Moikka! Onko kellään ideoita mistä ötökästä voisi olla kyse. Olen löytänyt viikon aikana kaksi todella pientä tummanruskeaa ötökkää sängystä mahan puolelta ötökkä on vaalean ruskea ja perä päässä on ikäänkuin muutama pieni karva. Ötökkä on vähän ehkä toukka mainen tai sillä ei ole selkeää päätä. Kyseessä siis todella pienikokoinen ötökkä. Löysin myös nyt sängystä ihan keskeltä lakanan päältä pieniä valkoisia pisteitä en tiedä voiko olla munia vai vaaan roskia. Eikai vain ole mikään leviävä tai vaikeasti eroon päästävä
Vastaukset 1
- Anonyymi00002
Onko ollut mamuja yö kylässä kun silloin alkaa ötökät leviämään. Kaapujen alla on hyvä lisääntyä on lämmintä ja kosteaa. Huhhh
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei134569En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25550Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547