Haastateltavakin asiallinen. Kuinka suuri osa teistä elää yhtä kunnollista elämää kuin haastateltu?
https://yle.fi/a/74-20149601
Asiallinen juttu romaneista
5
298
Vastaukset
- Anonyymi
Arvostan.
Se iso Daniel. - Anonyymi
Vaan eipä kiinnosta asiallinen aihe montaa kirjoittajaa täällä.
- Anonyymi
Itse ainakin käyn töissä ja elelen muutenkin rauhallista elämää.
En häiritse muita enkä anna muiden häiriköidä itseäni, hyvin on kantanut ainakin tähän asti ja työn syrjässä olen jo tosiaan pysynyt koko aikuisikäni. Työttömyysjaksoja ei ole kovinkaan montaa ja viimeisinkin niistä on vuoden 2006 alusta, mikä kesti hieman alle 3kk.
Eikä mulla ole edes parkkisakkoja kontollani, muista puuhmattakaan. Eli olen tuon lain noudattamisenkin tiimoilta elellyt siivosti. Toki 2 kirjallista huomautusta olen poliisilta saanut ylinopeudesta, eka oli 57km/h 50km/h rajoitusalueella ja toinen oli 45km/h 40km/h rajoitusalueella.
Eli käsittääkseni elän tätä kunnollista elämää itsekin.- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä. Oletko helluntailaispastori, koulunkäyntiavustaja vai jossain ongelmanuorien laitoksessa töissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Oletko helluntailaispastori, koulunkäyntiavustaja vai jossain ongelmanuorien laitoksessa töissä?
Olen yritysjohtaja eräässä keskisuuressa yrityksessä. Riittikö tämä tieto sinulle.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1486237
- 441657
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes371291- 45998
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.320981Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45893Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13879Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384856Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14837