Perustason lähetykset päättyvät pian.
Television HD-valmius kannattaa tarkistaa
11
185
Vastaukset
- Anonyymi
Kansalaisdigiboxi 39€ verkkokauppa.com, niin näkyy taas.
Älä osta turhaan uutta telkkaria!- Anonyymi
Ei uutta telkkaria kannata ostaa. Mulla n. 7v. vanha HDtelkkari, joten hyvin sillä pärjää.
- Anonyymi
Sama täällä. Hyvin toimii ja halpa hinta.
- Anonyymi
Itsellä loppui vanhasta tv:stä Areenan näkyminen joten kävin ostamassa 77" LG C4:n.
- Anonyymi
Vanhalla tekniikalla toimivia lahjoitetaan usein ja ainakin ulkomaalaiset niitä jonottaa innokkaina.
Pelikäyttöön tietty sopii mutteivät varmaankaan tiedä että telkan tuijotus loppuu kohta.- Anonyymi
Ei ne kerro vanhuksillekkaan, joten miksi niillekkään.
- Anonyymi
Jos olet työtön saat uuden telkkarin harkinnanvaraisella ja jälleen kerran työtön luisuu voittajaksi 🏆
- Anonyymi
Harkinnanvaraista myöntävät harvoin ja vain erittäin hyvillä perusteilla, joten esim.tv, tietokone tai matkapuhelin ei kuulu niihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harkinnanvaraista myöntävät harvoin ja vain erittäin hyvillä perusteilla, joten esim.tv, tietokone tai matkapuhelin ei kuulu niihin.
Olet väärässä! Darkwebin parhaat sossuvinkit palstalla monikin kertoo saaneen uuden television. Kyseisellä alustalla jaetaan avoimesti tietoa mihin kaikilla on oikeus. Luisutaan yhdessä voittajiksi 🏆
- Anonyymi
Perusmuotoiset eli SD-lähetykset päättyvät ensin Ylellä 31.3.2025 ja 30.6.2025 myös muilta Suomen tv-kanavilta.
Vain Ylen lähetykset päätyy maaliskuun lopulla.
Mainoskanavat päättynee siis vasta kesäkuussa? - Anonyymi
Sumuiset lähetykset lakkaavat ja pakkelia kuluu enempi studioissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023494
- 623147
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342654- 802443
- 852418
- 962096
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422094Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil491701Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686