Mitä mieltä?

Anonyymi-ap

Mitä mieltä oot kaivattusi ammatista? Onks se seksikästä vai onks sillä ees väliä, mitä tekee?

35

776

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No tuo M-nainen on elämäntapa työtön. Aika töörn off

• Anonyymi

Nii

• Anonyymi

Kyllä on jollekin nyt M-nainen punainen vaate. Paranetkohan sä ikinä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on jollekin nyt M-nainen punainen vaate. Paranetkohan sä ikinä?

Itsehän se M-nainen täällä muita alentaa

• Anonyymi

Jahtaa siellä miehiä, vaikka ei saisi. Utelee ensin asiat ja sitten iskee kiinni.

• Anonyymi

Kunhan käy palkkatöissä. Se on jo seksikästä. Kelan tuilla elävät ei oo kuumiksia.

• Anonyymi

Palkkatyö ja kelan tuet ovat köyhien touhuja, ei kovin hohdokasta, saati seksikästä. Varakkaammat elää sijoittajina pääomatuloilla.

• Anonyymi

Kelan tukia käyttävät ovat silti hyödyllisempiä ihmiskunnalle kuin psykiatrit ja upseerit. En maksaisi niille yhtään mitään.

• Anonyymi

Toivokaamme että sinä taikka läheisesi,
        ette koskaan sairastu, opiskele, saa lapsia
        taikka päädy eläkkeelle.

• Anonyymi

Hänellä on kiehtova ammatti, josta on hyvin innostunut. Onhan se tärkeää, että pitää työstään.

• Anonyymi

Joo on, muuten tympääntyminen näkyy vapaa-ajallakin

• Anonyymi

Mitä ihmeen väliä sillä mulle ois. Ei edes olla yhdessä. Ihan yhtä paljon merkitystä kuin mitä naapurin ukko tekee ammatikseen.

• Anonyymi

ei kiinnosta

• Anonyymi

Kalastelua

• Anonyymi

Sen verran väliä, että tutustuin mieheen hänen työpaikallaan. Asumme muutaman kilometrin päässä toisistamme, mutta en ole häntä koskaan missään kohdannut.

• Anonyymi

En ole siitä yhtään mitään mieltä. Hänen amnatillaan ei ole minulle mitään väliä. En minä hänen työtään tee. Kunhan hän itse viihtyy duunissaan, niin se riittää.

• Anonyymi

On hän seksikäs ja oikea henkilö siinä paikassa. Hieno tulevaisuus jos jaksaa tätä sirkusta.

• Anonyymi

Olen menossa käymään hänen työpaikalleen jossain vaiheessa. Haluaa näyttää minulle jotain. Hänellä on todella kiinnostava työ.

• Anonyymi

Asumme avoliitossa ja kummallakin toisen asteen tutkinto jolla olemme palkkatöissä. Tulomme yhteensä ovat noin bruttona noin 5000€. Käteen jää noin 4000€ ja asumiseen menee 380€ (omistusasunto) eikä asuntolainoja. Eli ihan hyvin kaksi ammattikoulusta valmistunutta selviää elämässä.

Terveiset vaan M-naiselle joka haukkui että
      Pitää olla yliopiston käynyt jotta voi olla menestyjä!

• Anonyymi

Typerys joka sanoo, että yliopiston käyminen on edellytys elämässä menestymiselle.

t. yksi maisteri

• Anonyymi

Oletteko molemmat täällä minua kaipailemassa? Jösses!
        T: M nainen

• Anonyymi

On esiintynyt M naisena. M nainen ei hauku kenenkään elämiä ,eikä ole kateellinen.
        Kaikkea ei pidä uskoa, mitä täältä lukee.

• Anonyymi

Se että on hankittuna ammatti ei tarkoita sitä että olisi automaattisesti töissä. Tuntuu että olen pudonnut jo yhteiskunnan ulkopuolelle vaikka mulla on sekä käytännön että teoreettisen puolen osaamista. Ammatti tai vastaava löytyy mutta töitä ei. Koen että yhteiskunta on pettänyt minut.

• Anonyymi

Mongolian kuningattarena tienaa hyvin

• Anonyymi

Ei sillä merkitystä, jos on vaikka hoitajatar niin on sinut alastomien ihmisten ja itsensä kanssa.

• Anonyymi

On seksikästä, vaikka ei sillä väliä mitä tekee, kunhan tykkää työstään niinkuin hänkin.

• Anonyymi

Miten joku ammatti olis seksikästå?

• Anonyymi

Miten ei olis?

• Anonyymi

Mediaseksikästä nääs... vttu sanon minä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mediaseksikästä nääs... vttu sanon minä.

Mee jokeen uimaan, tulee parempi mieli.

• Anonyymi

Arvostan ammattiansa. En pystyisi itse tekemään sitä.

• Anonyymi

Maailman vanhin ammatti, mikäs siinä :-D

• Anonyymi

Eli viljelijä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli viljelijä.

Metsästäjä tuli ennen viljelijää.

• Anonyymi

Ei hän ole töissä ollenkaan. Hänellä on paha selkävamma, mut silti rakastan häntä suuresti ja haluan vain hänet❤️🩷

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7160
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2537
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      102
      1977
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1527
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1079
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe