Luin juuri kuinka vaalit pidettäisiin s-marketissa. miten ihmeessä siellä voidaan pitää vaali salaisuudet sekä tapahtuma turvallisesti? eihän siellä mitenkään mahdu olemaan sekä tarkistajat, pöydät, laitteet sekä ihmiset ostoskärryineen samalla käytävällä? kun muistaa miten siellä oli himmelissä tilaa käydä äänestämässä ja silloinkin oli välillä ahdasta. niin nyt sitten sinne marketin puolella pitäisi se sama yrittää tehdä?
Vastaukset 5
- Anonyymi
Ennakkoäänestys on S-marketissa ja varsinainen äänestys Himmelissä. Ei syytä huoleen. Meidän äänestäjien ei tarvitse kantaa huolta turvallisuudesta. Turvallisuus on mietitty jo valmiiksi.
- Anonyymi
Kyllä siihen kassojen eteen mahtuu touhuamaan. Onhan siinä normaalistikin uteliaita ukkoja ja akkoja kaula pitkällään katsomassa mitä kukin ostaa.
- Anonyymi
Muuallakin Suomessa kaupan aula on ihan normaali paikka äänestää. Ei saakeli että tätäkin pitää ihmetellä täällä.
- Anonyymi
Ihan hyvä että ennakkoäänestys on paikassa jossa muutenkin tulee käytyä. Ehkäpä tällä saadaan heikko äänestys% nousuun.
- Anonyymi
Olipa "mukava" kokemus asioida kaupassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546