Tuli sitten miinustunteja tähän listaan, vaikka kaikkien omien laskujeni mukaan ois mennyt ylitöiksi. Elikkä oltiin vaihdettu toisen työntekijän kanssa työvuoroja hän teki minulle työvuoron omana vapaapäivänään ja minä taas vastavuoroisesti hänelle omana vapaapäivänäni..No sitten sairastuin ja sain lääkäriltä viikon sairasloman, joka osui juuri sen työvuoron kohdalle, joka minun piti työkaverilleni tehdä vapaa päivänäni. Kappas vaan, koska minulle oli suunniteltu siihen vapaa päivä...niin mentiin miinuksille. Ei niinkuin mitään järkeä! Onko toi ihan laillista??? =/
KVTESin tuntijat, apua!
3
795
Vastaukset
- ...
Ettekö olleet muuttaneet työvuoroja viralliseen työvuorolistaan silloin kuin olitte vuorojen vaihtamisesta sopinut? Mikäli työvuorolistassa ei ole muutoksia, on kyseinen päivä sinun vapaapäivä mielestäni ja tietääkseni. Työvuorot tulee aina muuttaa työvuorolistaan työntekijän ja esimiehen suostumuksella, yksipuolisesti kumpikaan ei voi työvuoroja muuttaa sen jälkeen kun työvuorolista on hyväksytty.
- jups...
Oltiin merkitty virallisesti työvuorolistaan. Meillä työvuoroja voi vaihtaa melko vapaasti päittäin, kunhan vuorojen vahvuus säilyy, ilman esimiehen hyväksyntää. No empä enää toiste hyvää hyvyyttäni vaihtele vuorojani kenenkään kanssa =/ Rahallinen menetys ei nyt suuren suuri, mutta periaatekysymys.
- mä-ite
jups... kirjoitti:
Oltiin merkitty virallisesti työvuorolistaan. Meillä työvuoroja voi vaihtaa melko vapaasti päittäin, kunhan vuorojen vahvuus säilyy, ilman esimiehen hyväksyntää. No empä enää toiste hyvää hyvyyttäni vaihtele vuorojani kenenkään kanssa =/ Rahallinen menetys ei nyt suuren suuri, mutta periaatekysymys.
meillä nuo työvuoto muutokset ovat tavallista arkipäivää. työsuojeluvaltuutettu on sanonut ettei palkasta voi miinustaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1103277GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431187- 831172
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531112Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351062- 60978
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn27890- 67878
- 53877
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39872