Miksi et silti tunnu tahtovan mitään välillemme?
Tunnen että tykkäät minusta
39
697
Vastaukset
- Anonyymi
Ai minäkö en halua sinua?
- Anonyymi
Aina kun vihjaan suhteen syvenemisen suuntaan hermostut 😭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina kun vihjaan suhteen syvenemisen suuntaan hermostut 😭
En oo hermostunut, kerran kyl jäätynyt.
- Anonyymi
Perustele, koska haluan kaiken.
- Anonyymi
Niinhän ne rosvot haluaa!Tuo vaan suosiolla takas kaikki,mitä olet vienyt,ne ei jää kahteen kukkakuvioiseen uuteen tyynynpäälliseen,musta v aukkoinen paita!valkoisia kiviä isompia ja pienempiä,vihreä kolmion muotoinen,ruskea läpinäkyvä,jossa valonvälke,,viininpunainen,pieni kellertävä jne!!ym!! Ei anneta periksi,ennenkuin ne tavarat on kotona,olet kyllä ihmeellinen,ku tuollainen uskallat mennä autoihin ja toisten koteihin! Oletko ase ntanut kameroita tänne,sekin on rikollista! löytykööt,vaikka Virosta tai Venäjältä,olet Ainakin miljoonan "velkaa kaikista pahanteoistas! Kuka Suomussalmella ostaa näitä kiiä,jotakin on kuulunut sellaista??
- Anonyymi
Täytyy miettiä
- Anonyymi
En tykkää. Pidän halpana.
- Anonyymi
Miksi et sitten jätä rauhaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et sitten jätä rauhaan
Olen vähän nuuka itse.
- Anonyymi
Kaunis kiinnostus ja ihastus ei ole halpaa.
Sivusta- Anonyymi
Paljonko se maksaa
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko se maksaa
SivustaSe maksaa kaiken.
- Anonyymi
Haluan syvempää tuntemista, jos se on mahdollista.
- Anonyymi
Kun annat IRL mahdollisuuden puhua niin tiedät enemmän
- Anonyymi
Miten en ole antanut mahdollisuutta?
- Anonyymi
Entäs sinä? Mitä sinä teet muuta kuin kirjoittelet tänne?
- Anonyymi
Olen usein vihjannut että tahdon enemmän, mitä itse olet saanut aikaan?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen usein vihjannut että tahdon enemmän, mitä itse olet saanut aikaan?!
Ihmissuhteissa ei vihjailut auta.
Minulla ja hänellä ei ole yhteyttä irl.
Mitä silloin voi tehdä?
En mene näihin palstan höpötyksiin enää. Tännehän kuulemma puretaan vain tunteita vertaisryhmäläisille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmissuhteissa ei vihjailut auta.
Minulla ja hänellä ei ole yhteyttä irl.
Mitä silloin voi tehdä?
En mene näihin palstan höpötyksiin enää. Tännehän kuulemma puretaan vain tunteita vertaisryhmäläisille.Et sitten ole kaivattuni, meillä irl yhteys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten ole kaivattuni, meillä irl yhteys
Mainiota. Ja kirjoittelet tänne. Bueno 🐇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mainiota. Ja kirjoittelet tänne. Bueno 🐇
Saa kai täällä kaivata kuka tahtoo! Kaikki eivät ole irl rohkeita. Ehkä yhteytesi omaan kaivattuun paranisi, jos et olisi tuommoinen ilkimys!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa kai täällä kaivata kuka tahtoo! Kaikki eivät ole irl rohkeita. Ehkä yhteytesi omaan kaivattuun paranisi, jos et olisi tuommoinen ilkimys!
Saa tietenkin kaivata.
Sulla meni nyt tunteisiin. Älä anna anonyymin vaikuttaa tunteiden säätelyysi.
Ei se yhteys häneen parane koska olen tällainen ilkimys. Mukavaa päivää kuitenkin sulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa tietenkin kaivata.
