Voiko rakastaa kahta

Anonyymi-ap

Voiko kahta rakastaa samaan aikaan?

18

521

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse en pysty.

• Anonyymi

Ei voi olla kuin yksi kerrallaan romanttisessa mielessä/rakkaudessa. 🩵💛💜💙

• Anonyymi

Tuskin useimmat osaa rakastaa edes yhtä ymmärtääkseni tunteita taas voi olla jopa useampaakin kohtaan

• Anonyymi

Voi olla vaikka kuinka monta. On eletty sekin

• Anonyymi

Ei voi, aina on yksi ylitse muiden? Vahvat tunteet vain yhdelle ja jos on muita niin ovat enempi toisarvoisia, vaikka silti kiinnostuksen alla, muttei rakkauden. Tämä on totta, muut väittämät enemmän valhetta.

• Anonyymi

Romanttisesti? En minä ainakaan. Olisi aika ohutta rakkautta, jos se pitäisi kahden ihmisen välille levittää.

• Anonyymi

Rakastan isiä ja äitiä ja siskoja ja veljiä ja isovanhempia. Ystäviä, exää, kissoja, edesmennyttä koiraa.

• Ei voi. Jos todella ihastuu niin ei pysty. Jotain seksuaalista ja kevyttä ihastumista voi tuntea useampaa kohtaan, mutta ei oikeaa rakastumista. Sillä silloin ajattelee pakkomielteisesti vain yhtä ihmistä.

• Ja ystävyyttä voi tuntea useampaa kohtaan. Romanttinen rakkaus on täysin eri asia. Sitä harva taitaa edes tuntea.

• Anonyymi

Jotkut pystyy ja jotkut ei. Minä pystyn ja tunnen miehiä jotka pystyvät.

• Anonyymi

Ei voi, mutta voi jäädä elämään rakkaudettomaan suhteeseen.

• Anonyymi

Mielestäni ei voi. Mutta voi tuntea jotain kevyttä ihastusta moneen samaan aikaan. Mutta rakastaa voi vain sitä yhtä erityistä. 💗

• Anonyymi

Mä elän siinä luulossa, että biologia estää sen. Rakastumisen tarkoitus on että me apinat alettais rakentaa pesää ja pitää huolta pennuista.

Mutta lisäksi voi toki olla kehollisia tarpeita, ihastelua ja semmoista kevyempää.

• Anonyymi

En minä ainakaan voi. En ole rakastanut ketään yli viiteentoista vuoteen.

• Anonyymi

Itse voin, mutta se rakkaus on erilaista kumpaakin kohtaan. Elämänkumppaneita voi olla useita, sielunkumppaneita vain yksi, luulen.

• Anonyymi

👍👍👍

• Anonyymi

Kyllä jokainen, joka on joskus rakastunut, tietää miltä tuntuu kun pääkoppaan ja sydämeen sopii vain tasan yksi ihminen.

Mutta ei kaikki sitä koe, mikä on ihan okei.
      Oma elämä on mitä on. Sitä paitsi tasaisempi tunneaallokko on monelle suositeltavampi!

• Anonyymi

En tiedä, olisinko halunnut kokea rakastumista. Mulla oli niin selvät sävelet, ennen kuin hänet kohtasin. Meni koko pakka sekaisin silloin. Enkä osaa analysoida mitä oli, mutta kun se vaan oli. Alusta lähtien. Jotkut käyttää hyväkseen rakastuneen ihmisen hölmöä mielentilaa. Kun se vaan kattelee sieltä vaaleanpunaisen lasien takaa. Ja vaikka tietäisi ihan tarkkaan millainen se toinen on, ei se niihin tunteisiin vaikuta. Siltä toiselta on sietänyt sellaista, mitä ei koskaan kuvitellut keneltäkään sietävänsä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      108
      2294
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2031
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      55
      1606
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      51
      1527
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      154
      1508
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1406
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1328
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1166
    9. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      112
      1150
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1104
    Aihe