Haastateltavakin asiallinen. Kuinka suuri osa teistä elää yhtä kunnollista elämää kuin haastateltu?
https://yle.fi/a/74-20149601
Asiallinen juttu romaneista
7
446
Vastaukset 7
- Anonyymi
Arvostan.
Se iso Daniel. - Anonyymi
Vaan eipä kiinnosta asiallinen aihe montaa kirjoittajaa täällä.
- Anonyymi
Itse ainakin käyn töissä ja elelen muutenkin rauhallista elämää.
En häiritse muita enkä anna muiden häiriköidä itseäni, hyvin on kantanut ainakin tähän asti ja työn syrjässä olen jo tosiaan pysynyt koko aikuisikäni. Työttömyysjaksoja ei ole kovinkaan montaa ja viimeisinkin niistä on vuoden 2006 alusta, mikä kesti hieman alle 3kk.
Eikä mulla ole edes parkkisakkoja kontollani, muista puuhmattakaan. Eli olen tuon lain noudattamisenkin tiimoilta elellyt siivosti. Toki 2 kirjallista huomautusta olen poliisilta saanut ylinopeudesta, eka oli 57km/h 50km/h rajoitusalueella ja toinen oli 45km/h 40km/h rajoitusalueella.
Eli käsittääkseni elän tätä kunnollista elämää itsekin.- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä. Oletko helluntailaispastori, koulunkäyntiavustaja vai jossain ongelmanuorien laitoksessa töissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Oletko helluntailaispastori, koulunkäyntiavustaja vai jossain ongelmanuorien laitoksessa töissä?
Olen yritysjohtaja eräässä keskisuuressa yrityksessä. Riittikö tämä tieto sinulle.
345 lukijasta yksi työssä käyvä. No alku se on tämäkin..
- Anonyymi
Et taida itsekään olla työelämässä mukana, kun on aikaa tunkea kommentti - yleensä asiaton - joka keskustelun lomaan.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2222246
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,521332Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861167- 81996
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56891- 74849
- 100812
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77747Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.360741- 40731