Onko hyvä? Mielipiteet esiin.
Orpon ja Purran hallitus
20
146
Vastaukset
- Anonyymi
*
*
Tietenkin - PerusSuomalaiset - Kokoomus - RKP - KD = On HYVÄ-hallitus -!
_________ Mutta Mutta -
SDP+ViherVasemmisto +VasemmistoKEPU - Oli - SUSI Jo SYNTYISSÄÄN -!
*
* - Anonyymi
Perussuomalaiset huijasivat suomalaisia ja ovat kääntäneet takkinsa kaikissa mahdollisissa asioissa. Ei mitään hyvää.
- Anonyymi
He huijasivat vain tyhmiä suomalaisia. Sellainen korjaus sallittakoon.
- Anonyymi
Hahhahhaa... Minä en ole vielä tähän ikään nähnyt yhtäkään hallitusta, kansanedustajaa, joita on ollut minun ikäni verran. Kaikki valehtelee kansalle suut ja silmät täyteen ja jotkut pikkureppanat uskoo. Minä olen lakannut uskomasta jo vuosikymmeniä sitten. Suomen kansa, alkuperäiset, on tuomittu elämään maanpäällisessä helvetissä. Toivottavasti "siellä jossain" on sitten parempi.
Jos vaivautuisin äänestämään, niin äänestäisin persua, en kokkaretta, demaria jne..
- Anonyymi
Surkein hallitus sitten Sipilän hallituksen.
- Anonyymi
Äänestitkö silloinkin persuja ja heidän lupaama bensan hinta ei laskenutkaan niinkuin ei nytkään. Ja taas äänestit kuitenkin heitä. Kuinka tyhmä voikaan ihminen olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äänestitkö silloinkin persuja ja heidän lupaama bensan hinta ei laskenutkaan niinkuin ei nytkään. Ja taas äänestit kuitenkin heitä. Kuinka tyhmä voikaan ihminen olla.
2,83€/l lumppujen aikaan. Nyt (tänään) 1,78€/l. Eurohan tuossa vielä on eroa.
- Anonyymi
Hyvä hallitus kun omatkin vastustaa heidän päätöksiään.
- Anonyymi
Tulevaisuus on leikkauksin tehtynä https://www.hs.fi/maailma/art-2000011085016.html
- Anonyymi
Onneksi nämä amerikkalaistyyppiset ilmaislääkäritempaukset auttavat köyhimpiä vastaanotolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi nämä amerikkalaistyyppiset ilmaislääkäritempaukset auttavat köyhimpiä vastaanotolle.
Kylmä on köyhän valinta Suomessa terveys/lääkkeet vai ruoka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylmä on köyhän valinta Suomessa terveys/lääkkeet vai ruoka.
Tämä hallitus on onnistunut palauttamaan Suomeen aliravitsemuksen josta päästiin eroon kaupungeissa 1950- luvulla ja syrjäseuduillakin 1960- luvulle mentäessä. Aikamoinen saavutus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä hallitus on onnistunut palauttamaan Suomeen aliravitsemuksen josta päästiin eroon kaupungeissa 1950- luvulla ja syrjäseuduillakin 1960- luvulle mentäessä. Aikamoinen saavutus.
Onhan se järkyttävää kuinka pienellä palkalla pitäisi tulla toimeen. Kela jatkaa toimeentulotuella pslkkoja mutta eipä siinä hurraamista ole jos neljäsosa käteenjäävistä tuloista menee jo työmatkoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se järkyttävää kuinka pienellä palkalla pitäisi tulla toimeen. Kela jatkaa toimeentulotuella pslkkoja mutta eipä siinä hurraamista ole jos neljäsosa käteenjäävistä tuloista menee jo työmatkoihin.
Se on vähän nyt sama kuin Pohjois Koreassa. Kaalin voimalla painetaan duunia. Ja viikko syömättä. Nälkää voi pitää poissa imeskelemällä jotain halpoja pastilleja.
- Anonyymi
Kaksko niitä hallituksia on? Tiädäksää edes, kuka on pm?
- Anonyymi
Nyt on 17.17. pm.
- Anonyymi
No jos vaihdetaan ja sanan tilalle vaikkapa sekä niin sitten niitä on kaksi. En ymmärrä millä lukihäiriöllä saat ja sanalla kaksi. Taidat olla persu.
- Anonyymi
Hallitus on paras pitkään aikaan. Mutta päiväkodeista alkaen kymmeniä vuosia syötetty järjen tylsyttänyt vihervasemmistohapatus on laiskistuttanut kansan täydellisesti. Ketään ei kiinnosta enää mikään työnteko. Ei tätä maata enää kannata puolustaa.
- Anonyymi
Näin eliittiin kuuluvana olen tyytyväinen. Olen aidosti hämmästynyt että Persut kääntyi meidän kelkkaan. Olen jo jonkin aikaan ollut kyllästynyt kaupungilla, keskustan tuntumassa näkyviin selkeästi köyhiin ihmisiin. Miksi eivät pysy siellä itälähiöissä sun muissa hampparien paikoissa jossain Vantaan takametsissä? Keskusta kuuluu autoileville, hyvin toimeentuleville ihmisille.
- Anonyymi
Köyhille pitäisi sallia kuolinapu kotiin. Elinpiiri kun kaventuu köyhyyden takia niin ettei voi käydä missään ja menettää kaikki ystävätkin. Ei ole varaa edes kahvilla käydä. Hampaita mädätetään eikä mennä lääkäriin vasta kuin pakon edessä. Sairauksia ei ole varaa mennä hoidattamaan ja kipuja joutuu vaan sietämään. Yksipuolinen ruoka perunaa aina vaan vähän suolaa päälle. Muutamassa kuukaudessa ihminen on valmis lähtemään maan päältä koska hänet on suljettu pois muiden elämästä. Eutanasia olisi monen valinta ehkä pitäisin noin vuoden harkinta ajan mutta sen jälkeen ikiunijuoma pitäisi sallia köyhälle joka ei näe enää muuta ulospääsyä tilanteeseensa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1486247
- 461685
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes371311- 45998
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.320981Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45893Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13889Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384856Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14837