINUN VAIMO, NO EIHÄN SE ONNISTU,KUN EN OLE ERONNUT NYKYISESTÄKÄÄN VIELÄ ,VASTA 49,5 V NAIMISISSA, TOKKOPA MINUA TARKOITITKAAN ? Fiksu mies olen ,sanovat! liikkuva ja harrastava ,just kylpyläs olimma viiklop. vaimon kanssa ,kivaa oli ! Hyvää metsästysonnea vaan sinne .
Ääti ääti kohta haisee ja se muuten haisee
Siis Saku on kyllä tosi nolo
Kotka Mies Mafia Turkuun kohta mentävä
Elekee menkö sinne.
Sofia laulaa tätä laulua Aapelille aina aamuisin ja iltaisin:
Aapeli tititii pippelii tititii Aapelii titititiii pippeliii dididiii