Sulhasellani on pelivelkoja 30te. Nyt hän on ollut pelaamatta 3v eikä uusia velkoja ole. Olemme ostamassa kaksiota hinta 268te ja ehkä menossa naimisiin kesällä. Minä voisin nyt sijoittaa asuntoon 100te mutta joudumme ottamaan velkaa. Mieheni ei sitä saa ja ehdottaa että maksaisin pois hänen pelivelkansa ja tekisimme siitä velkakirjan minulle vaikka pankissa. Näin hän saisi asuntoa varten lainaa. Mies kieltäytyy ehdottomasti avioehfosta. En rakasta häntä.
Isäni on raivona ja pyytää minua lopettamaan suhteen. Vaikkei mies enää pelaa ja aloitti töissäkin .
Entisen pelivelkaisen kanssa naimisiinko vai ei
5
225
Vastaukset
- Anonyymi
Siis olen saanut oman rahani lähinnä isältä lahjana
- Anonyymi
Parempia miehiä on kaikkialla.
- Anonyymi
Isallesi asia ei kuulu.
- Anonyymi
"En Rakasta häntä" Riittää.
Unohda kaikki investoinnit joista voit joutua yksin vastuuseen. - Anonyymi
"Mies kieltäytyy ehdottomasti avioehfosta. En rakasta häntä.
Isäni on raivona ja pyytää minua lopettamaan suhteen. Vaikkei mies enää pelaa ja aloitti töissäkin ."
Onko kyseessä pila, vai etko itse ymmärrä, mitä kirjoitat ja mitä edellinen tarkoittaa?
Avioliitto on perinteisesti joko rakkaus- tai järkiavioliitto, parhaimmillaan tietenkin molempia. Kohdaltasi kyseessä olisi varmaankin rakkaudeton ja järjetön avioliitto. Ei jatkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va306586Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko895222Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas934805Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin64629Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa704486Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä214074Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast544027Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL1313920Miksi Marinin vasemmistohallitus ei tunnustanut Palestiinaa
kun mahdollisuus oli? Nyt sitten vasemmisto-oppositio ulvoo yhtään ääneen, että Palestiina pitää tunnustaa - onpa tode213530Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi173337