Mitenkä on? Oletko kokenut vastaavaa?
https://www.vauva.fi/keskustelu/5985195/naapurin-liian-herkka-vai-viiraako-mulla
Onko kokemuksia tuppaavista naapureista. Vauvalla taas hauska aloitus.
8
188
Vastaukset
- Anonyymi
Helkkari. Väärä osa-alue. Piti laittaa naapurit osioon. No kaipa se käy tännekin...
Aloittaja - Anonyymi
Kiitos nauruista. Vauva.fi piristää päivää takuuvarmasti
- Anonyymi
Hulluinta on, että toi aloitus on saanut yläpeukkua :0
- Anonyymi
Entä n e jotka tuppaavat myymään naapurin taloja, onko tyrkkyjä vai vaan HYVIÄ naapureita?
- Anonyymi
Käärmettä on vaikea rakastaa naapurina! Itse voi pitää tonttia siistinä ja ryhtyä jopa muutto kuljetukseen.
- Anonyymi
Voinko pyytää hyviä naapureita olemaan pois kotoa asuntonäytön ajan?
Ollaan aiemminkin sanottu heille , eli olisivat varmaan ihan tyytyväisiä ,.saisivat oman myytyä.
https://files.venuu.se/attachments/000/110/743/579bd8095a2e1f3f93eab6d8d67e2574775505a0.jpg
- Anonyymi
• Neuvojaja vertaistukea arjen ongelmatilanteissa/
Mylly. Pasaati, Kotka
klo 8-15. - Anonyymi
March 20th, 2025 RuonalanRannassa juhlitaan
Won't You Be My Neighbor Day
Who the fuck did you think it was? Best Neighbors See You Later,
fuck off ·
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2246979Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61847Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733