Sulla meni nyt tunteisiin. Älä anna anonyymin vaikuttaa tunteiden säätelyysi.
Ei se yhteys häneen parane koska olen tällainen ilkimys. Mukavaa päivää kuitenkin sulle.Ihmisten ilkeily menee tunteisiin, minulla syyni. Hyvää päivää silti myös sinulle
- Anonyymi
Arvoni estävät
- Anonyymi
Mitkä arvot
- Anonyymi
Koska jotenkin tuntuu kun et haluaisi tavata ja tutustua oikeasti. Annat kuvaa ettei siitä mitään tulisi, joka ei ainakaan aktivoi minua pyytämään treffeille.
- Anonyymi
Mä odotin sitä.
- Anonyymi
Voi ei, ei ole ollut tarkoitus antaa sellaista kuvaa. 😭 Olen vain ujo irl ja käyttäydyn joskus hölmösti kun tunteet pelissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä odotin sitä.
Olen ollut niin epäilevässä moodissa jo pitempään mikä liittyy ihmisiin mut kyllä haluan rohkaistua pyytämään sinua treffeille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei, ei ole ollut tarkoitus antaa sellaista kuvaa. 😭 Olen vain ujo irl ja käyttäydyn joskus hölmösti kun tunteet pelissä
Ohi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut niin epäilevässä moodissa jo pitempään mikä liittyy ihmisiin mut kyllä haluan rohkaistua pyytämään sinua treffeille.
Okei, ota aikasi. En oo menossa mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, ota aikasi. En oo menossa mihinkään.
Kiitos. Lopetan ainakin päämäärättömän viihteilyn.
- Anonyymi
Ei sitä voi tietää, ennen kuin tutustutaan. Kun ei nähdä missään, homma taitaa kaatua jo siihen. Tänne kirjoittelu on yhtä tyhjän kanssa.
- Anonyymi
Jollette näe missään niin miten ihmeessä voisitte edes tutustua?
- Anonyymi
Paulan haluaisin.
- Anonyymi
Miten voi tuntea?
- Anonyymi
Eleistä, äänen painoista, katseista, kosketuksista. Onhan noita.
Sivusta
- Anonyymi
Nainen, miten tunnet sen?
- Anonyymi
Katseistasi ja tavasta jolla puhut minulle. Ohimennen kosketuksista... Kyllä sen tuntee 🥰
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021795
Ei on ei!
Jos olet päätynyt estoon, se ei ole sinulle vinkki yrittää kovemmin. Hän ei tahdo sinusta kuulla, ja on jo laittanut äär661029Kaikki oli hetken aikaa
niin intensiivistä ja upeaa. Oltiin vain me. Sähköä oli ilmassa joka puolella. On vaikea hyväksyä, että se on nyt taka53829EU aikoo kieltää puun polton Suomessa vuoteen 2027 mennessä.
https://www.suomenuutiset.fi/eu-haluaa-terveydelle-haitallisen-puunpolton-aisoihin-saunojen-ja-takkojen-piippuihin-sahko167802Eikö me voitaisi jutella joskus ihan rehellisesti?
Ihan vain jutella. Kasvotusten siis. Eikai siinä olisi mitään pahaa? Miehelle, työpaikallasi.50714- 39697
Trumpin parjaamisen on loputtava
Suomalaiset ovat tavallista alttiimpia median propagandalle. Vuosikausia jatkunut demokraattisen USA:n vapailla vaaleill206656Palomäen pyssysankarit
Jämsän Palomäentiellä on käynnissä poliisitehtävä. Poliisi pyytää välttämään liikkumista alueella. Poliisin mukaan kaks7650Jäikö sinua
Yhtään vaivaamaan se, miksi tunnen meidän välisen yhteyden niin voimakkaana? En tiedä onko tämä siunaus vai kirous, kun42650Mitä mieltä?
Mitä mieltä oot kaivattusi ammatista? Onks se seksikästä vai onks sillä ees väliä, mitä tekee?34617