Mutta niin tekee lukijakin; helposti tulee sivuutettua oman näkökannan vastaiset kirjoitukset.
Esim. Iltasanomien toimittaja AP:n kirjoitukset sivuuttaa mielellään, vaikka otsikointi lupaa hyvää uutisointia, mutta sisältö on sitten sitä itseään, suurelta osin.
Hän ei näytä pääsevän eroon katkeruudestaan naapuria kohtaan?
Hänellä on paljon faneja, hän on palkittu toimittaja ja hänellä on sujuva kerronta, mutta ehkä liian terävä kynä?
Kuvalla varustetut kirjoitukset on helppo ohittaa, mutta jos tekijää ei ole mainittu otsikon yhteydessä, totuus läjähtää silmille kohta muutaman lauseen jälkeen.
No, sitten onkin jo lukemisen keskeytys ja verenpainetabletin vuoro.
Kalliiksi tulee!
Toivomus IS:lle: Voisiko otsikoinnin yhteyteen laittaa kirjoittajan nimen, puumerkkikin auttaisi, vaikka pienin kirjaimin?
Media valikoi uutisaiheet poliittisesti.
Anonyymi-ap
2
145
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi Suomen televisiossa näytetään venäjänkieliset uutiset, täällä asuvat voi mennä kuunteleeen ne moskovaan
- Anonyymi
Ei mikään tosiasioihin perustuva tieto ole pahasta!
Valheelliseksi sen tekee osatotuuksien julkaisu, jolloin uutinen muuttuu arvottomaksi propagandaksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306332Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144764Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413314IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601770Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111598- 721418
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 841244