Mitä mieltä?

Anonyymi-ap

Mitä mieltä oot kaivattusi ammatista? Onks se seksikästä vai onks sillä ees väliä, mitä tekee?

35

969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No tuo M-nainen on elämäntapa työtön. Aika töörn off

      • Anonyymi

        Nii


      • Anonyymi

        Kyllä on jollekin nyt M-nainen punainen vaate. Paranetkohan sä ikinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on jollekin nyt M-nainen punainen vaate. Paranetkohan sä ikinä?

        Itsehän se M-nainen täällä muita alentaa


    • Anonyymi

      Jahtaa siellä miehiä, vaikka ei saisi. Utelee ensin asiat ja sitten iskee kiinni.

    • Anonyymi

      Kunhan käy palkkatöissä. Se on jo seksikästä. Kelan tuilla elävät ei oo kuumiksia.

      • Anonyymi

        Palkkatyö ja kelan tuet ovat köyhien touhuja, ei kovin hohdokasta, saati seksikästä. Varakkaammat elää sijoittajina pääomatuloilla.


      • Anonyymi

        Kelan tukia käyttävät ovat silti hyödyllisempiä ihmiskunnalle kuin psykiatrit ja upseerit. En maksaisi niille yhtään mitään.


      • Anonyymi

        Toivokaamme että sinä taikka läheisesi,
        ette koskaan sairastu, opiskele, saa lapsia
        taikka päädy eläkkeelle.


    • Anonyymi

      Hänellä on kiehtova ammatti, josta on hyvin innostunut. Onhan se tärkeää, että pitää työstään.

      • Anonyymi

        Joo on, muuten tympääntyminen näkyy vapaa-ajallakin


    • Anonyymi

      Mitä ihmeen väliä sillä mulle ois. Ei edes olla yhdessä. Ihan yhtä paljon merkitystä kuin mitä naapurin ukko tekee ammatikseen.

    • Anonyymi

      ei kiinnosta

    • Anonyymi

      Kalastelua

    • Anonyymi

      Sen verran väliä, että tutustuin mieheen hänen työpaikallaan. Asumme muutaman kilometrin päässä toisistamme, mutta en ole häntä koskaan missään kohdannut.

    • Anonyymi

      En ole siitä yhtään mitään mieltä. Hänen amnatillaan ei ole minulle mitään väliä. En minä hänen työtään tee. Kunhan hän itse viihtyy duunissaan, niin se riittää.

    • Anonyymi

      On hän seksikäs ja oikea henkilö siinä paikassa. Hieno tulevaisuus jos jaksaa tätä sirkusta.

    • Anonyymi

      Olen menossa käymään hänen työpaikalleen jossain vaiheessa. Haluaa näyttää minulle jotain. Hänellä on todella kiinnostava työ.

    • Anonyymi

      Asumme avoliitossa ja kummallakin toisen asteen tutkinto jolla olemme palkkatöissä. Tulomme yhteensä ovat noin bruttona noin 5000€. Käteen jää noin 4000€ ja asumiseen menee 380€ (omistusasunto) eikä asuntolainoja. Eli ihan hyvin kaksi ammattikoulusta valmistunutta selviää elämässä.

      Terveiset vaan M-naiselle joka haukkui että
      Pitää olla yliopiston käynyt jotta voi olla menestyjä!

      • Anonyymi

        Typerys joka sanoo, että yliopiston käyminen on edellytys elämässä menestymiselle.

        t. yksi maisteri


      • Anonyymi

        Oletteko molemmat täällä minua kaipailemassa? Jösses!
        T: M nainen


      • Anonyymi

        On esiintynyt M naisena. M nainen ei hauku kenenkään elämiä ,eikä ole kateellinen.
        Kaikkea ei pidä uskoa, mitä täältä lukee.


    • Anonyymi

      Se että on hankittuna ammatti ei tarkoita sitä että olisi automaattisesti töissä. Tuntuu että olen pudonnut jo yhteiskunnan ulkopuolelle vaikka mulla on sekä käytännön että teoreettisen puolen osaamista. Ammatti tai vastaava löytyy mutta töitä ei. Koen että yhteiskunta on pettänyt minut.

    • Anonyymi

      Mongolian kuningattarena tienaa hyvin

    • Anonyymi

      Ei sillä merkitystä, jos on vaikka hoitajatar niin on sinut alastomien ihmisten ja itsensä kanssa.

    • Anonyymi

      On seksikästä, vaikka ei sillä väliä mitä tekee, kunhan tykkää työstään niinkuin hänkin.

    • Anonyymi

      Miten joku ammatti olis seksikästå?

      • Anonyymi

        Miten ei olis?


      • Anonyymi

        Mediaseksikästä nääs... vttu sanon minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mediaseksikästä nääs... vttu sanon minä.

        Mee jokeen uimaan, tulee parempi mieli.


    • Anonyymi

      Arvostan ammattiansa. En pystyisi itse tekemään sitä.

    • Anonyymi

      Maailman vanhin ammatti, mikäs siinä :-D

      • Anonyymi

        Eli viljelijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli viljelijä.

        Metsästäjä tuli ennen viljelijää.


    • Anonyymi

      Ei hän ole töissä ollenkaan. Hänellä on paha selkävamma, mut silti rakastan häntä suuresti ja haluan vain hänet❤️🩷

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      631
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe