Mitä mieltä oot kaivattusi ammatista? Onks se seksikästä vai onks sillä ees väliä, mitä tekee?
Mitä mieltä?
34
617
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
No tuo M-nainen on elämäntapa työtön. Aika töörn off
- AnonyymiUUSI
Nii
- AnonyymiUUSI
Kyllä on jollekin nyt M-nainen punainen vaate. Paranetkohan sä ikinä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on jollekin nyt M-nainen punainen vaate. Paranetkohan sä ikinä?
Itsehän se M-nainen täällä muita alentaa
- AnonyymiUUSI
Jahtaa siellä miehiä, vaikka ei saisi. Utelee ensin asiat ja sitten iskee kiinni.
- AnonyymiUUSI
Kunhan käy palkkatöissä. Se on jo seksikästä. Kelan tuilla elävät ei oo kuumiksia.
- AnonyymiUUSI
Palkkatyö ja kelan tuet ovat köyhien touhuja, ei kovin hohdokasta, saati seksikästä. Varakkaammat elää sijoittajina pääomatuloilla.
- AnonyymiUUSI
Kelan tukia käyttävät ovat silti hyödyllisempiä ihmiskunnalle kuin psykiatrit ja upseerit. En maksaisi niille yhtään mitään.
- AnonyymiUUSI
Toivokaamme että sinä taikka läheisesi,
ette koskaan sairastu, opiskele, saa lapsia
taikka päädy eläkkeelle.
- AnonyymiUUSI
Hänellä on kiehtova ammatti, josta on hyvin innostunut. Onhan se tärkeää, että pitää työstään.
- AnonyymiUUSI
Joo on, muuten tympääntyminen näkyy vapaa-ajallakin
- AnonyymiUUSI
Mitä ihmeen väliä sillä mulle ois. Ei edes olla yhdessä. Ihan yhtä paljon merkitystä kuin mitä naapurin ukko tekee ammatikseen.
- AnonyymiUUSI
ei kiinnosta
- AnonyymiUUSI
Kalastelua
- AnonyymiUUSI
Sen verran väliä, että tutustuin mieheen hänen työpaikallaan. Asumme muutaman kilometrin päässä toisistamme, mutta en ole häntä koskaan missään kohdannut.
- AnonyymiUUSI
En ole siitä yhtään mitään mieltä. Hänen amnatillaan ei ole minulle mitään väliä. En minä hänen työtään tee. Kunhan hän itse viihtyy duunissaan, niin se riittää.
- AnonyymiUUSI
On hän seksikäs ja oikea henkilö siinä paikassa. Hieno tulevaisuus jos jaksaa tätä sirkusta.
- AnonyymiUUSI
Olen menossa käymään hänen työpaikalleen jossain vaiheessa. Haluaa näyttää minulle jotain. Hänellä on todella kiinnostava työ.
- AnonyymiUUSI
Asumme avoliitossa ja kummallakin toisen asteen tutkinto jolla olemme palkkatöissä. Tulomme yhteensä ovat noin bruttona noin 5000€. Käteen jää noin 4000€ ja asumiseen menee 380€ (omistusasunto) eikä asuntolainoja. Eli ihan hyvin kaksi ammattikoulusta valmistunutta selviää elämässä.
Terveiset vaan M-naiselle joka haukkui että
Pitää olla yliopiston käynyt jotta voi olla menestyjä!- AnonyymiUUSI
Typerys joka sanoo, että yliopiston käyminen on edellytys elämässä menestymiselle.
t. yksi maisteri - AnonyymiUUSI
Oletteko molemmat täällä minua kaipailemassa? Jösses!
T: M nainen
- AnonyymiUUSI
Se että on hankittuna ammatti ei tarkoita sitä että olisi automaattisesti töissä. Tuntuu että olen pudonnut jo yhteiskunnan ulkopuolelle vaikka mulla on sekä käytännön että teoreettisen puolen osaamista. Ammatti tai vastaava löytyy mutta töitä ei. Koen että yhteiskunta on pettänyt minut.
- AnonyymiUUSI
Mongolian kuningattarena tienaa hyvin
- AnonyymiUUSI
Ei sillä merkitystä, jos on vaikka hoitajatar niin on sinut alastomien ihmisten ja itsensä kanssa.
- AnonyymiUUSI
On seksikästä, vaikka ei sillä väliä mitä tekee, kunhan tykkää työstään niinkuin hänkin.
- AnonyymiUUSI
Miten joku ammatti olis seksikästå?
- AnonyymiUUSI
Miten ei olis?
- AnonyymiUUSI
Mediaseksikästä nääs... vttu sanon minä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mediaseksikästä nääs... vttu sanon minä.
Mee jokeen uimaan, tulee parempi mieli.
- AnonyymiUUSI
Arvostan ammattiansa. En pystyisi itse tekemään sitä.
- AnonyymiUUSI
Maailman vanhin ammatti, mikäs siinä :-D
- AnonyymiUUSI
Eli viljelijä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli viljelijä.
Metsästäjä tuli ennen viljelijää.
- AnonyymiUUSI
Ei hän ole töissä ollenkaan. Hänellä on paha selkävamma, mut silti rakastan häntä suuresti ja haluan vain hänet❤️🩷
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021855
Ei on ei!
Jos olet päätynyt estoon, se ei ole sinulle vinkki yrittää kovemmin. Hän ei tahdo sinusta kuulla, ja on jo laittanut äär661039EU aikoo kieltää puun polton Suomessa vuoteen 2027 mennessä.
https://www.suomenuutiset.fi/eu-haluaa-terveydelle-haitallisen-puunpolton-aisoihin-saunojen-ja-takkojen-piippuihin-sahko175884Kaikki oli hetken aikaa
niin intensiivistä ja upeaa. Oltiin vain me. Sähköä oli ilmassa joka puolella. On vaikea hyväksyä, että se on nyt taka53849Eikö me voitaisi jutella joskus ihan rehellisesti?
Ihan vain jutella. Kasvotusten siis. Eikai siinä olisi mitään pahaa? Miehelle, työpaikallasi.50724- 39717
Palomäen pyssysankarit
Jämsän Palomäentiellä on käynnissä poliisitehtävä. Poliisi pyytää välttämään liikkumista alueella. Poliisin mukaan kaks9716Jäikö sinua
Yhtään vaivaamaan se, miksi tunnen meidän välisen yhteyden niin voimakkaana? En tiedä onko tämä siunaus vai kirous, kun42680Trumpin parjaamisen on loputtava
Suomalaiset ovat tavallista alttiimpia median propagandalle. Vuosikausia jatkunut demokraattisen USA:n vapailla vaaleill207677Muistan sun kädet kauniit
Sain niitä kerran kosketella. Olen kiitollinen siitä, että tein niin joskus. Pitkät sormet, herkät mutta vahvat, naisell48619